xenobia

Dorthe & Boris 29-07-2006

322 posts in this topic

Hej med jer i stakler! Sikke en møgtur! Ja, force majeur kan de desværre ikke klandres for..men den der spa der ser livsfarlig ud, maden og servicen!!?? Kompensation, du!

Find Bridezillaen frem og knurrrrrr af dem!

Men som du selv siger hellere et fedt bryllup end det var det der gik op i kaos, men ferien var jo en del af hele oplevelsen! Jaja..det var godt i kom hjem igen til noget ordentligt mad!

Edited by Lakridspigen
0

Annonce ♥

Hej med jer i stakler! Sikke en møgtur! Ja, force majeur kan de desværre ikke klandres for..men den der spa der ser livsfarlig ud, maden og servicen!!?? Kompensation, du!

Find Bridezillaen frem og knurrrrrr af dem!

Men som du selv siger hellere et fedt bryllup end det var det der gik op i kaos, men ferien var jo en del af hele oplevelsen! Jaja..det var godt i kom hjem igen til noget ordentligt mad!

Ja det var super surt med sådan en skuffelse!

Men vi er nu også bare lykkelige over, at vi havde et helt perfakt bryllup. Ville jo have været skrækkeligt, hvis det havde været brylluppet der var gået dårligt!. Heldigvis er vores maver kommet i orden igen, selvom det tog et godt stykke tid før det var helt normalt.

Så jeg vil bare glæde mig til næste gang i vi skal på ferie, selvom der ikke er noget planlagt. Men vi har snakket om at tage på skiferie - det har jeg aldrig prøvet før. Men det bliver ikke her til vinter. Der kan jeg nemlig ikke få fri, da der allerede er fuldt booket med ferie der inde på mit arbejde. Desuden har vi ikke rigtig noget ferie tilbage, da vi bruge hele fire uger i sommer. Og Boris' arbejde holder fri mellem jul og nytår, så der ryger lige nogle flere feriedage for ham...

Edited by xenobia
0

Hej Sødeste Dorthe.. :bearhug:

Sikke da en skodferie.. jeg håber at i har fået skrevet til dem i købte rejsen af og klaget.. Og er spændt på at høre hvad de evt siger til det hele..

Tak for sidst, det var så dejligt at møde dig IRL.. Du er en super skøn pige, jeg håber vi mødes igen en anden god gang..

Knuz Mia :heart:

0

Om lige præcis én uge sidder vi i flyveren på vej til Berlin i 6 dage. Bliver bare så lækkert at komme på en lille ferie igen. Det bliver lidt vores anden bryllupsrejse, da turen til Caribien, hvor vi lå syge det meste af tiden og i et par uger efter vi var kommet hjem.

Turen til Berlin er min 30 års fødselsdagsgave til Boris! Så vi krydser fingre på at den tur bliver noget bedre end vores første ferie sammen...

Vi skal bo på et meget centralt 4 stjernet hotel:

3 km til bymidten

9 km til lufthavnen ( tegel )

3 km til lufthavnen ( tempelhof )

1 minutters gang til den nærmest metrostation ( buelowstrasse )

2 km til den nærmeste station ( zoologischer garden )

1 minutters gang til det nærmeste busstop

post-16886-1173037833.jpg

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Hej Christina.

Vi rejste til Caribien, Den Dominikanske Republik, med My Travel Tango - det der før hed GateEleven.

Og ja - denne rejse kan umulig blive værre end den oprindelige bryllupsrejse!

Edited by xenobia
0

Berlin!!!! :thumbsupsmileyanim:

Det ville jeg glæde mig til! Det er sådan en dejlig by, har været der 2 gange. Hvis ikke min kommende mand var tysker, så kunne jeg sagtens forestille mig, at min bryllupsrejse gik til Berlin! Jeg kan kun sige en ting; GLÆD JER!

Jeg ønsker jer en rigtig god tur!

0

Nu er det godt nok ved at være en lille måned siden, men IIIH vi havde sådan en SKØN tur til Berlin. Den kunne bare ikke have været mere perfekt! Og vejret var jo helt i top - to af dagene måtte vi smide overtøjet og knne gå rundt med bare arme. Vi fik også set en hel masse og gået frygtelig mange kilometer om dagen. Vi valgte simpelthen at lade være med at købe et kort til den offentlige transport, da vi boede forholdsvis tæt på alting. Endte også med, at Boris havde smidt 1½ kg, da vi kom hjem :super:

Men jeg er helt sikker på, at det ikke var sidste gang vi er taget til Berlin. Vil meget gerne derned igen.

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Hej du,

Dejligt du kom med til zillabrunchen! Selvom du forlængst er 'afgiftet' så falder du jo ikke helt udenfor i selskabet af gale zillaer :thumbsupsmileyanim:

Skønt at se dine takkekort mv. 'live' selvom det giver en lille smule præstationsangst :thumbsupsmileyanim: De er skisme flotte!

0

Hold da op, nu er der snart gået et helt år siden vi gav vores JA til hinanden i kirken. Er helt utroligt som tiden går, husker det som var det i går det skete og alligevel virker det som 100 år siden... Ville næsten ønske at kunne oplave dagen endnu engang!

Vores 1 års bryllupsdag kommer vi til at fejre i London, hvor vi skal på sommerferie i år - sammen med min mor og hendes mand. Havde bare lige "glemt" at ferie strakte sig over vores brylupsdag, men det går nok. Er helt sikker på at vi nok skal få en super hyggelig dag alligevel. Jeg mangler kun at finde på en gave til Boris, men er indtil videre fuldstændig blank. Har kun den kommende uge til at finde på noget, da vi går på ferie fredag og så bliver det nok lidt svært at tage ud at købe noget, uden han opdager det...

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Så er det på søndag vi har vores første bryllupsdag. Slet ikke til at forstå det er et helt år siden vi blev gift. Det føles som var det i går og alligevel er det så længe siden. Vi er ikke hjemme på vores bryllupsdag men i London på ferie - tager afsted lørdag, men tager allerede til Århus i morgen formiddag, så kommer nok ikke på BK inden da...

Jeg har ikke været så kreativ med hensyn til en bryllupsgave til ham, kunne simpelthen ikke finde på noget kreativt og personlligt. Han har jo stort set alt og smykker og sådan er ikke noget han går med. Men i går da jeg var ude med min veninde gik vi lige i Esprit og der fandt jeg noget tøj til ham; et par fede mørkeblå cowboybukser, et lækkert bælte der passer dertil og en lækker grøn t-shirt! Så det bliver min gave til ham fra mig!

Havde bare et problem da jeg skulle hjem, for det var blevet pakket ind i to halvstore kasser og så ned i en stor rød Esprit pose - ikke just noget jeg kan skjule når jeg kommer hjem. Skal lige siget jeg var i byen med min veninde fordi vi skulle i biffen og ud og spise sammen, så han ved ikke jeg har købt noget. På vej hjem i toget fik jeg dog den idé at pakke det hele op, smide kasserne væk og så tog jeg to DSB-poser fra toget og fik mast det derned i. Så så det ikke så suspekt ud - og kom også lige den bamse jeg havde vundet i Tivoli i posen sammen med min paraply. Så der var slet ingen mistanke om hvad jeg havde med hjem! Synes selv det var ret smart.

Vi har dog ikke talt om at skulle give hinanden gaver, men det får han altså. Nu skal jeg bare have pakket det i vores kuffert, da han ikke opdager noget.

0

Tillykke med 1 års dagen

Hvis du skulle støde ind i diagon alley, på din tur til London, må du hilse trolddomsverdenen mange gange fra mig ( de ved godt hvem jeg er ;) )

Ha' en rigtig god tur.

beatles

0

Tillykke med 1 års dagen

Hvis du skulle støde ind i diagon alley, på din tur til London, må du hilse trolddomsverdenen mange gange fra mig ( de ved godt hvem jeg er ;) )

Ha' en rigtig god tur.

beatles

Dét kan du tro - er også sikker på at de inviterer mig på chocolate frogs hvis jeg møder nogen af dem

0

Annonce ♥

Som du nok kan se i mit lille billede har jeg købt samme kjole som dig. Har du nogle tips til selve dagen? Var den nem at bevæge sig i osv?

Du ser gudesmuk ud i den!!

Ej hov, har først set, du har krevet i min tråd nu.

Tillykke med valget af kjole - den var bare så flot og behagelig at have på.

Når du får den tilrettet skal du sørge for at sige, om der er gulvtæppe eller trægulv hvor festen skal holdes - er der tæppe skal den nemlig være lidt kortere, det avr i hvert fald hvad de sagde til mig. Men ellers havde jeg selv ingen problemer med at bevæge mig rundt i min kjole på dagen - ja udover toiletbesøgene, hvor jeg havde en veninde med, men det var også mest fordi toiletterne var så små! Så der skulle en kjoleholder til!

Under brudevalsen havde jeg hægtet min kjole op bagpå i en kjolestrop - det så også vildt flot ud og så havde jeg båndene hængende løst om den ene arm, så jeg ikke blev viklet ind i dem!

0

Annonce ♥