hatshepsut

Så er der billeder!!!!!!

414 posts in this topic

Hej med jer :bearhug:

Ja, som I kan se så skal Christian og jeg giftes d. 15/07 i år. Så nu må jeg vist hellere stille og roligt få startet en lille planlægningsside.

Janni :biggrin:

Christian og jeg fandt sammen til en julefrokost d.26/11-1999 i det firma hvor jeg var i lære som grafiker. Vi havde længe været interesseret i hinanden, så da jeg stod for at lave bord planer til julefrokosten, så var det jo om at gribe cahncen og placere ham ved siden af mig :biggrin:

Man må sige at det der efter gik ret hurtigt. Jeg boede i en lejlighed i Vejle, og Christian boede til leje hos et par også i Vejle. En dag sagde han så at han ville flytte der fra og at han ville flytte tingene hjem til hans forældre, så han kørte sammen med en af hans venner for at flytte. Jeg var så der hjemme og ventede på at de blev færdige. Men pludselig stod Christian i døren med sit fjernsyn i armene, og spurgte da jeg åbnede "Må jeg flytte ind her?". Og det sagde jeg selvfølgelig ikke nej til, på trods af at vi kun havde kendt hinanden i ca. 1 1/2 måned, nænnede det ikke. Om som i jo kan regne ud så har vi været sammen siden, og bor nu i Gudsø lige uden for Kolding.

Så sådan fandt vi altså sammen :carrot:

Ja, det er ikke sådan med de julefrokoster :blink:

Edited by hatshepsut
0

Annonce ♥

Frieriet

Vi var til bryllup hos et par af vores venner sidste år d.16/7. Efter en lang dag med god mad, underholdning osv. sad vi ved de berømte kaffeborde, og nogle tog sig en svingom.

Jeg kunne godt mærke at Christian pludselig begyndte at virke lidt nervøs og kunne ikke rigtig sidde stille, han undgik mig nærmest :bearhug: Men jeg tænkte at han have nok bare fået lidt rigeligt at drikke eller sådan noget :carrot:

MEN lige pludselig kom han meget målrettet hen imod mig, og lagde sig ned på knæet :biggrin:

Jeg reagerede ved at kigge den anden vej i ren panik og overraskelse. Jeg har meget nemt til tårer så ikke et øje var tørt, imens han sagde en masse søde og kærlige ting for til sidat at spørge om jeg ville gifte mig med ham. Og svaret var klart, bortset fra tudefjæs og tude stemme :biggrin: JA!!!

Havde ALDRIG drømt om at han kunne finde på at ligge sig på knæ, og slet ikke foran så mange andre mennesker. Da han normalt er en ret genert person og ikke bryder sig om for meget opmærksomhed. Havde egentlig regnet med at hvis han nogensinde spurgte, så ville det bare være en dag der hjemme hvor han lige slyngede det ud i luften, men nej jeg fik mit drømme frieri :butterfly: :butterfly: :butterfly:

Her et billede fra det store øjeblik, som er taget af min svigerfar.

post-14801-1139993607.jpg

Edited by hatshepsut
0

Annonce ♥

Jeg syntes egentlig at jeg er meget godt med, med planlægningen. Har da reserveret hvad der skal reserveres osv.

Vi har skal vies i Taulov Kirke

Selve festen skal holdes på Børkop Vandmølle. Vi har valgt dette sted, da vi begge syntes at vores bryllup skal holdes et hyggeligt og romantisk sted. Holder meget af at det er så gammelt og har en masse historie. Omgivelserne er også helt perfekte, søer og masser af skov og grønne områder. Også perfekt til billederne :bearhug:

post-14801-1139994101.jpg

post-14801-1139994219.jpg

0

Ja, det har taget sin tid inden jeg fik lavet den, har ikke rigtig kunne få taget mig sammen :bearhug:

Vi har begge været enige om fra starten at vi ville holde festen på Børkop Vandmølle. Vi er begge vilde med at det er så gammelt og fyldt med historie, i ved bindingsværk osv. Hart også fået af vide at maden skulle været rigtig god, det er ejet af Hotel Munkebjerge i Vejle. Derfor en det også Brudesuiten på Munkebjerg vi skal overnatte i :biggrin: Det er med i prisen.

Børkop vandmølle ligger i perfekte omgivelser, søer, skove og grønne områder, derfor skal vi også have taget vores billeder der, min fætters kone tager billederne.

post-14801-1139996166.jpg

post-14801-1139996189.jpg

post-14801-1139996277.gif

Edited by hatshepsut
0

Hvor ser der bare skønt og romantisk ud på Børkop Vandmølle..........

Mht. Munkebjerg Hotel kan jeg kun snakke godt om maden............vi var til Bryllup der i sommeren 2004 og NEJ hvor var det dejligt...... og fra Brudeparret fik vi en detaljeret forklaring af brudesuiten..........GLæd jer, den skulle eftersigende være rigtig lækker.........

Og Hotellets morgenmadsbuffet er bare SÅ lækker......

0

Annonce ♥

Ja, jeg har også kun hørt godt om begge steder :bearhug: Har desværre ikke kunne finde billeder af brudesuiten på Hotel Munkebjerg, ville gerne se billeder da det er mange år siden jeg sidst var til messe, og kan derfor ikke huske hvordan den ser ud :biggrin:

Mine to elskede niecer skal være brudepiger, de er 5 og 8 år når dagen oprinder. Min mor, pigerne og jeg tog os en rigtig hyggetur ud og kigge på kjoler til dem, og det var simpelthen så morsomt at se hvad sådan en kjole gør ved dem. Den ældste er ellers normalt en drenge pige, men selv hun blev små "skadet" :carrot:

Der var ingen tvivl da de fik kjolerne på, hverken fra deres eller vores side.

post-14801-1140002720.jpg

post-14801-1140002787.jpg

post-14801-1140002898.jpg

Edited by hatshepsut
0

Vil da lige sige "hej"... :bearhug:

Hvor ser der lækkert ud på Børkop Vandmølle og Taulov Kirke er supersmuk. Var der til en velsignelse sidste år i august.

Hvor ser du smuk ud i den flotte blå kjole :biggrin: - og rørt, men sådan skal det være :blink: .

:bearhug: Hvor ER det nogle smukke brudepigekjoler :biggrin: . Kender dén der med "drengepigen" - min bonusdatter blev også omvendt til en smuk nederdel+top til vores bryllup :carrot: .

Planlægningen ser ud til at gå strålende, men hvad med farvetema, indbydelser og KJOLEN? Får vi billeder af det også?

Kigger spændt med.

-Lisbeth

Edited by Lisbeth67
0

Jo da, selvfølgelig skal i se kjolen :bearhug: Men kan desværre ikke sætte billeder ind af lige præcis min kjole, før jeg har været nede og få den tilrettet :bearhug: Grunden til det er at, der kun findes denne ene kjole. Det er en designerprøve, som endte ud med at se anderledes ud, men jeg syntes dog at designer prøven er flottest og så er der INEGN andre end mig der har kjolen :carrot: :carrot: :carrot:

Sætter et billede ind af kjolen som den endte med at se ud i butikkerne, "model Tiffany". men min kjole er anderledes ved at hele kjolen er i blonder og smukt dekoreret med små perler., og jeg EEElsker den :biggrin::biggrin::blink::bearhug::bearhug::bearhug:

Kan desværre heller ikke vise jer et billede af mit slør endnu, men det er mindst lige så smukt som kjolen. Det er smukt dekoreret med blonder og perler lige som kjolen. Skal have det hele tilrettet d. 9/5, og så kommer der billeder,

Det nederste billede er af en anden kjole, men hvor min nederdel kommer til at minde meget om.

post-14801-1140003884.jpg

post-14801-1140003893.jpg

post-14801-1140004007.jpg

Edited by hatshepsut
0

Annonce ♥

Uha ja, glæder mig for vildt den er helt fantastisk :bearhug::biggrin::biggrin:

Mine sko har jeg også fået købt, man må sige at der vist er gået blonder i den :blink: Men jeg elsker dem og de er perfekte til min kjole.

Havde også købt et par fra Billi Bi, men de er desværre for store, så jeg må finde nogle andre reserve sko.

Jeg overvejer lidt at købe denne taske på Ebay, da mine drømmetasker er fra Glamgal, men jeg ved ikke rigtig om jeg tør at bestille en der. Kan lige se at den bliver snuppet i tolden, så kan de skisme gå hen og blive en dyr taske :bearhug::bearhug::bearhug:

post-14801-1140004377.jpg

post-14801-1140004820.jpg

Edited by hatshepsut
0

Annonce ♥

Jeg tror faktisk at den vil passe godt til både kjole, slør og sko.

I kan jo lige så godt se billeder af mit diadem og af mit lingeri. Tækbte lige på noget, kan se at der er mange der køber specielt lingeri til bryllupsnatten. Kan ikke lige helt forstå hvordan de har tlnkt sig at få skiftet??? Tror da et der er mange der har svært ved selv at få deres brudekjole af og deerfor skal have hjælp af gemalen. Har de så tænkt sig at sige, du jeg smutter lige ud på toilette og klæder om??? Spørger bare, for jeg kan ikke lige se hvordan man skal få skiftet på en romantsik måde :bearhug:

0

Jeg tror faktisk at den vil passe godt til både kjole, slør og sko.

I kan jo lige så godt se billeder af mit diadem og af mit lingeri. Tækbte lige på noget, kan se at der er mange der køber specielt lingeri til bryllupsnatten. Kan ikke lige helt forstå hvordan de har tlnkt sig at få skiftet??? Tror da et der er mange der har svært ved selv at få deres brudekjole af og deerfor skal have hjælp af gemalen. Har de så tænkt sig at sige, du jeg smutter lige ud på toilettet og klæder om??? Spørger bare, for jeg kan ikke lige se hvordan man skal få skiftet på en romantisk måde :bearhug:

Lingeriet er fra CHANGE 1000,-kr. og har aftagelige stropper, kan desværre ikke have corsage på da min kjole også er med corsage, og så siges det at det er ubehageligt også at have corsage indenunder.

Diademet er fra Bryllupskompagniet og koster 680,- plus fragt :biggrin: Troede nu at det var med i prsien for sådan et dyrt diadem :biggrin:

post-14801-1140005854.jpg

post-14801-1140006132.jpg

Edited by hatshepsut
0

Vores vielsesringe kan i jo også lige godt få set :bearhug:

Vi har købt dem hos en Guldsmed på Ebay. De er i 14. karat hvid og alm. guld, måler 7,5mm. og min er med 11 brillianter i. De kostede os kun 3500,-

Vi har fået dem tjekket hos en guldsmed her hjemme og de er helt ok :carrot: :carrot: :carrot:

post-14801-1140006955.jpg

0

Annonce ♥

Hejsa Glæder mig til at følge din planlægning, selvom du jo er nået meget langt.

Det er godt med nogle handlekraftige kivnder(julefrokosten :biggrin: )

Hvor er det skønt at I har fået jeres frieri fastholdt med et foto(gad feks godt have set mig selv i fjæset hihi)

Du er utrolig smuk i den blå kjole.

Istedet for at skrive en liste, vil jeg bare sige at hihi kirken er flot, feststedet her jeg hørt om, skulle bare være så romantisk. Kjolen er bliver da superflot, glæder mig til billeder. Brudepigerne, nåhre hvor er de søde, gid vi havde nogle små piger i vores familie eller vennekreds.

:bearhug:

Knus Sarah :biggrin:

0

Jeg syntes egentlig at jeg er meget godt med, med planlægningen. Har da reserveret hvad der skal reserveres osv.

Vi har skal vies i Taulov Kirke

Selve festen skal holdes på Børkop Vandmølle. Vi har valgt dette sted, da vi begge syntes at vores bryllup skal holdes et hyggeligt og romantisk sted. Holder meget af at det er så gammelt og har en masse historie. Omgivelserne er også helt perfekte, søer og masser af skov og grønne områder. Også perfekt til billederne :biggrin:

Hejsa

Ja det er bare så smukt både i kirken og ude ved Børkop Vandmølle!!!

Jeg er selv døbt i den kirke og mine forældre er blevet gift der for jo så snart 25 år siden!! Begge mine børn er også blevet døbt der!! Vi holdt festen efter min den yngstes barnedåb ude på Vandmøllen og der var bare perfekt!!!! Maven var i top, service var i top og prisen er altså ikk så galt synes jeg i forhold til hvad man får!!!

SMUK kjole, glæder mig meget til at se den helt rigtige udgave på dig når du har været til tilretning!!!! Men du bliver da for lækker!!!

Knus Nanna.

:bearhug:

0

Tak for de søde ord, det er altid rart at høre andres mening :bearhug:

Vi besluttede allerede til det bryllup vi var til hvor Christian friede at vi ville have buffet. Vi syntes at det var dejligt at få rørt sig lidt, i stedet for at sidde og få det hele serveret. Så det er hvad vi skal have, men vi har endnu ikke modtaget menukortet for 2006, vi så det fra 2005 og det så lækkert ud. Så ingen tvivl om at vi nok skal få noget godt at spise :yay:

Vi er dog endnu ikke 100% afklaret med om vi vil have bryllupskage eller islagkager, er selv mest til is, men syntes nu at en bryllupskage er flot :biggrin: Men det får vi afklaret her i weekenden, når vi skal over til min barndomsveninde, hvis mand er bager og derfor har gode forbindelser :biggrin:

Edited by hatshepsut
0