Guest BrudenFie

Diademer - vis frem!

51 indlæg i dette emne

Hejsa

Må jeg ikke se alle jeres diademer? Dels er jeg vild med dem, og dels vil jeg gerne have inspiration til at forsøge at lave et selv.

Jeg har en ide om at jeg vil lave alle mine egne smykker, selv om jeg aldrig har prøvet den slags før. Er der nogle af jer, der har lavet jeres egne bryllupssmykker? Med eller uden diadem vil jeg da pokkers gerne se jeres mesterværker!

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mit så sådan ud, men det var godt nok ikke hjemmelavet - kan dog ikke tro at det ville være forfærdeligt sværtat lave, for én med hænderne skruet rigtigt på!!:

post-1282-1142113645.jpg og et hvor jeg har det på: post-1282-1142113879.jpg

badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selv om jeg godt kan se, at denne tråd ikke lige er fra i går, vil jeg da ikke lade en chance gå mig forbi for at vise mit diadem (eller faktisk hele sættet, for jeg har købt et sæt, hvor diadem, halskæde, øreringe og armbånd passer sammen... JUBII.. Hvor er det dejligt at man har det på plads).

Nå her kommer det så:

post-19832-1151176510.jpg

:huh:(y):balloons: :carrot: :):lol:

Jeg er bare SÅ glad for det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må da også lige vise mit frem, men jeg har ikke selv lavet det.

Jeg købte det på bryllupsmesse i Vejle. Det lå i en kurv hulter til bulter sammen med mange andre diademer, men jeg kunne bare ikke stå for det. Er en rigtig "glimmerpige"!

Fik det til 300 kr, hvor det før havde kostet 900 kr!

I min planlægningstråd er der flere billeder af det.

Synes selv, det er ret flot :balloons:

post-23150-1169998477.jpg

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Selv om jeg godt kan se, at denne tråd ikke lige er fra i går, vil jeg da ikke lade en chance gå mig forbi for at vise mit diadem (eller faktisk hele sættet, for jeg har købt et sæt, hvor diadem, halskæde, øreringe og armbånd passer sammen... JUBII.. Hvor er det dejligt at man har det på plads).

Nå her kommer det så:

:):blush::balloons: :carrot: :bearhug::biggrin:

Hej hvor har du købt dit smukke smykkesæt henne og hvor meget måtte du give for det? :blush: Kærlig hilsen anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå her kommer det så:

:boohoo::boohoo::boohoo: :carrot: :boohoo::boohoo:

Og dette sæt (undtagen armbåndet) er nu mit og jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal have det på :cheerleader3:

post-19907-1171289910.jpg

Redigeret af ncd76
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer