Guest hjul

Make-up den dag du skal giftes...

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bruger en del make up til dagligt, og har gjort i mange år som danser også - så derfor er jeg ret vant til at lægge forskellige typer make up - men alligevel valgte jeg Charlotte Elsted til at ordne min make up (og mit hår) simpelthen fordi jeg ikke gad den ene dag.

For mig var det lidt en forkælelses-ting, som jeg gerne ville gi mig selv den ene dag. Og det har jeg ikke et eneste sekund fortrudt.

Badutski

0

Del dette indlæg

Jeg klarer det selv......jeg går normalt kun med mascara til hverdag, så jeg er lidt bange for at make-up'en bliver for voldsom.

Jeg skulle jo gerne ligne mig selv - det vil sige ikke ret meget make-up :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg klarer selv make-up'en........... Jeg er allerede nu gået i træningslejr, hvilket vil sige at jeg HVER dag lægger foundation og det hele..........dog meget afdæmpet så jeg ikke ligner en der står og skal til fest lige om lidt.......

SÅ er jeg i træning til den store dag..........har masser af tid på selve dage, og er sikker på at det nok skal gå...... Ellers ved jeg ski ikke hvad jeg gør........... :) .............Men så længe jeg kan holde :butterfly: i nogenlunde ro tror jeg nok jeg klarer den.............

Jeg har ikke lyst til at der er en der skal lægge min make-up..............Jeg ved vel bedst selv hvad jeg vil have og hvad jeg ikke vil have, right?

/Kira :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil helt sikkert også gøre det selv.

Har hørt fra flere af mine kollegaer, at deres koner, der havde fået lagt make-up slet ikke lignede sig selv. Ikke at det ikke var flot, men jeg vil absolut heller ikke bruge penge på noget, som make-up, da jeg er udemærket til det selv, og vil ikke ligne en sminke-dukke på dagen.

Jeg bruger en lille smule til hverdag, men til fester bruger jeg lidt af det hele, sog altid i naturlige farver, så jeg regner HELT sikkert med at kunne gøre det flot selv...

0

Del dette indlæg

Jeg ejer ikke talent i den retning, jeg vil aldrig komme til, at se bare nogenlunde ud :)

Så jeg vil hellere end gerne bruge de ekstra penge på, at blive lidt forkælet og så for engang skyld se ordentlig ud :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger ikke rigtig make-up til daglig, og derfor skal det heller ikke være overdrevet.

Endten gør jeg det selv, eller også holder jeg fast i den aftale jeg har lavet med Misspuzzycatz (Christina) - Betaling?, aner det ikke.. men det finder vi jo nok ud af :oops:

:thanks: Majken

Hehe Søde Glowin - jeg vil gerne gøre det helt gratis for dig min søde pige... :oops:

:)

0

Del dette indlæg

Jeg bruger ikke mere make up dagligt, og da jeg gjorde, var det diskret. Jeg har en enkelt gang prøvet at få lagt make up, og det var vildt overdrevet, så det har jeg ikke lyst til. Jeg vil nu altså også gerne spare de penge. Der er meget andet, jeg hellere vil bruge penge på, så jeg klarer den selv på bryllupsdagen - eventuelt hjulpet af min brudepige.

Kh Bettina

P.S. Jeg har til gengæld tænkt på at få bleget mine tænder (som trænger til det). Andre der går med de tanker?

0

Del dette indlæg

Jeg ejer ikke talent i den retning, jeg vil aldrig komme til, at se bare nogenlunde ud :)

Så jeg vil hellere end gerne bruge de ekstra penge på, at blive lidt forkælet og så for engang skyld se ordentlig ud :thanks:

Også mig...

Jeg er decideret talentløs på det område - desværre. Heldigvis er min frisør (der også er svigerindens veninde og som kender mig rimeligt godt) rigtigt dygtig. Så hun skal både ordne hår & makeup.

0

Del dette indlæg

Jeg kunne et eller andet sted godt tænke mig at få det gjort på dagen, når nu det skal være, men samtidig så vil jeg også gerne ligne mig selv og ikke være oversminket....

Jeg får af og til ros for min make-up og måden den er lagt på, så jeg regner med selv at klare skærene på dagen!!! Så er jeg også til at kende :thanks:

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu vil jeg lige tilføje IGEN - at en proffesionel brude makeup - er altså MEGET diskret!!!! Den skal være meget naturlig, og passe til personen... Hvis personen så ønsker kraftigere farver, jamen så giver man det bare lidt kraftigere farver.....

Det er jo derfor man gerne skulle have en prøve makeup inden...

Og hvis i føler i har en "maske" på eller en hel farvelade i hovedet - ja undskyl mig - men så er det fandme ikke godt nok lavet - så må den person finde en andet job!

For som sagt: det vigtigste ved en brude makeup er: naturlig (Lige som kunden vil have det) og pæn! Så bruden føler sig smuk..

Som makeupartist skal man både kunne ligge kraftige (smokey eyes) makeupper og naturlige (brude) makeupper

Her ligger jeg lige to eksempler ind...

Smokey eyes (min veninde gitte som model)

post-10795-1142341292.jpg

Brude makeup (min veninde Kirsten som model)

post-10795-1142341579.jpg

Hvordan en makeup skal være farve mæssigt, og hvor kraftig den skal være - afhænger af hvilken person der skal bære makeuppen!!!...

Bare lige en lille forklaring!!!

:thanks:

0

Del dette indlæg

Jeg får min kusine til det (som arbejder i en Matas), jeg vil ikke selv gøre det på den store dag :) Jeg ved at min kusine er god til den slags, så jeg er helt sikker på, det bliver perfekt. Desuden får jeg også en prøve make up ved hende, så vi kan finde frem til farver osv.

Jeg tror ikke, jeg ville have nerver til selv at skulle gøre det..... :thanks:

0

Del dette indlæg

Jeg håber jeg finder en der kan gører det for mig.......

Det kunne være fedt hvis hende jeg finder til at sætte mit hår også kunne lægge make up.

Men jeg har ikke været heldig endnu at finde en der skal gøre det for mig.

:thanks: Katja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer