JannieJuhl

Invitation

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:balloons:

det tror jeg bestemt ikke der skal stå

- vi skriver det heller ikke - vores gæster må skal komme nøgne hvis de vil :) mennn det regner vi nu ikke med de gør :)

vi skriver heller ikke noget om dress code... så fornemme er vi slet ikke, bare gæsterne har det godt til vores fest så er vi glade.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har heller ikke skrevet noget i invitationen.

Men på vores hjemmeside har vi skrevet at vi ved der vil komme gæster i gallatøj og også gæster som slet ikke er til sådan noget - og at det selvfølgelig er op til den enkelte hvilken af delene - eller noget midt i mellem - man er til...

Det er ikke fordi vi vil påvirke gæsternes valg, men det kan være meget rrt at vide hvad "de andre" kommer i; så man hverken bliver den eneste i gallakjole eller den eneste som "bare" har en sommenederdel på....

:bearhug: Tanja

0

Del dette indlæg

Vi skriver intet om det på vores invitation eller nogen som helst andre steder.

Hvis folk bare har lyst til, at være en aktiv del i vores store dag, så vil jeg være glad. Jeg er sikker på, at folk tager det tøj på som de vil føle sig rigtig godt tilpas i.

0

Del dette indlæg

Vi skrev hellere ikke noget. Men jeg har nok fået spørgsmålet de første 7 millioner gange siden da. Egentlig tror jeg ikke at det er et spørgsmål om at være 'fornem eller ej'. Som gæst vil man meget ofte gerne have en ledetråd.

Så til sidst valgte vi at lave en non-dresscode som vi har skrevet på hjemmesiden!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DER ER IKKE NOGEN DER SKAL BESTEMME HVAD JEG SKAL!!! :banned:

Med andre ord: Jeg skriver ikke noget om dress code. Så fornemme er vi ikke på den, og jeg regner ikke med at der er nogen der kan finde på at dukke op i jeans. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer