Gullasch

Kageopstats?

10 indlæg i dette emne

Jeg har besluttet at lave bryllupskagen selv, og nu er opskriften afprøvet og godkendt, men så spekulerer jeg på hvor jeg mon får fat i en kageopsats? Tænkte, at det var der nok nogle af jeg skønne quinder der vidste :bearhug:

Nu kommer så mit totalt dumme blondie spørgsmål, men jeg gør det alligevel!!! :)

Jeg spekulrer også på, hvordan sådan en opsats egentlig srr ud, er der hul i midten? eller hvordan sidder de forskellige lag sammen? ... da vi var på bryllupsmesse så vi nemlig på kager, og der husker jeg ikke at der va hul i... men er nu blevet i tvivl... jeg vil da helst ikke lave hul i kagen... jeg mener, det er jo midt på, at alle de små håndlavede roser skal sidde...

Håber, at I kan hjælpe mig...

:blush: Gullasch...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har for et par uger siden købt en kageopsats til 250 kr i Panduro. Havde egentlig tænkt mig at leje, men den var så billig at jeg lige så godt kunne købe den. Den er i tre lag og i hvid plast. Materialet betyder ikke så meget for mig, da der jo kommer til at være en kage på som gerne skulle få opmærksomhed. Den er bygget op på den måde at man laver hul i midten af kagen. Men der findes altså også stativer, hvor man har stangen siddende i siden. Dem havde de bare ikke hos Panduro. :blush: Ellers så kig på kagekompagniets side, der ved jeg man kan købe stativer. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak for tippet, har tjekket siden ud... synes det er lidt dyrt, men der var der en i 3 etager til 299, som måske kan bruges... ideen med at lave kagen selv var jo, at man kunne spare lidt penge... men det går ligesom af det, hvis man skal bruge op mod 1000 kr på forme og stativer... jeg regner egentlig bare med at lave kagerne i springforme i forskellige størrelse, men hvad gør I andre egentlig?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg kun fra føtex her i odense at de bruger engangs stativer sådan med 4 hvide ben i hvert lag, de ter vist nok nogen man stikker ned i kagen?

Nå men nu hvor det er engangs, det kunne jo være at man kunne få lov til at købe sådan et af dem??

Man man også leje det af nogle bagere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi laver også vores bryllupskage har dog endnu ikke afprøvet den endnu.. Men vi laver selv vores stativ det bliver mere stabil syntes jeg også vil jeg betrække træe med stof også kagepapir på.. Det er faktisk på en hjemme side at jeg har fået ideen de havde en skabelon som er denne.. Kageformene der vil jeg have fat i nogle alligevel og det skal være okay elsker nemlig at bage.. Man kan lige så godt købe nogle ordenlige fra starten..

knus

elisa

post-17596-1142774344.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en kageopsats i fire etager i Metro i Kolding. Prisen var 200 kr. - så kan det næsten ikke betale sig at bøvle alt for meget med selv at lave en, specielt ikke hvis man ikke lige er kommet igang i god tid.

Jeg har selv bagt lagkagebunde og så laver vi noget chokolademousse og lægger noget abrikosmarmelade i.

Hilsen Katja

Skal giftes på lørdag (25/3)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer