Sussen2

Kjolen...

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

- og alt imens jeg blaaaaaa - blaaaaaaaa - blaaaaaa

TA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hold kæft hvor er den smuk, du ligner en super lækker brud. Kan godt forstå du har valgt den, den klær dig også eminent godt!! Fedt med sådan en vejlendende ekspedient :bearhug:

:carrot: HURRAAAAA - SUSSEN FANDT ALLIGEVEL SIN KJOLE :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er den bare flot til dig, super kjole

Ja nogle gange bliver man overrasket over hvad der egntlig klæder en, jeg har endnu ikke været ude at prøve, men har skiftet mening nogle gange, feks startede jeg ud med at den skulle have ærmer, men det tror jeg nok alligevel ikke at den skal have, nok mere ligende din

Glæder mig til at se dig i den rigtige med en rigtige farve :):bearhug: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Susanne - du er smukkere end jeg husker!!! Du blir den smukkeste brud!!!

Ikk et øje blir tørt når du sejler op af kirkegulvet i den lækre sag!!! Ingen tvivl om at den ejer vidste hvad hun gjorde, da hun kastede dig i den!!!

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

:bearhug:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahamanahamanahamana... Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmm (som Dirch ville have sagt det) Og så er der vidt ikke meget mere at sige til det *GG*

Knnnnnnnnnnnnnnuz Trine (der synes at du er tæsle æsle smække lækker)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:Jubiiiiiiiiii :)

Jeg fandt én.....

Ved LUCCA Bride i Sindal.....

Jeg var fuldstændig på bar bund mht. hvad jeg ville have... Og hvad der var flot til mig.... Så de første fire kjoler jeg ville prøve så jag gansje forfærdentlig ud i. Ejeren sagde også med det samme... Nej det duer bare ikke!!!!

Jeg blev mere og mere nervøs... Men så tog hun over og sagde... Nu finder jeg én!

Jeg havde to ønsker... det skulle være en simpel kropsnær kjole og uden for mange perler...

2 sek. senere stod hun med en kæmpe kjole fyldt med strut!!!!! (Dog ingen perler)

Og sørme om det ikke bare lige var den..... :cheerleader3:

Tænk sig... at jeg skulle ende i en stor prinsesse drøm af en kjole... det havde jeg aldrig forestillet mig.... Men den gav mig talje og en fin figur... Så ingen tvivl... un havde ret og det skulle bare være den....!

Hun var så dygtig til at vejlede... Den valgte kjole er hendes eget design. På billederne er det anden farvenuance end den jeg skl have. Den jeg får er en anelse mindre gylden og mere hvid... Den var flottest i farven til mig, men den var kun str. 36. Så billederne er taget i den gyldne model str. 38 som jeg skal have...

Bla bla bla...

Og nu kommer billederne..... ()()

Jamen Sussen...

Jeg HAVDE jo sagt, at hun bare er skide dygtig hende Annelise... Det er dælme en flot flot kjole, du har valgt....

Hvordan med slør osv.... hvordan ser det ud..? Er der slæb på kjolen??

:( Mette

0

Del dette indlæg

Aj, hvor er i søde piger... Bliver helt flov... :thumbsupsmileyanim:

Ja der er et lille slæb på kjolen, men det er ikke større end det nok skulle kunne styre sig selv... Jeg har fået lagt et slør til side. Helt alm. uden detaljer der går til bagen... Jeg har det på et af billederne, men satte det selv i... så... det var jeg ikke så skrap til....

Jeg har fået nogle fine hængeørering og et armbånd jeg skal bære dertil... og undertøjet er også købt... :-)

Vedhæfter et mindre godt billede af mig, men så i kan se slæbet.... Det gode ved kjolen er at den ikke stritter ud ved numsen, men falder ned,så man ikke får en kæmpe røv!!!

Nu skal jeg bare tabe 3-4 kg. og så passer den perfekt... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Sussen2
0

Del dette indlæg

Hold kæft hvor er du smuk!

Du er meget, meget smuk i den kjole. Man kan bare se, at du stråler! WauW!!! Sidder sgu helt med en lille tåre i øjnene :thumbsupsmileyanim:

Du har valgt helt rigtigt!!!!!!!!!! Der skal nok gå et suukkk igennem folk, når dørene åbnes i kirken. Hvad så, har du fortalt manden lidt om den, eller kunne du tie stille?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer