arno

Bridezilla-møde, forår 2006

379 indlæg i dette emne

Forsøger lige at trække jer allesammen over i en ny tråd... :biggrin:

Der er et forslag om et nyt bridezilla-møde i Jylland, efter at Hjortshøjmødet blev en STOR succes!

Forslag til dato, sted m.m. kan smides i denne tråd :super:

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

som skrevet i den anden tråd - ikke 15.4 påskelørdag, ikke 22.4 og ikke 20.5 - Marts ville ikke være dum for mig.

:super: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

15 april, 15 april, 15 april !!! Jeg tror alle har kunnet den dag indtil videre ?

Jeg må indrømme at jeg springer fra hvis det bliver på Fyn. Så kommer der til at gå en hel weekend og jeg vil også gerne lige se mine 2 tøser , når jeg har fri :blushsmiley:

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

som skrevet i den anden tråd - ikke 15.4 påskelørdag, ikke 22.4 og ikke 20.5 - Marts ville ikke være dum for mig.

<{POST_SNAPBACK}>

15 april, 15 april, 15 april !!! Jeg tror alle har kunnet den dag indtil videre ?

Jeg må indrømme at jeg springer fra hvis det bliver på Fyn. Så kommer der til at få en hel weekend og jeg vil også gerne lige se mine 2 tøser , når jeg har fri :blushsmiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nu os bare et lille forslag?! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Er der nogen der ved hvor påsken ligger i år?? Det kunne måske få noget at sige. Jeg er i hvert fald selv på familie-tour i påsken, og er nok ikke den eneste? (skal traditionen tro trille påskeæg med hele den pukkelryggede)

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må indrømme at jeg springer fra hvis det bliver på Fyn. Så kommer der til at få en hel weekend og jeg vil også gerne lige se mine 2 tøser , når jeg har fri :blushsmiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nu os bare et lille forslag?! :biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

- og et godt forslag !! Det kan jo også være de andre er med på det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

15 april er påsken - og der melder jeg fra - har ikke tid ugen før brylluppet :super: og ærligt er jeg mest stemt på jylland :biggrin: hvis vi snakker marts så vil d. 11 passe mig bedst, får besøg fra USA ugen efter og ellers står den på arbejde hele weekender :baa:

hvis vi snakker maj kunne d. 13, 20 eller 27 være en muligehd kommer vi længere hen kollidere det vist med for mange bryllupper? - kan vi ikke evt. oprette en afstemning om de mulige dage?

0

Del dette indlæg

15 april er påsken - og der melder jeg fra - har ikke tid ugen før brylluppet :super: og ærligt er jeg mest stemt på jylland :biggrin:  hvis vi snakker marts så vil d. 11 passe mig bedst, får besøg fra USA ugen efter og ellers står den på arbejde hele weekender :baa:

hvis vi snakker maj kunne d. 13, 20 eller 27 være en muligehd kommer vi længere hen kollidere det vist med for mange bryllupper? - kan vi ikke evt. oprette en afstemning om de mulige dage?

<{POST_SNAPBACK}>

God idé med en afstemning

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...er i gang med at sammensætte en afstemning... :super:

<{POST_SNAPBACK}>

:biggrin:

hvor gør vi egt. når folk man flere datoer? man kan jo kun stemme en gang i hver afstemning? skal vi så bare starte med at stemme på en dato, og så må vi se om det står mere eller mindr elige eller om der er en kalr vinder?

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor gør vi egt. når folk man flere datoer? man kan jo kun stemme en gang i hver afstemning? skal vi så bare starte med at stemme på en dato, og så må vi se om det står mere eller mindr elige eller om der er en kalr vinder?

Mit forslag er at vi starter med at se om der er en klar vinder. Hvis ikke der er det, så kan vi gå ind og skrive forskellige datoer (top 3) og ud for dem, skriver vi så de navne som kan de dage. Ex:

20.05. Arno, Stineka

11.05. Stineka

24.12 Arno

(kun et eksempel :super: )

0

Del dette indlæg

Nu har jeg været inde på "søstersiden" + denne tråd, og så vidt jeg kan se er der 4 datoer hvor flest kan:

4.3. - 11.3. – 13.5. – 27.5.

...men hvordan smider jeg dem lige ind i en afstemning???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer