birgitulla

Prinsesse Polkaprik Gifter sig

188 indlæg i dette emne

Hej Prinsesse polkaprik :hug:

tak for en dejlig, rørende, smuk og fantastisk beretning.

Jeg glæder mig endnu mere til om 20 dage hvor det er min tur.

Hvor var det en smuk kjole.

Knus Rinaldo :carrot:

Tak for de søde ord - Jeg glæder mig også SÅ meget til der igen kommer beretninger og billeder fra dit og andre bryllupper nu hvor sæsonen for kærlighed skydes i gang for alvor :bearhug::biggrin:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)Altså Birgit Ulla, nu har jeg lige læst din historie igen og den bliver bare bedre og bedre... :balloons: Det er sådan en dejlig historie, som man lige kan læse, når man trænger til at glæde sig lidt igen, her midt i stress og jag (læs:praktik) Det er ligesom en god bryllupsfilm, som får alle sommerfuglene i maven til at lette og flyve igen :loveshower: Du virker bare som en fantastisk kvinde og gør dybt indtryk på mig... Tak for den store inspiration!!! :)

:) Knus Ditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:)Altså Birgit Ulla, nu har jeg lige læst din historie igen og den bliver bare bedre og bedre... :balloons: Det er sådan en dejlig historie, som man lige kan læse, når man trænger til at glæde sig lidt igen, her midt i stress og jag (læs:praktik) Det er ligesom en god bryllupsfilm, som får alle sommerfuglene i maven til at lette og flyve igen :loveshower: Du virker bare som en fantastisk kvinde og gør dybt indtryk på mig... Tak for den store inspiration!!! :)

:) Knus Ditte

Det var sgu da den sødeste hilsen jeg længe har fået! Tak for det :) Jeg kan kun gentage mig selv og sige at jeg glæder mig så meget til jeres beretninger og billeder begynder at strømme ind! Jeg trænger nemlig også til et lille bryllups-pust midt i speciale-skrivning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

nååh det er her den er - den kjole - jeg har kigget efter den, for den er simpelthen så smuk. Den skulle placeres i 'emnet' hvilket er den smukkeste kjole du har set.

Jeg har aldrig været til det store strut, indtil jeg så din!!

Den er så.... ja smuk!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt tilfældigt kom jeg forbi denne tråd, og jeg må sige, man bliver helt glad af at læse i den og se billederne!

I er da en familie, der bare udstråler en masse glæde og energi! Og din kjole passer bare til dig! Tillykke med brylluppet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej.. Jeg må kommentere dette, for hold da op hvor er du bare smuk :)

Og sikke et bryllup, virkelig en smuk beretning..

jeg vil meget gerne spørge dig hvem der har designet din brudekjole ?? den er jo gudeskøn..

Kh. Henriette

springer lige ind her: Det er en rikke gudnitz :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer