xenobia

Dorthe & Boris 29-07-2006

322 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Bryllupsrejsen - den har jeg slet ikke fået fortalt om. Men må indrømme, at der ikke er så meget at fortælle. Udover en kæmpe skuffelse :) Men sætter da lige et par billeder ind alligevel, så I kan se hvor vi har været henne...

post-16886-1158481531.jpg

Hotellets område set fra receptionen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Weee - på vej hjem. Hvad vi ikke viste var, at vi ikke skulle flyve direkte til Paris som stof på vores billetter, men at vi kun skulle flyve i 25 minutter og derefter stige af flyet. Sidde i afgangshallen i 2½ time inden vi skulle stige på det samme fly igen og flyve til Paris! Ikke særlig fedt, når man er hundesyg...

post-16886-1158482436.jpg

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Tja, som I kan se og høre var det ikke ligefrem vores drømme rejse vi var på. Vi havde besluttet, at vi den første uge ville slappe af og bade og nyde solen. Den anden uge ville vi tage på ture og se og opleve noget af øen. Men det blev ikke til noget, da vi begge blev syge af maden efter en uge. Dårlig mave og opkastninger og koldsved dagen lang. Det var ikke særlig fedt. Maden var elendig - slet ikke ordentlig tilberedt og ingen variation overhovedet. Det var et all-inclusive hotel og der var flere steder vi kunne spise. Men det var det samme mad uanset hvor vi valgte at spise. Der var en stor buffet og så var der en a la carte, hvor maden var den samme som i buffeten - den blev bare serveret af tjenere i stedet for at vi skulle hente maden selv. Det var også det samme mad hver dag i 14 dage, meget lidt variation.

Alt var ekstremt dyrt! Jeg havde brug for noget salt og det kunne vi ikke få. SÅ jeg måtte op i deres lille kiosk eller hvad de nu kalder den på hotellet og betale 35 kroner for en pose salt chips! og 130 kr for 6 postkort med frimærker!

Hotellets personale kom vadende ind på vores værelse ca 5 gange dagligt. Hvis vi havde gjort så de ikke kunne komme ind, blev de ved at banke på døren....! Så meget for privatlliv. HVis vi skulle have skiftet håndklæder kom de og hentede dem klokken 9 om morgenen og først mellem 17 og 19 havde vi fået rene. Så kunne heller ikke komme i bad.

Og sådan kunne jeg blive ved. Vi glædede os så meget til at komme hjem til Danmark. Selvom vi var syge. Boris blev rask et par dage efter hjemkomsten, jeg var syg en uge efter. Så i alt 14 dages sygdom til mig. :)

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, det lyder som en rigtig dårlig oplevelse.

Det eneste positive jeg kan komme i tanker om er, at det ikke var jeres bryllupsdag, der var sådan en skuffelse.

Håber I begge to er ovenpå igen og snart kan komme på en ferie, der bliver lige så dejlig som I drømmer om.

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg

Nej nej nej, Det lyder godt nok ikke godt. Det er synd for jer at I skulle opleve det. I har da så sandelig også været uheldige.

Men ja, nu er I i Danmark igen, og som et ordsprog siger - ude godt, men hjemme bedst. Det passer vist meget godt i den her sammenhæng. Men store :rolleyes::balloons::balloon: til jer - og håber da I kommer ovenpå igen.

:)

0

Del dette indlæg

Tillykke med brylluppet...

og øv sikke en bryllupsrejse.... :cheerleader3:

Jeg er helt syg efter jeres takkekort...de er så fantastiske....ved du om det er noget som man kan få lavet på et trykkeri, man har jo så mange fantastisk gode billeder, som man gerne vil dele med den nære familie, så ville det jo være fedt at kunne sende mere end ét....?

Mange hilsner

Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og øv sikke en bryllupsrejse.... :cheerleader3:

Jeg er helt syg efter jeres takkekort...de er så fantastiske....ved du om det er noget som man kan få lavet på et trykkeri, man har jo så mange fantastisk gode billeder, som man gerne vil dele med den nære familie, så ville det jo være fedt at kunne sende mere end ét....?

Mange hilsner

Lone

Vi fik lavet vores invitationer på Vester Kopi, og der burde det være muligt at få lavet små foldere.

Det er også muligt at få lave små "bøger" hos forskellige fotobutikker. Jeg har selv prøvet at få lavet en bog til min veninde fra hendes Polter. Den var med Hard cover, og var trykt. Vi havde selv valgt layout, resultatet blev flot. Vi brugte iPhoto.

Omzig

0

Del dette indlæg

UPS, jeg glemte helt at ønske Xenobia velkommen hjem. :loveboard:

Det var godt nok lidt af en bryllupsrejse. Det er umuligt at vide hvad man går ind til, det er så let at blive snydt. Men jeg er ked af det for jer at i skulle blive snydt på netop denne rejse.

Udfra billederne ser det da ud til, at i alligevel har nydt den del af ferien det var muligt.

Jeg synes det er ret spændende med dit job og interviewet. Jeg er selv uddannet laborant, fra Krimsvej, men har aldrig arbejdet som det. Men synes stadig at naturvidenskab er vanvittig spændende.

:cheerleader3: fra Omzig

0

Del dette indlæg

og øv sikke en bryllupsrejse.... :angry:

Mange hilsner

Lone

Hej Lone.

Ja, de kan laves på et trykkeri - det er nemlig der vi har fået lavet det. Boris er grafiker og arbejder på et trykkeri, der hedder Kailow Graphic og det er der han har fået trykt takkekort, invitationer, bordkord, samlehæfter mm.

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Årh hvor er I altså søde alle sammen. Det varmer virkelig. Vi er bare lykkelige over at vores bryllup gik så godt som det gjorde. Det var det vigtigste! Men vi går stadig med tanken om, at skrive et brev til rejseselskabet og fortælle vores historie. Om ikke andet, så andre ikke bliver skuffet. 32.000 er trods alt mange penge at smide efter en drømmerejse som ender med det stik modsatte! Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer