Librian

Brudens far's påklædning

16 indlæg i dette emne

Min far ringede og fortalte, at han havde set et jakkesæt som han synes var flot og tænkte på at købe :bearhug:

Det er så også helt fint, men... det er ikke ensfarvet. Jakken er lys, bukserne er mørke.

Jeg sagde at jeg da havde forstillet sig at han købte er ensfarvet sæt, men hvis han gerne ville have det sæt han havde set så skulle han da købe det.

:banned: Men jeg synes bare det er en HAMMER dårlig ide!!!

Det kommer til at se tosset ud af Rune og hans far er i mørkt ensfarvet og så har min far lys jakke på.

Nu ved jeg ikke om jeg skal ringe og sige at jeg har tænkt over det, og at jeg tror det kommer til at se skørt ud, eller om jeg skal lade være.

Jeg har ikke lyst til at fortælle min far hvad han skal have på. Det er jo ham der skal gå med det!

:hug: Overreagere jeg eller er der noget om det??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...med fare for at få et rap over nallerne, så vil jeg forsigtigt smide min mening ind... :hug:

Jeg synes ikke du skal "blande" dig i hvad din far gerne vil have på... Det vigtigste er at han har noget tøj på som HAN har det godt i, og så er resten egentlig lidt ligemeget. Om det så var en lyserød/blåstribet jakke, og et par grønne bukser.

Det med at "alt skal passe sammen", og at alt skal være så fornemt, det betyder ikke ret meget den dag hvor I skal giftes. Det som bliver husket er, at din far havde det GODT, at han hyggede sig, og at han havde det tøj på som han gerne ville have på :blushsmiley:

Men - det KUNNE måske være at han sagde det for at drille dig, hvis han ved hvor vigtigt det er for dig??

Hvis det er MEGET vigtigt for dig at alt med farverne skal gå op i en "større enhed", så snak med din far om dine tanker. Det er den eneste måde du kan finde ud af tingene på.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg ville nok ikke sige noget. Som arno skriver - så er det vigtigste da, at han føler sig godt tilpads, så han kan være med til at sprede en god stemning. Op i :biggrin: med om han ikke matcher. Nogen gange går der lidt for meget Bridezilla op i én - og så skal man huske på, at det er menneskerne omkring én der er med til at skabe den perfekte dag. Ikke andet! Så husk lige på, at du elsker din far som han er - med eller uden ensfarvet jakkesæt ;)

Men forstår godt, at du føler det kommer til at se tosset ud - det tror jeg nu bare ikke :hug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...vil lige indskyde at det er en TOTALT NORMAL bridezilla-fornemmelse du sidder med! :bearhug: Sådan havde jeg det også dengang jeg skulle giftes. ALT skulle matche, og det var virkelig alt for meget jeg gjorde ud af det.

0

Del dette indlæg

Hej :hug:

Jeg er da enig i at din far skal føle sig godt tilpas i det tøj han har på, men det kunne netop være at han ikke går så meget op i tøj, men på dagen måske alligevel føler sig lidt "forkert" når han ser hvad din mand og svigerfar har på.

Jeg tror nu jeg ville fortælle ham det på en kærlig måde. Så kan han selv vurdere om det er vigtigt for ham at ligne de andre mænd i dit liv den dag eller ikke :biggrin:

Ulla

0

Del dette indlæg

Tak for Jeres gode svar :pokey:

Det er slet ikke vigtigt for mig at alt skal passe sammen. På det område er jeg slet ikke bridezilla-agtig :biggrin: Jeg vil også godt have, at far har det godt og at han er i noget tøj, som han rigtig godt kan lide. Og jeg ved han vil se rigtig flot ud. Vi snakker jo heller ikke om at han kommer i noget fuldstændig sindsygt outfit :hug:

Det som jeg tænker på er, at han kommer ikke til at ligne brudens far. Kan I følge mig?

Han er jo ikke en gæst, som sådan. Hvis det var et hvert andet bryllup ville jeg synes det var okay, for der er han gæst og han skal ikke overstråle forældrene eller gommen. Men her ER han en af forældrene og jeg synes ikke han bør nedtone sin påklædning. Det føler jeg han gør ved ikke at komme i et ensfarvet sæt. Det er mere festligt.

Kom endelig med flere meninger :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hæhæ kender fornemmelsen - min far fortalte mig meeeeeget stolt, at han vil have sin (MEGET gamle) smoking på, som absolut ikke er særlig smart og måske også liiiiidt for lille. Tror endda også at han vil tage hans lilla (meget lilla!) satin-mavebælte på til og hans fake-butterfly (I ved, den der bare lukkes i nakken med et spænde - den er dog ikke lilla, men sort)

Det kommer ikke til at matche med nogen eller noget - men jeg har valgt at være ligeglad, for jeg synes egentligt bare at det er dejligt at han gør så meget ud af det og går op i hvad han skal have på - også selvom det er gammelt, småt og lilla :bearhug:

Jeg vælger at lægge kontrol-manien til side og nyde hans engagement...

Katrinus

0

Del dette indlæg

Kan se din bekymringer er at han ikke matcher brudens far - her matcher forloveren ikke med gommen, han har ikke nogetn far - og min far kommer måske i noget helt tredje - så nøglepersonerne kommer ikke til at matche - men synes nu at de hver har deres personlighed og stil - hvorfor så lave dem ens. Jeg ved jo hvem der kommer at se smukkest ud alligevel og så fremhæver de sig alle på deres måde - der kommer sikker nogle gæster i lys, brun, grå, sort - så nogle kommer til at matche nogle andre :bearhug:

Og det med at han ikke skal nedtone outfitten - ved du hvad han kommer ind i kirken med den smukkeste kvinde den dag - sikkert stoltheden i ansigtet - tror ikke han skal bekymre sig om jakkesættet fordi han bliver sikkert bemærket og husket fra den moment som din far.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Nå men jeg bliver nok hellere ikke så populær på det her, men min morfar som skal føre mig havde jo proklameret at han kom i grøn-blå ternede bukser og gul jakke. Og selvom jeg ikke direkte har sagt til ham at han ikke må tage det på, så har jeg gjort ham opmærksom på at jeg nok ville foretrække, hvis han fandt noget ensfarvet. Og jeg synes ellers ikke jeg har udviklet så mange bridezilla gener endnu, men lige det øjeblik kunne jeg mærke hvordan de små hår i nakken rejste sig ved tanken om hans - ja undskyld - klovneoutfit. Skulle han i sidste ende vælge at tage det på alligevel - ja så får det altså ikke lov til at ødelægge min dag. Der skal ligesom noget mere til. Men derfor kan man jo godt lige snakke om tingene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men jeg bliver nok hellere ikke så populær på det her, men min morfar som skal føre mig havde jo proklameret at han kom i grøn-blå ternede bukser og gul jakke. Og selvom jeg ikke direkte har sagt til ham at han ikke må tage det på, så har jeg gjort ham opmærksom på at jeg nok ville foretrække, hvis han fandt noget ensfarvet. Og jeg synes ellers ikke jeg har udviklet så mange bridezilla gener endnu, men lige det øjeblik kunne jeg mærke hvordan de små hår i nakken rejste sig ved tanken om hans - ja undskyld - klovneoutfit. Skulle han i sidste ende vælge at tage det på alligevel - ja så får det altså ikke lov til at ødelægge min dag. Der skal ligesom noget mere til. Men derfor kan man jo godt lige snakke om tingene

:balloons:

Ti hi... De er da søde, disse mænd :) For det første, synes jeg de stort set skal kunde have på det de føler sig komfortabel i. Men nu skal jeg da indrømme at det for mig er et lille stykke mellem et tofarvet jakkesæt og det du her nævner, Britteren. Men jeg tror faktisk at det NÆSTEN skal være et klovneantræk som skal til af ledsageren for at noen overhovedet skal ta blikket væk fra bruden.

Min far kom faktisk og SPURGTE hvad jeg synes han skulle have på. Han var bange for at han skulle have et antræk der overstråler min mands, om det ville fungere med min kjole etc. Jeg troede jeg skulle besvime. For min far er 68 år og går VIIIIIIRKELIG ikke op i tøj :) Så var han vel bange for at bridezillaen skulle gå helt bananas om han gjorde noget forkert :) Jeg er altså bare glad jeg har en far der jeg kan få dele øjeblikkert med - og at vi kan være stolte af hinanden :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ti hi... De er da søde, disse mænd :balloons: For det første, synes jeg de stort set skal kunde have på det de føler sig komfortabel i. Men nu skal jeg da indrømme at det for mig er et lille stykke mellem et tofarvet jakkesæt og det du her nævner, Britteren. Men jeg tror faktisk at det NÆSTEN skal være et klovneantræk som skal til af ledsageren for at noen overhovedet skal ta blikket væk fra bruden.

Min far kom faktisk og SPURGTE hvad jeg synes han skulle have på. Han var bange for at han skulle have et antræk der overstråler min mands, om det ville fungere med min kjole etc. Jeg troede jeg skulle besvime. For min far er 68 år og går VIIIIIIRKELIG ikke op i tøj :) Så var han vel bange for at bridezillaen skulle gå helt bananas om han gjorde noget forkert :) Jeg er altså bare glad jeg har en far der jeg kan få dele øjeblikkert med - og at vi kan være stolte af hinanden :loveshower:

Hvor dejligt Ellen :)

..... da min far sagde, at han skulle ud og købe ny smoking, sagde jeg til ham, at det var i orden med os, hvis han ville have jakkesæt på - men nej, han vil have smoking på, når hans eneste datter skal giftes :)

Jeg synes, at det er skønt, at han har det på den måde :)

/Charlotte

0

Del dette indlæg

Min far skal føre mig op i kjole og hvidt! (y)

Forlover , min svigerfar og min kommende mand skal alle - efter eget valg - i pingvin.

Damn, jeg glæder mig til at se nogen af de vigtigste mænd i mit liv sådan stadset op! :balloons::):):):)-HAHA-

Misse - med kæreste som er lækker i alt, men mest i Pingvin! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer