Tine78

Min kjole

33 indlæg i dette emne

Jeg har nu været nede og prøve min kjole igen - denne gang bevæbnet med et kamera :thumbsupsmileyanim:

Jeg er dog meget i tvivl om jeg skal have slør på.

Uden slør kunne mine skuldre godt blive lidt for bare...det er selvfølgelig noget andet, når håret bliver sat og jeg får smykker på...men alligevel.

Med slør......jeg synes måske at sløret skjuler for meget af kjolen og tager opmærksomheden.

Hvad synes I?

IM000926.JPG

IM000923.JPG

IM000927.JPG

post-16812-1141295322.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først flot , flot kjole.... :thumbsupsmileyanim:.Hvem der kunne bare sådan en model...den sidder flot på dig :thanks:......

Jeg vil sige , at jeg syntes du skal ha slør på , da det uden blir en for bart efter min mening.....

:balloons::bearhug::biggrin:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg ville helt klart tage et slør på til kjolen, men måske er det bare ikke lige dét slør, du skal vælge. Der er jo mange forskellige slags, at vælge imellem, bl.a. nogle, der kun hænger ned ad ryggen... Eller måske hvis du lader det på billedet hænge bag ved skuldrene?

Held og lykke med et, Berit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først flot , flot kjole.... :thumbsupsmileyanim:.Hvem der kunne bare sådan en model...den sidder flot på dig :blush:......

Jeg vil sige , at jeg syntes du skal ha slør på , da det uden blir en for bart efter min mening.....

:bearhug::biggrin::thanks:

Enig! Jeg tror et langt enkelt lag slør ville se super flot ud til din kjole :balloons: som i øvrigt er meget smuk til dig :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også, du skal have slør på, men det kunne være sjovt at se kjolen med et enkeltlagsslør..... For det slør du har på på billederne fylder måske lidt for meget....

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg vil slutte mig til flokken. Syntes du er pænere med slør på, da det ikke ser så bart ud.

Og forresten, hvem der bare havde sådan en kick ass body, at de ku snige sig ned i sådan en lille sag :D

Den sidder kanon flot på dig!

/Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil slutte mig til flokken. Syntes du er pænere med slør på, da det ikke ser så bart ud.

Og forresten, hvem der bare havde sådan en kick ass body, at de ku snige sig ned i sådan en lille sag :D

Den sidder kanon flot på dig!

/Gitte

Tak, tak jeg bliver jo næsten helt forlegen :blushsmiley:

men også kun næsten !!

Det er dejligt med nogle komplimenter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

jeg hopper med på vognen og siger med slør.

Jeg prøvede mange forskellige slør før jeg valgte mit, så måske du skal prøve dig frem, det på billedet fylder lidt for meget, man skal jo også kunne se din smukke smukke kjole :thumbsupsmileyanim:

:balloons: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waauww sikke en flot kjole - det ser super ud. wauuw. Ja slør eller ej - jeg synes kjolen kan bæres både med og uden. Jeg er personlig ikke til slør - men hvis du synes det gør det brudeagtig så synes jeg du skal gøre det - ville dog måske vælge en slør uden så tyk kant.

Men holdt da op sikke en kjole som sidder så flot på din slank krop.

:thumbsupsmileyanim: Sandra

0

Del dette indlæg

Ja så melder jeg modsat af de andre. Jeg synes nemlig ikke du skal have slør på. Jeg får helt lyst til at sætte dit hår :thumbsupsmileyanim: . Jeg synes det kunne være pisse flot, ja undskyld mit sprog, med noget af håret nede og noget oppe og så måske en flot blomst i, i den ene side i bag. Lidt a la en lilje.

Det er også dér jeg bliver i tvivl :bearhug:

Jeg smider lige nogle billeder af de frisurer jeg synes kunne være fine....tror nemlig vi tænker på lidt af det samme :balloons:

3___halbhoch___blumen.jpg

h_r1.jpg

6.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg vil så placere et ben i hver lejer, da jeg synes at det vil blive flot med enten et enkelt slør, som det billede du selv satte ind, som er langt og er bag på dit hovedet med dit hår sat op.

eller

som her tilsidst hvor du får sat dit hår delvist op, med blomster, ergo lidt fylde ville være godt om det så er slør eller frisyre , det kommer an på hvad du hælder mest til. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Af de tre billeder er det den øverste der er flottest. Helt klart!! Men måske skal du have noget hængende løst ned af ryggen men stadig med blomst. Prøv lige at lede videre så gør jeg det også. :bearhug:

Hvis du vil ha' blomster, så skal du s.... få blomster!!!

Postet billede

Postet billede

:thumbsupsmileyanim:

Ja, undskyld, men jeg kunne ikke lade være :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den kunne også være meget flot. Er spændt på at se hvad du bestemmer dig for. Hvornår er det du skal giftes? Selv skal jeg have mit hår opsat selvom jeg skal have corsage på. Men hvis det hænger løst blir jeg fuldstændig væk i hår og slør. Tror vi har nogenlunde samme længde mit er bare stort med naturfald i og så har jeg bare meget hår. Du kan selv se billede af min kjole. Har lige tjekket dit billede igen. Har vist alligevel længere hår end dig. Mit går ned under skulderbladene.

Vi skal giftes d. 17. juni og skal have et havebryllup, så idéen med blomster kunne jo være perfekt :thumbsupsmileyanim:

Ja, mit hår er ikke så langt som dit; jeg har naturligt fald, så hvis det bliver krammet op får jeg en del krøller :carrot:

Men jeg kan godt se, at det vil blive for voldsomt til dig med løsthængende hår :frizz2:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer