Mimsen

Bordplan på computeren?

11 indlæg i dette emne

Hejsa :blush:

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med hvilket program de har brugt til at lave deres bordplan på computeren, og det ikke er fra hjemmesider hvor man skal betale for ydelsen. Gerne udførligt hvordan man gør, da det ikke er min stærke side :bearhug:

Venter spændt :whistle:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da findes en svensk hjemmeside hvor du kan lave bordplaner.

Du kan også finde skabeloner til bordplaner rundt omkring...Jeg kunne dog ikke brug den svenske hjemmeside da vi skal have ovale borde, og kunne heller ikke få skabelonerne til at passe. Så jeg har lavet vores i AutoCad, et tegne program jeg har frodi jeg er byggetekniker.

Hvilke programmer du ellers kan lave dem i ved jeg faktisk ikke...

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet vores borplan i PowerPoint. Jeg har det ikke liggende på denne computer, men jeg kan prøve at lægge det ind når jeg kommer hjem...

Er der nogen som kan hjælpe med om man kan oprette et link, så det kan åbnes i PowerPoint programmet? Eller kan jeg kun lægge det ind som et færdigt billede???

Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lavet vores bordplan i PowerPoint :hug:

Nu skriver du jo ikke noget om, hvordan I har tænkt jer, at I skal sidde på den store dag :biggrin: - vi skal sidde i E, så hvis du er interesseret i at se, hvordan jeg har lavet bordplanen, så kan du da sende mig en pm med din mailadresse, så mailer jeg den til dig :pokey:

:bearhug: Charlotte

Redigeret af Charlotte_H_P
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer