Guest Figaro

10 måneder

9 indlæg i dette emne

puha... sidder lige her med en klump i halsen.

Der er nu 10 måneder til Mike og jeg siger ja til hinanden og synes faktisk ikke rigtigt vi er gået igang med planlægningen.

Ikke engang kirken er på plads endnu...

efter at have luret lidt med i jeres andres planlægningstråde føler jeg pludselig at vi har MEGET travlt....

Igår snakkede vi om at rykke bryllupsdatoen til 2007 i stedet for, og jeg begyndte faktisk at sidde og græde... :bearhug:

Anede ikke at det her bryllupshalløj tog så hårdt på mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 måneder er godt tid også fordi det er efter den mest travle bryllupsperiode - tror ikke i får problemer med at nå det. så snart i hår de store ting. Kirke, Festsed, Musik, Mad på plads er der faktisk rigtig god tid at lave resten. Det kommer jo altid an på hvor meget man vi lave selv - men 10 måneder skulle ikke være noget problem.

Så kom bare stil og rolig igang så er jeg sikker i ikke behøver at rykke noget som helst.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Er helt enig med Sandra :biggrin: på 10 måneder kan I sagtens nå at planlægge et dejligt bryllup.

Den værste bryllups travlhed er jo oversået, så det er bare med at få reserveret kirke, feststed og musik.

Også gå lige stille igang med alt det andet :biggrin:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej!

I kan godt nå det, bare roligt!!!

Jeg kan faktisk huske at vi omkring de 10 mdr havde rigtig meget bøvl, og der var virkelig dømt bryllupskrise! Vi kunne ikke finde hverken kirke eller feststed, og ALLE havde gode ideer, men det var bare ikke liiige dem. Men hovsa...pludselig så faldt det hele i hak og nu er de store ting pludselig på plads.

Men giv ikke op, i skal nok nå det. Jeg tror ikke tingene bliver nemmere fordi i rykker det :)

Held og lykke med planlægningen!

:hug:

0

Del dette indlæg

:) Hej Kataya,

Du er overhovedet ikke for sent ude - vi fandt først ud af datoen 10 måneder før -HAHA- Bare sørg for - lige som de andre siger - at få de vigtigste ting på plads med det samme. Og hvis kæresten ikke ta'r initiativet, så gør du det bare. Hvis du kommer med nogle forslag til ham, så må han jo tage stilling -HAHA- - og helt ærligt, så tror jeg også, at det er "brudens" opgave :butterfly: Jeg var først ude og købe kjole den 30. december - jeg fik godt nok også at vide, at jeg var sent ude, men jeg skulle jo lige nå at føde inden kjole-købet kunne komme på plads :hug:

Held og lykke med planlægningen - I skal nok nå det :frizz2:

:)

Charlotte

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres støttende svar. De fik mig til at tage fat i kraven på mig selv, stoppe tudefjæset og komme igang.

og VUPTI!! så var kirken og præsten på plads, samt stedet til receptionen... orv jeg er effektiv når først jeg kommer igang hihi...(nærmere følger i min planlægning)

igen rigtig mange tak for jeres støtte... :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kan du jo bare se, og hvis du mangler inspiration, så er der jo meget hjælp at hente herinde, du kan jo feks bare skrive hvor i landet du bor, spørg hvor det kan købes, hvad der er bedst eller lettest, du kan få vurderet dine ideer, når kærestens svar er" det er da fin nok"

bare kom an, vi skal nok hjælpe dig, evt hvis du har overskud lav, med mindre du allerede har gjort det en planlægningstråd, hvor du kan holde styr på inspirationsbilleder og huskelister.

Men som de andre skriver, er det meget nemt når man er ude for sæson,

Når først kirke, feststed, fotograf, musik er på plads, så kan man altid vælge nogle nemme løsninger til de andre ting, hvis man skulle komme i tidsnød.

Knus Sarah :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer