xenobia

Bryllupsrejsen

73 indlæg i dette emne

Skal I på bryllupsrejse? Hvor går turen til og er det lige efter brylluppet eller venter I?

Vi vil gerne ud og rejse umiddelbart efter brylluppet - altså et par dage efter så vi lige kan komme hjem med gaverne og have et par dage for os selv. Vi har hele tiden talt om at vi vil til Caribien - Den Dominikanske Republik. Jeg har været der en gang før og det var himmelsk og han vil enormt gerne dertil. Vores eneste problem er bare at der stort set ikke er nogle rejseselskaber der rejser dertil i starten af August måned. Vi har ledt og ledt..... Men i går have det endelig poste. Gate Eleven rejser dertil den 2 august og så 2 uger frem - lige det vi kan bruge. Så nu har vi lige været inde og se på nettet hvordan hotellet ser ud og alt det der. Så skal vi bare finde ud af om vi vil ofte 34.000 for 14 dage i luksus, inklusiv mad og drikkevarer.

Har vedhæftet et par billede jeg tog sidst jeg var der. . . Skønt ikke ?

post-16886-1142095899.jpg

post-16886-1142095958.jpg

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sikkert en kæmpe kæmpe oplevelse at komme på sådan en ferie men så mange penge vil vi ikke ofre da vi meget gerne vil have et hus.

Så har vi jo også 2 piger der skal passes og når bedsteforældre alle arbejder kan det godt blive lidt svært men lykkes det vil vi måske prøve at få en afbestillingsferie i løbet af sommeren men kun en uge pga. pigerne vi kan vist ikke undvære dem længer. De er 2 og 8 år. GP:super:

MVH AM

0

Del dette indlæg

Det lyder super lækkert og det har også altid været min drøm at tage et et eksotisk sted på bryllupsrejsen. Men da vores datter kun er 9 mdr. til august har vi besluttet at blive i Europa så turen går til Kreta med den lille. Vi tar afsted 1 1/2 mdr. efter brylluppet da jeg synes at det er for tideligt først i juli. Og jeg glæder mig helt vildt + det er ik vildt dyrt! GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi overvejer også at tage på bryllupsrejse til Caribien. Men hvordan er vejret i august måned? Har hørt at det er regntid????

Er der nogen der har erfaring med vejret på de Caribiske øer i august måned?

Og er der nogen der har været på Tobago? Det er der vi overvejer at tage hen.

Kh. Natascha

Skal I på bryllupsrejse? Hvor går turen til og er det lige efter brylluppet eller venter I?

Vi vil gerne ud og rejse umiddelbart efter brylluppet - altså et par dage efter så vi lige kan komme hjem med gaverne og have et par dage for os selv. Vi har hele tiden talt om at vi vil til Caribien - Den Dominikanske Republik. Jeg har været der en gang før og det var himmelsk og han vil enormt gerne dertil. Vores eneste problem er bare at der stort set ikke er nogle rejseselskaber der rejser dertil i starten af August måned. Vi har ledt og ledt..... Men i går have det endelig poste. Gate Eleven rejser dertil den 2 august og så 2 uger frem - lige det vi kan bruge. Så nu har vi lige været inde og se på nettet hvordan hotellet ser ud og alt det der. Så skal vi bare finde ud af om vi vil ofte 34.000 for 14 dage i luksus, inklusiv mad og drikkevarer.

Har vedhæftet et par billede jeg tog sidst jeg var der. . . Skønt ikke ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi overvejer også at tage på bryllupsrejse til Caribien. Men hvordan er vejret i august måned? Har hørt at det er regntid????

Er der nogen der har erfaring med vejret på de Caribiske øer i august måned?

Og er der nogen der har været på Tobago? Det er der vi overvejer at tage hen.

Kh. Natascha

I vores Falk Lauritsen katalog står der er at vejret på Isla er ca 28-30 grader om dagen og ca 20-23 om natten i juli/august og vores venner som var dernede i august for to år siden syntes det var SÅ fedt. Mener ikke de snakkede om at det regnede :super: - meen jeg kan faktisk ikke huske det.. GP

0

Del dette indlæg

Man skal nok ikke senere afsted til den dom.Rep end August.

Har selv været der 2 gange i November måned og der er helt perfekt. Der er nemlig mange orkaner og tonadoer omkring Sep og okt.

Men der er super super dejligt, så rigtig god tur......skal selv til Seychellerne 14 dage i Nov....

GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal helt sikkert på bryllupsrejse. Den er skam også bestilt og betalt og det hele :carrot: :carrot:

Vi skal giftes d. 15/7 og d. 17/7 om morgenen flyver vi til USA i 12 dage. GP Vi glæder os sindssygt meget.

Vi har givet 16.500kr for os begge to :super:

/Gitte

0

Del dette indlæg

Da vi skal giftes i marts har vi valgt at tage et mini cruise til Oslo.. Men regner med at skal på ferie til sommer, men ser det dog ikke som bryllupsrejsen :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til MEXICO!!!

På et super lækkert 4* hotel!

Vi tager afsted 5 dage efter brylluppet, det er rart. Så kan vi både nå at nyde dagene efter brylluppet og måske se nogle billeder?

Og samtidig så ligger rejsen jo i forbindelse med brylluppet, da ingen af os skal arbejde mellem bryllup og rejse!

post-10628-1142265153.jpg

0

Del dette indlæg

Så har vi fået booket vores rejse til Den Dominikanske Republik - skal derned med Gate Eleven fra den 2 august til den 16 august. Har ingen betænkeligheder ved at tage derned i august måned. har været der i juni for nogle år siden og der var regnen intet problem. Tror det regnede to aftener eller noget i den stil. Og som en skrev herinde, så er det kun byger og det går meget hurtigt væk igen. Temperaturen ligger på omkring de 30 grader. Så vi glæder os bare til at komme ned og nyde solen og varmen. . .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har snakket om at tage til Paris. Det er jo kærlighedens by! Havde egentlig en dé om at tage afsted dagen efter byullupet, men efter at have læst herind, kan jeg da godt se, at vi ikk får mulighed for at få set ordentligt på gaverne. Så det skal lige op til overvejelse en gang til... :blink:

:balloons: Trine

0

Del dette indlæg

Vi smutter afsted til østen i 14 dage, 3 dage efter brylluppet. Så kan man bare slappe af søndag og kigge på alle gaverne osv. Og mandag skal vi pakke de sidste ting og så rejser vi tirsdag middag fra Kastrup..

Vi har bestilt en rejse til BALI med Nyhavn rejser. Det bliver rart endelig at komme på ferie igen og væk fra al bryllups-stressen.

Vi har ikke selv betalt rejsen, den er en gave fra min svigermor og hendes mand.

men i skal ikke snydes for et billeder af vores huse dernede..

Frk.Lomholt :bearhug:

post-17041-1142759999.jpg

Her skal vi være 2 dage (derefer 3 nætter på et andet hotel/bungalows, som jeg ikke har billede af)

post-17041-1142760181.jpg

Og her afslutter vi ferien med 7 overnatninger i vores egen poolvilla.. skønt...

Redigeret af frklomholt
0

Del dette indlæg

Frk.Lomholt - hvor ser det også bare uretfærdigt lækkert ud der hvor I skal til.

ja gør det ikke.. jeg ville ønske at jeg kunne sætte alle billeder ind.. hehe..

Og den dominikanske republik ser heller ikke værst ud.. det var også med i vores overvejelser da vi skulle betemme os.

vi ønskede os en meget privat ferie, og det må man sige at vi får..vores egen villa med pool 2 af stederne, så man kan nyde freden og hinanden..

FrkLomholt :bearhug:

Redigeret af frklomholt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer