Sandra Brix

Det evendelige med en Bridezilla

47 indlæg i dette emne

Som nogen af jer sikkert har bemærket og anet - er jeg blevet MEGET usikker på - om jeg har valgt den rigtige kjole -HAHA- Der startede med at være ingen what so ever - til lidt og nu ræææææædig meget tvivl.

Det der genere mit øje er det blonde der går op omkring min hals. Jeg er tilfreds med, at det er en blondekjole OG det lange slæb. Da jeg havde den på - føles det nu også rigtigt.

Måske det bare er normal Bridezilla "muuuuud" - men hvad nu hvis det IKKE er??????????????????????????? -HAHA-

Aner faktisk ikke mine levende råd. Ved at andre sikkert ville bestille ny tid til mere kjoleprøvning - men PSSSSSSSSSSST - kan fortælle jer tøser med måbende mund - at jeg faktisk ikke synes det er det aller sjoveste i verden.

Efter jeg endnu ikke har tabt mig - ser jeg faktsik bare helst ikke at skulle ud og prøve noget som i MINE øjne altså ikke er for kønt endnu. (Bemærk jeg skrev mine egne øjne - så vi undgår diskusioner :blush: ;))

Er ved at blive BIMS af at tænke på det hele tiden :bearhug:

Nååår ja - I skal vel se igen hvad det er jeg sådan "ynker" over ;)

post-5883-1141596435.jpg

-Og på modellos:

post-5883-1141596469.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste smukke smukke Sandra *SS*

Hva bilder du dig ind *GG* Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii Du er Bare SÅ SMUK iden kjole... hvordan kan u tvivle... Jeg elsker dig i den kjole... Og med det nye oghæng er der ingen tvivl om at du bliver smuk ud over alle grænser... Tror bare at du kommer til at tvivle nu fordi den store dag nærmer sig med hastige skridt... Men men men... Hvis du vil ved du godt at jeg har sagt at jeg gerne tager med dig ud og kigger igen.. har tidlig fri imorgen regner jeg med og tirsdag har jeg muligvis helt fri.. Men Smukke smukke Sandra... Du må ikke tvivle på dig selv og din skønhed.. Du stråler fra inderst til yderst *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hej du kære usikre bridezilla -HAHA-

Er ked af at høre at du sådan er blevet i tvivl :cheerleader3: Skriver dette da jeg fik et shok da jeg læste dit indlæg. Kan lige så tydeligt huske da du satte billedet ind da du havde været inde og prøve kjoler. Mit første indtryk var, HOLD FAST EN SMUK KJOLE, OG FOR POKKER HVoR ER DU DA BARE SMUK I DEN. Dette skriver jeg ikke for at muntre dig op, men fordi det er min helt oprigtige mening. Jeg syntes virkelig at du er GUDE SMUK i kjolen og at den klæder dig helt fantastisk, og så er du altså også bare en FLOT pige. Hvem ville ikke samle dig op på blaffer billedet :carrot: :carrot: :carrot:

Selvfølgelig skal du have en god fornemmelse i maven, og jeg håber virkelig at det her bare er lidt bryllups fniller, for jeg ville syntes at det var forfærdenligt synd hvid du ikke beholdt denne kjole :cheerleader3:

Jeg ønkser dig alt HELD OG LYKKE og håber at det snart går over -HAHA-

Du får lige dem her med på vejen :bearhug::blush:-HAHA--HAHA-

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sandra

Du er da for smuk i den kjole. Den sidder helt til som den skal. -HAHA-

Du har altså en flot figur i kjolen. :bearhug:

Måske du skal prøve med et andet slør. Et der sidder mere ned ad ryggen så vi kan se hvad der er blonde ved din hals og hvad der er slør.

Det er ikke for at lyde negativ for jeg synes sløret er meget smukt, men måske det bliver for meget blonde -HAHA- Håber du forstår :blush:

Knus Rinaldo :carrot:

0

Del dette indlæg

Ja det er skidt man kan komme i tvivl - men jeg tror bare dte er noget helt normalt - jeg er sikker på så snart du kommer i DIN kjole igen. Jeg synes blonden omkring halsen giver en meget smuk helhedsindtryk og en meget lang krop som jo også gør en slankere :blush:

Jeg synes den sidder bare som den skal og er utrolig flot til dig - du får en super smuk ustråling i den - og når jeg ser smilet på billederene kan je næsten ikke tro du føler dig tilpas i kjolen.

:bearhug: Sandra (som er sikker på tvivlen flyver af sed når du ser den IRL igen)

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Jeg tror også det er helt normalt. Jeg havde det nøjagtig sådan ca. ti dage i januar og jeg var tæt på at bestille en anden kjole. For at se hvor galt det stod til så tog jeg ud og prøvede den med sko og tilbehør som jeg havde fået samlet sammen og blev meget beroliget. I denne weekend har jeg været ude for at få den rettet til og havde igen "hele pivetøjet" på og nu er enhver tvivl væk. Jeg tror bare du skal bide tænderne sammen - jeg er sikker på det går over igen. For mig var det i hvert tilfælde ikke kjolen der fejlede noget, men bare mig der var usikker.

Herfra kan jeg ihvert tilfælde sige at du ser super smuk ud på billedet og din kjole klæder dig brand godt

:bearhug:

Sissel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey smukke

du er bare så gudeskøn og alt for LEXI i den kjole ...... du stråler jo når har den på smukke ..... Hvad er det der gør at du lige pludselig er kommet i tvivl ......

:bearhug::blush:-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-:cheerleader3:

Håber du finder den rette løsning .... men jeg er nu ret sikker på at du har KJOLEN på der på billedet smukke

0

Del dette indlæg

Nej, jeg er altså uenig og synes du skal lave den til pudseklude..........

Hmm... Det var ikke engang sjovt, vel!!?

Søde Sandra; du er jo smuk som bare KOLBØTTER i den kjole;)

Måske hænger din tvivl sammen med at den er så speciel - der er (som jeg ser det) ikke en kjole alle og enhver kunne have båret. Den kræver figur og "format, min kære - og det har du :bearhug:

Men hvis du virkelig er i tvivl - så prøv da et par kjoler til. Mon ikke du så IGEN kan mærke, at det er den rigtige du allerede har?! Og hvis ikke, så går verden jo nok heller ikke under af den grund ;)

*kram*

Birgit

0

Del dette indlæg

Du er simpelthen bare så smuk i den kjole :blush:

Og som du selv siger, så havde du en god fornemmelse, da du havde den på første gang. Det synes jeg du skal gå ud fra. -HAHA-

Der er så mange smukke kjoler på markedet, at man nemt kan blive i tvivl. Jeg tænker også nogle gange om det nu er den rigtige kjole jeg har købt, men da jeg havde den på var det bare kjolen .

Jeg synes det er en god idé at tage ned og prøve den med alt udstyret for at få et helhedsbillede.

Men jeg synes altså at du er fantastisk smuk i kjolen :bearhug:

Håber du finder ud af det -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg vil give alle herinde ret i at den kjole er rigtig flot til dig - MEN, det er jo een ting, en anden ting er om du føler, at det er den rigtige. Gå ned og prøv den igen - med hele pivetøjet - og mærk så hvordan du har det. hvis du står og ryter og ikke kan holde fingrene fra kjolen -så er det den!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen Sandra dog...

For det første er kjolen fantastisk! Unik og sådan en vi andre kun kan drømme om. Du kan slippe afsted med den - netop fordi du også er helt unik :blush:

Hvor stammer tvivlen fra? Du nævner noget om blonden, der sidder rundt om din hals! Irriterer den dig eller?

Der findes så mange fantastiske kjoler og du er jo ikke den første der sidder med fornemmelsen af at have valgt den forkerte, men prøv at huske den fornemmelse du havde første gang du kom i den. Mon ikke det vil hjælpe?

:bearhug:

B*

0

Del dette indlæg

Ja det er skidt man kan komme i tvivl - men jeg tror bare dte er noget helt normalt - jeg er sikker på så snart du kommer i DIN kjole igen. Jeg synes blonden omkring halsen giver en meget smuk helhedsindtryk og en meget lang krop som jo også gør en slankere -HAHA-

Jeg synes den sidder bare som den skal og er utrolig flot til dig - du får en super smuk ustråling i den - og når jeg ser smilet på billederene kan je næsten ikke tro du føler dig tilpas i kjolen.

:bearhug: Sandra (som er sikker på tvivlen flyver af sed når du ser den IRL igen)

Søde Sandra; du er jo smuk som bare KOLBØTTER i den kjole;)

Måske hænger din tvivl sammen med at den er så speciel - der er (som jeg ser det) ikke en kjole alle og enhver kunne have båret. Den kræver figur og "format, min kære - og det har du -HAHA-

jeg er rørende enig - du bærer den kjole på den aller fineste vis - og jeg kan ikke foretille mig dig i noget andet! og med frygt for at lyde som en mor til en teenager ' jeg tror det er en fase' ! jeg har også haft en periode hvor jeg var sikker på at min kjole var et hamrende dårligt valg - sikker på at den ikke klædte mig og at jeg burde have valgt anerledes, men nej, jeg har valgt rigtigt og det er jeg siker på at du også har

:blush:

0

Del dette indlæg

Sandra Sandra................

Ved du nu hvad!!!!!!!!!! DU er SÅ smuk i den kjole - du har IKKE valgt forkert!!!!!

Men må lige indskyde at jeg selv har været i tvivl med min kjole.......... Men efter en del spekulationer og kiggen på billederne af min kjole på nettet, Blev jeg HELT rolig..........

Fik fornemmelsen i maven igen............ :bearhug: Og nu skal den så prøves igen her d. 20. marts og jeg glæder mig..........ikke mindst til at kunne vi se jer den!

Men nok om mig.......

Du har valgt rigtigt - hvis du virkelig er SÅ meget i tvivl, syntes jeg du skal lukke øjnene og mærke efter i maven...........så ved du bedre hvad du føler............ (og jo, man bliver meget i tvivl når man ser alle de andres mega flotte skrud af nogen kjoler) :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig enig med alle de andre, du er VIRKELIG SMUK i den kjole, og den er klæder dig :bearhug: godt.....

Jeg har også været lidt i tvivl mht. min kjole, men jeg tror det er fordi, der går så lang tid fra, at vi vælger den, til vi skal giftes, og vi ser jo en masse andre kjoler herinde hele tiden, og så er det, vi begynder at tænke......

Vi vil jo alle gerne have den helt perfekte kjole til den store dag - og det har både du og jeg fået -HAHA-

:blush:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Du er simpelthen så smuk i den kjole.... Jeg spurgte også lige Lars og han sagde det samme -HAHA- Måske ville jeg vælge et andet slør med knap så mange blomster/blonder men kjolen er vidunderlig til dig... :bearhug:

:blush:

0

Del dette indlæg

:blush:-HAHA--HAHA-

Du er bare så hamrende smuk!

Jeg har engang hørt en sige, at jo tættere på brylluppet kommer -jo nemmere kommer der tvivl.

Og jeg tror at vi alle kommer til at opleve tvivl på alle fronter af brylluppet! Men jeg syntes som sagt, at du ermeget, meget smuk!!!

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er HELT mundlam -HAHA-Er fuld stændig overvældet over alle jeres svar Sad bare lige og skrev en tråd i frustration i går aftes inden sengetid - og straks er der en milliard million Bridezillas der støtter - opmuntrer - hepper - griner - overbeviser - og kommer med varme tanker og ord. Tror det lige var medicinen for den halv gale Bridezilla - der nu tror hun slår koldt vand i blodet - og evt. tager ud og prøver den igen ved lejlighed.

:bearhug: 1000 tak tøser - medicinen virker ;) :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg vil så være helt ærlig og sige min helt helt personlige mening, at jeg synes du har en fantastisk figur, og at kjolen klæder dig helt vildt godt - fra brystet og ned.

Jeg er ligesom dig heller ikke vild med det der oppe ved halsen!

Og du skal dælme have det rigtig godt i din bryllupskjole! Og den hals-ting er jo en ret stor del af kjolen, det er jo det der gør den så speciel...

Ved ikke hvad jeg vil råde dig til - men prøv den igen - mærk efter.

Og prøv så evt. nogle flere??

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det er en flot kjole, men hvis du er ked af at blonden går helt op i halsen, så prøv når du prøver den igen at se om det ville hjælpe hvis du fik "pillet" det øverste stykke blonde, fra corsageudskæringen og op, af og "bare" fik syet den fast i corsagen, så du fik et bart "bryst" i stedet. Det ser ikke ud til at det ville være et større problem og ville ikke "ødelægge" kjolen.

Men prøv den igen, og se om du ikke alligevel er glad for den som den er, og ellers så hør om mulighederne for at lave omforandringer på det stykke.

Håber det var forståeligt, og det hjalp dig til at se mulighederne i kjolen... :bearhug:

:denmarkflag::bearhug::blink:GP:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer