Guest Natascha81

Brudepiger (børn)

14 indlæg i dette emne

Jeg har mine spekulationer omkring min datters kjole til den store dag.....Hun er meget bestemt omkring hvad hun vil have på, og jeg ønsker også at hun selv føler sig perfekt, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal vælge eller hvor jeg skal lede.......

Eventyr Kompagniet´s kjoler er jeg helt vild med, men jeg synes også at prisen er lige voldsom nok......

Jeg vil meget gerne se jeres valg for at få lidt inspiration.

Hun vil med sikkerhed gerne have en "prinsesse"-kjole (hun er 4 år) :denmarkflag: , men hvor finder jeg dem henne ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi køber kjolerne hos små prinsesser. Har i fællesskab med den store (10 år) valgt modellen Karoline. Deres kjoler koster knap 600 kr. stykket, hvilket jeg syntes er ret ok.

Fik et link fra en veninde til en der syr kjoler på bestilling. Hun brugte hende selv da de skulle giftes og fik de yndigste kjoler. Hun skulle ikke være ret dyr, desværre laver hun kun op til størrelse 8 (tror jeg det er). Vokseværk hedder hendes side. Der er fotos af kjoler hun laver, men ved hun som sagt også laver efter fotos. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en datter på 6 år. Jeg fandt kjolen i Debenhams i Fields. De har til en enhver smag. Hendes blev en "rigtig" brudepigekjole, men den engelske stil er lidt mere "tyl" en den danske, så mange af deres almindelige pigekjoler er meget velegnede til brudepiger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan så vores datter ud - i en sart lyserød (næsten hvid) kjole med broderier forneden og bindebånd på ryggen.

Da kjolen var uden ærmer - og vi blev gift i oktoer, og jeg synes det var for koldt med bare arme havde jeg købt en blonde-skjorte hvorpå jeg havde broderet en perlebesætning på ærmerne og på kraven.

post-1282-1139582142.jpg

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan så vores datter ud - i en sart lyserød (næsten hvid) kjole med broderier forneden og bindebånd på ryggen.

Da kjolen var uden ærmer - og vi blev gift i oktoer, og jeg synes det var for koldt med bare arme havde jeg købt en blonde-skjorte hvorpå jeg havde broderet en perlebesætning på ærmerne og på kraven.

post-1282-1139582142.jpg

Badutski

Nnnååååå - hvor er hun kær. Hun ser helt "betuttet" ud, hi hi.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer