Guest morianne

brudens tale?

24 indlæg i dette emne

jeg har været til tre super fede bryllupper i år rundt om i dk. og ingen af dem indeholdte brudens tale. jeg ville da blive glad for at høre hvem der planlægger tale til gommen og hvorfor? jeg selv vil egentlig gerne, men synes faktisk ikke det høre tradition til og desuden har vi en stor familie så jeg kan forstille mig mange taler og sange.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tror heller ikke det er en tradition.

men jeg har tænkt mig at holde tale for min kommende mand... jeg ved ikke hvorfor, jeg har bare løst til at fortælle min mand hvor meget jeg elsker ham :unsure:

også fordi jeg håber at jeg har en nyhed jeg skal fortælle min/vores familie... vi skal i behandling på hvidovre hospital, VI SKAL HAVDE EN BABY :bearhug::huh:

og det har vi aftalt at skulle annonceres den dag :huh:

han ved bare ikke at jeg også taler for ham :hug:

jeg syntes at taler fra bruden skal gøres til en tradition.... så kom så piger vi kan godt :super:

0

Del dette indlæg

Jeg holder en tale til mine forældre, mine sviger forældre (siger dem begge TAK for alt) og til sidst vil jeg tale til min mand i ALLES påhør.......Vil fortælle ham hvor meget han betyder for mig og sådan.........

Jeg syntes det er lidt mærkeligt hvis jeg ikke skulle holde en tale, da jeg som oftest ALTID holder en tale når der holdes stor fest..............

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner også med at skulle holde tale for min mand til bryllupsfesten!

Jeg ved egentligt ikke hvorfor, det vil jeg bare gerne, men det kan være at jeg fortryder når jeg kommere tættere på selve dagen!

Nu er talen lavet, også beslutter jeg mig, når vi kommere tættere på !

Det er det gode for os brude!- Der er ingen forventning om det fra bruden!

Men jeg venter med at sige noget til svigerfar(toastmaster) før jeg er HELT sikker på om jeg vil!!

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt mig at holde tale, som en overraskelse til ham. Og jeg holder ellers ALDRIG taler! Jeg har ikke skrevet den endnu, men det bliver ikke svært! Jeg gør det fordi jeg har været til andre bryllupper hvor buden holdt taler, og det synes jeg har været totlat romantisk, og det vil jeg også gerne gøre for min Thomas.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holdt tale for min mand på vores bryllupsdag :bearhug:

Først havde jeg tænkt "Pyyyyyyt.. det behøver bruden ikke.." - men Christian ville altså gerne have, at jeg holdt bare en lille bitte tale.. og så synes jeg også, at han skulle have én.. :balloons:

Du kan evt. se min tale under dette emne - jeg holdt festens bedste tale, så jeg fortryder ikke et øjeblik, at jeg begav mig ud i det! :thumbsupsmileyanim::loveshower: :carrot: Christian var også helt vildt glad for det.. så det var jo dejligt ;) :biggrin: :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Ja jeg synes også det er snyd at det kun ner ham som må holde tale... men jeg har besluttet at få musikeren til at synge en sang for ham, jeg leder staig efter en sang som udtrykker det jeg selv gerne vil sige... hvis jeg kunne synge ville jeg ahve gjort det.. men sådan vil jeg fortælle min tilkome at jeg elsker ham for altid.

0

Del dette indlæg

Jeg har også tænkt mig at holde tale til Peter - selv om det ikke er en fest tradition så synes jeg det er dejlig. Og for at berolige dig - jeg har været til 3 brylluper og på hver af dem hold bruden også tale - så jeg synes gør det hvis du har lyst til det.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Hejsa :bearhug:

Jeg er desværre en af dem der er så genert og nervøs at jeg ville være ved at fald død om, få rysteture, puls på 400, tudeture osv. Det er bare så irriterende når man så gerne vil sige noget til dem man holder af. Men på den aden side så ved min familie det også godt og forventer derfor heller ikke at jeg gør det :denmarkflag: Tror at jeg vil finde en anden måde at sige tak til mine og Christians forældre og til at fortælle Christian hvor meget han betyder for mig :bearhug: Hvis der er nogle der har gode råd, som kom endelig med dem. Ved godt at mange bruger en sang som de forbinder med noget, men vi har egentlig ikke nogen sang som vi forbinder med noget specielt :biggrin:

Janni :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det bestemmer du da... Vores bryllup er meget utraditionelt og derfor kan vi gøre hvad der passer os.

Derfor kan der godt være en tale fra bruden selvom det er et mere traditionelt bryllup. :denmarkflag::denmarkflag:

Jeg vælger at holde en tale fordi det har jeg lyst til. :bearhug: Jeg vil gerne have mulighed for at fortælle min familie hvor meget jeg elsker Kenneth. Det bliver kort og præcist men meget kærligt.

Rinaldo :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har også besluttet mig for at holde en tale for Tonny.

Mest fordi, jeg vil fortælle ham foran alle vores gæster, hvor meget han betyder for mig, og hvor meget vi har vokset sammen. Og dels fordi, jeg ikke er den pige der holder taler, og kan lide at være i centrum. Så han skal da overraskes lidt...!! :denmarkflag:

:bearhug: Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder ikke tale, da jeg er hammer nervøs og sikkert ikke får sagt et ord pga. jeg står og tuder, men ville så gerne fortælle ham i alles påhør hvor meget han betyder for mig.

Så jeg har valgt at lave en sang som alle gæsterne er med til at synge, så kan jeg nemlig tude løs uden det ødelægger det hele :oops:

Jeg ved at min mand ikke holder tale for mig, da han også bliver hammer nervøs, men det er ok med mig, da jeg tager ham som han er :thanks::)

0

Del dette indlæg

Hejsa :thanks:

Jeg er desværre en af dem der er så genert og nervøs at jeg ville være ved at fald død om, få rysteture, puls på 400, tudeture osv. Det er bare så irriterende når man så gerne vil sige noget til dem man holder af. Men på den aden side så ved min familie det også godt og forventer derfor heller ikke at jeg gør det :oops: Tror at jeg vil finde en anden måde at sige tak til mine og Christians forældre og til at fortælle Christian hvor meget han betyder for mig :oops: Hvis der er nogle der har gode råd, som kom endelig med dem. Ved godt at mange bruger en sang som de forbinder med noget, men vi har egentlig ikke nogen sang som vi forbinder med noget specielt -HAHA-

Janni :)

Jeg har det på præcis samme måde, men jeg vil bare holde en tale for min bedre halvdel. Jeg overvejer nu om jeg skal skrive den som en historie eller måske et eventyr.

Så kan det være jeg ikke hyler helt så meget :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Jeg skal helt sikkert holde en tale. Jeg holder meget af at holde taler, syntes det er en vidunderlig mulighed til at fortælle et andet menneske at man holder af dem. Jeg har holdt taler til mange fester og glæder mig til denne, da det da må være den største og vigtigste tale jeg nogensinde skal holde.

Men hvis ikke man er til det med at holde taler og syntes at det er grænseoverskridende, så skal man ikke gøre det, man skal gøre det fordi man syntes det er sjovt og dejligt.

:thanks:

0

Del dette indlæg

Jeg tror heller ikke det er en tradition at bruden holder tale til gommen. Men jeg vil så gerne benytte lejligheden til at fortælle Rob, hvor højt jeg elsker ham - så jeg holder i hvert fald en tale, selvom det nok egentlig ikke forventes af bruden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heller ikke meget for at skulle stille mig op og holde en tale foran hele forsamlingen. Men på den anden side, så vil jeg jo også fortælle ham, hvor meget jeg elsker ham. Så istedet overvejer jeg at fortælle det på en anden måde. Enten ved at skrive en sang, eller måske selv synge en sang for ham. Han har skrevet en del digte til mig, og går lidt og leger med tanken om at lave en melodi til et af dem, og så synge det for ham. Er nemlig ikke selv så god til at skrive sange, så hvis jeg kunne hugge hans, ville dt jo gøre det lidt lettere. og tror også at det kunne blive supersmukt!

0

Del dette indlæg

Jeg har været i 7 sind om hvad jeg skulle.... Snakkede så med min gode veninde om det og hun sagde at hun gerne ville synge en sang til ham fra mig.... Ville egentlig ikke spørge hende da hun jo skal med til brylluppet og jeg ikke ville have at hun skulle føle sig presset eller forpligtet til noget.... Men hun tilbød det da heldigvis selv :blink::bearhug::bearhug: Så nu skal hun synge ALDRIG UNDVÆRE DIG med Danser med drenge, den er bare helt perfekt og siger alt...

Klaus Kjellerup - 1992

Jeg sidder lidt og tænker - på hvad der sker med os

der har været tider, hvor vi skændes og slås

for vi vil det samme, vi er næsten alt for ens

ingen vil gi´ efter - men jeg vil

Aldrig aldrig - aldrig aldrig

aldrig undvære dig - nej jeg vil

aldrig aldrig - aldrig aldrig

jeg vil aldrig undvære dig

For jeg har brug for én, der er ligesom dig

en der hvæsser mig, åh du kan ophidse mig

en, der ikke altid er så sød og flink

en, der kræver af mig og kritiserer mig

En, der hvisker mig øret, når jeg kommer for langt ud

en, der sparker til mig, når jeg bliver lidt for sløv

en, der protesterer, når jeg dominerer

en, der gør mig jaloux, når jeg er lidt for sikker

Og det gør ingenting nej, at du ser ret godt ud

og alle mine veninder - de vil dø for at få dig

det hører med i spillet imellem dig og mig

og jeg ved du aldrig svigter mig

ja - jeg ved du aldrig svigter mig

For jeg vil - aldrig aldrig

aldrig undvære dig .......

Hvis vi kunne blive ved at holde ild i flammen

åh - jeg håber sådan, at vi kunne blive gamle sammen

for når vi er sammen, er der altid en gnist

ikke altid roser, men heller aldrig trist

For du er skabt for mig - og jeg for dig

du er den eneste, der kan bestemme over mig

og derfor spørger jeg nu: Vil du vælge mig

skal vi gå den samme tornede vej ?

For jeg vil - aldrig aldrig

aldrig undvære dig ....

Knuz Lone

0

Del dette indlæg

Jeg ville også MEGET gerne kunne holde en tale for min kommende mand, men men men, jeg gør det nok ikke, da jeg ikke ville kunne tale for hele tåre strømmen. Jeg er meget følsom og blir super semtimental og grebet af de smukke følelser til bryllupper, og når det så er mit eget denne gang, kan jeg sikkert slet ikke. Men havde jeg ikke tudet så meget, havde jeg helt sikkert gjort det.

November-bruden

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer