xenobia

Navn

59 indlæg i dette emne

FØR:

Betina Lund Pedersen

Jesper Krogslund Rasmussen

EFTER:

Betina og Jesper Krogslund Rasmussen

Vi blev hurtigt enige om at Pedersen eller Rasmussen var hip som hap. Jeg bruger aldrig Lund, mens Jesper er glad for Krogslund, da det er det eneste bare lidt specielle navn i familien, og da den nye navnelov når at træde i kraft, tager jeg lige Krogs- med i købet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror efterhånded at vi er blevet enige.

Efter nogen diskussion tror jeg at Jonas er gået med til at tilføje et navn mere så vi kommer til at hedde

Annemette Regina Clausen Skou og Jonas Clausen Skou.

Jeg synes stadig at Skou Clausen ville lyde bedre, men jeg kan gå med til det andet.

0

Del dette indlæg

Vi tager mit mellem navn og Davids efternavn, Så det bliver Bolvig Carter. David er ikke helt sikker på om han vil have mit navn, men det vil jeg gerne at han gør. Så det gør han jo nok

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :balloons:

Mit navn: Janni Hell Andersen

Hans navn: Christian Enevoldsen

Jeg ville gerne have beholdt mit efternavn, men Christian vil ikke af med sit efternavn. Men vi mener alligevel begge to to at når vi bliver gift så skal vi have samme efternavn. Så vi kommer til at hedde: Christian & Janni Hell Enevoldsen. Lidt vil jeg have lov til at beholde :balloons:

Janni :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er rigtig svær denne her!

Jeg hedder Anne-Marie Jegbjerg (udtales Jævbjerg) og han hedder Skjødt Hansen.

Vi har snakket om nogle forskellige muligheder... Jegbjerg Hansen eller Skjødt Jegbjerg.. Jegbjerg Hansen lyder simpelthen for okke nokket! (-Måske derfor vores venner kalder os det?!??)

Jeg vil under ingen omstændigheder af med mit Jegbjerg - og skal han hedde Jegbjerg skal han have tilladelse af alle de der hedder det (og svigerfar vil ikke give tilladelse siger han med et glimt i øjet!) Men det bliver nu slet ikke aktuelt, da han ikke vil af med hverken Skjødt eller Hansen.

En omgang rodet snak!

Vi har dog snakket om den mulighed, at jeg kunne hedde Skjødt Jegbjerg, hvis det kan lade sig gøre - det gør det lidt nemmere den dag vi får børn.

Ja, ja, ja.... Man har et standpunkt til man tager et nyt!!

Vi har fået en laaang snak om efternavne og jeg kommer simpelthen med at hedde:

Anne-Marie Jegbjerg Hansen (det jeg selv kaldte for okke nokket :whistle: ).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer