Póg

Nyt 'zilla-møde

201 indlæg i dette emne

Hej jeg vil grene være vært til et nyt zilla møde.

Hvis det er i juni eller sener, vil det være super for der er vi flyttet i hus.

Evt den 17 juni

Er der nogle der er med på det?

Redigeret af Póg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kunne da helt sikkert godt overtales - og den 17. juni ville passe mig fint - Bare vi holder os i Århus/(området) ;)

:hug: Majken

Jeg bor i Tilst så der er Århus området.

:biggrin: Jeg er med på ideen :bearhug: Hvis det ellers er ok at være med når man er en gammel bridezilla?Postet billede

Redigeret af Tikkitiks
0

Del dette indlæg

Jeg er også klar på en lille festivitas ige, men helt ærligt må jeg melde pas hvis vi kommer meget længere syd på en Århus.... Tænk lige på lille mig der kommer HEEELLLTTTT oppe fra det mørke nord!!! :hug:

:bearhug:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh... ville også gerne se jer alle igen plus nye ansigter....

juni måned er desværre no no for mig... da det er for tæt på brylluppet.... Så jeg må melde pas denne gang....

Var der nogen der sagde mødes i slutningen af maj????? Ja så er jeg klar... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

17 juni har jeg ikke nogle planer - men ved ikke om jeg det første weekend efter bryllupet måske vil være sammen med min mand - men på den anden side kunne jeg vise helt friske billeder - MMMHHHH må vist lige gå i overvejelsesstadiet igen.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

27. maj lyder super for mig.... Det kunne også være weekenden inden....

Skulle i ikke være på plads i huset, kan jeg istedet lægge hus til.... Og denne gang tør jeg nok godt ha' overnattende gæster..... jeg bor vest for århus. 13 km. fra århus rådhus... :balloons:

Det kunne jo også være at der blev et revance bridezilla møde i august, hvor vi kunne vise billeder fra vores bryllupper....

Redigeret af Sussen2
0

Del dette indlæg

27. maj lyder super for mig.... Det kunne også være weekenden inden....

Skulle i ikke være på plads i huset, kan jeg istedet lægge hus til.... Og denne gang tør jeg nok godt ha' overnattende gæster..... jeg bor vest for århus. 13 km. fra århus rådhus... :)

Det kunne jo også være at der blev et revance bridezilla møde i august, hvor vi kunne vise billeder fra vores bryllupper....

Jaaa jeg vil vise billeder,men det kan jeg jo nok også i maj/juni hvis vi når at få dem samlet osv :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv... 10.6. kan jeg SLET ikke (er i Tyskland) og juni måned ser ikke for munter ud for mit vedkommende. Jeg kom vist til at love at jeg ville komme med igen til endnu et møde, da vi var sammen sidste gang, men jeg ved ikke helt om jeg kan komme med...

0

Del dette indlæg

Altså i Maj kan jeg d. 27 ( dog me forbehold for en evt. polterabend)

Det samme gælder d. 3 og d. 17 Juni. Det er nemlig de datoer vi har sagt vi ingen planer har, så jeg er ret sikker på at vi bliver poltet en af de dage.

D. 10 Juni har jeg ikke andre planer end et glo-bryllup. D. 24 Juni skal jeg bare skaffe en babysitter da johnny skal i nattevagt ( ellers slæber jeg hende med :balloons: )

Så jeg er rimelig fleksibel i Maj-juni.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer