Laila

Stativ til bryllupskagen

7 indlæg i dette emne

Vi har tænkt på at vi selv vil lave vores bryllups kage eller måske få svigermor til det...

Men hvor skal vi finde et stativ til det? For det kan vel købes :lol:

Eller er der nogen herinde der har et som de vil sælge eller udlåne?

Det må gerne være en med mellem 3 og 5 lag, evt også som hjerte :hjerte:

Og er der nogen der ligger inde med opskrifter på bryllupskager må i da gerne sende det til mig :D

Kh Laila

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved, at nogle af de steder, der udlejer service til fester, også har bryllupskage-stativer, så prøv da at ringe rundt og spørge. Alternativt kan de garanteret købes i butikker, der handler med køkkenudstyr.

0

Del dette indlæg

...måske kan man leje sådan et "dyr" hos en bager...? Det kunne måske være lidt billigere end at købe det, og hvornår får man lige brug for sådan et stativ igen?

/arno :fægter:

0

Del dette indlæg

Du kan prøve hos din lokale bager, men det er jo desværre sådan, at de af og til selv skal bruge deres stativer.

Ellers kan du leje det hos: Kunst og Køkkentøj i København (ved Magasin)

Du kan også kigge her:

http://www.bryllupnu.dk/kager/tipsogideer/...kagestativ.html

Det skulle være til at skaffe et stativ relativt nemt.

:hjerte: Cecilie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Laila

Vi lejer et stativ. Min svigermor laver også kagen selv. :KOK:

Der er en ret lækker opskrift i "Karolines køkken nr. 8" OK, det tar også 4 dage at bage den, men mon ikke det er tiden værd.

Jeg ved også at Karolines køkken har en hjemmeside, men ved ikke hvad den hedder.

Måske noget med www.karolineskøkken.dk

Der er min. én anden opskrift på bryllupskage.

hilsen rikkev

0

Del dette indlæg

Hejsa

Mht kagestativ, så kan du både leje og købe hos Kagebutikken

De har både i hjerteformede, firkantede, ovale, runde oma. så der skulle nok være noget som du kan lide :lol:

Du kan også leje dem hos en bager (oftest kun runde med stang gennem mindten) men det vil ofte være forudsat at de ikke selv skal bruge det. Et andet godt bud er en serviceudlejning - men igen så vil det oftest være metalstativ med pæl gennem midten.

Mht opskrifter, så ligger den en hel del på bryllupnu - du kan se dem her

Har du brug for hjælp, tips og ideer, så sig til - jeg har lavet de fleste af opskrifterne (og et hav af andre) :wub:

Opskriften som rikkev henviser til kan du seher (den ligger også på bryllupnu). Det er dog den eneste bryllupskageopskrift der findes på Karolines hjemmeside. Der er dog et hav af andre opskrifter på lækre kager, som du måske kan få ideer fra til din helt egen bryllupskageopskrift :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer