Guest zesp

MANGLER DESPERAT EN What to do liste

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hej sandra

man kan se du har styr på tingende, men nå jeg ikke lige stjæle din what to do liste. jeg ændre nok nået i den, men den har de vigtigste detaljer m.m.

:bearhug: ann marie

Jeg har også ændret i den, så den passede til vores bryllup. Du er velkommen til at kigge, hvis der er noget du kan bruge.

Zennie

0

Del dette indlæg

Sandra, du er som altid en SKAT. :balloons:

Når dine børn engang skal konfirmeres, så har jeg en "drejebog" du kan få.. :balloons:

Zennie

Min søster har en datter der skal konfirmeres,og hun vil vist gerne ha' en drejebog :balloons:

Jeg lægger den ud i morgen, når jeg kommer på arbejdet, for den ligger der ude.

Har holdt begge mine børns konfirmationer, så mon ikke jeg skulle lægge den sidste ud, for det havde jeg jo lært alle fejlene.

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når dine børn engang skal konfirmeres, så har jeg en "drejebog" du kan få.. :balloons:

Zennie

Der er også kun 12 år til :balloons: Så jeg holder dig på ordet *FNIS*

0

Del dette indlæg

Zennie

Der er også kun 12 år til (y) Så jeg holder dig på ordet *FNIS*

Det er da bare i orden :balloons:

Faktisk, tænkte jeg på ungerne konfirmationer allerede da de var 2 og 3 år. Men af helt andre grunde.

Jeg blev alene med dem, da min datter var 1 år min søn 2½ år.

Vi blev så tilbudt medarbejderaktier på jobbet og dem købte jeg, med det formål, at jeg ville gemme dem til, at ungerne skulle konfirmeres, for jeg ville ikke stå der om 10 - 12 år, og ikke have penge til at holde noget, som mange andre enlige mødre og jeg nægtede at skulle sætte mig i gæld, når dagen kom.

Da de så blev konfirmeret i 2004 og i 2005, så havde jeg pengene og skulle ikke tænke på det, men bare sælge aktierne........vil lige sige, at mange af mine veninder grinte da jeg købte dem, men sidder selv i gæld idag, fordi de ikke tænkte så langt den gang.

Klapper lige mig selv på skulderen..... :birthday:

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Zennie

Der er også kun 12 år til :birthday: Så jeg holder dig på ordet *FNIS*

Det er da bare i orden :balloons:

Faktisk, tænkte jeg på ungerne konfirmationer allerede da de var 2 og 3 år. Men af helt andre grunde.

Vi blev så tilbudt medarbejderaktier på jobbet og dem købte jeg, med det formål, at jeg ville gemme dem til, at ungerne skulle konfirmeres, for jeg ville ikke stå der om 10 - 12 år, og ikke have penge til at holde noget, som mange andre enlige mødre og jeg nægtede at skulle sætte mig i gæld, når dagen kom.

Da de så blev konfirmeret i 2004 og i 2005, så havde jeg pengene og skulle ikke tænke på det, men bare sælge aktierne........vil lige sige, at mange af mine veninder grinte da jeg købte dem, men sidder selv i gæld idag, fordi de ikke tænkte så langt den gang.

Klapper lige mig selv på skulderen..... :birthday:

Zennie

SÅDAN (y) skal det gøres ;) Klapsalve til dig fordi du tænkte længere end din egen næse. Vi har også lavet en konto KUN med det formål at spare op til ungerne (når der er flere *SS*) Konfirmationer - extra udgifter osv.... Det er rart at vide der står en sum når de skal konfirmeres mm. Vi gider nemlig heller ikke have gæld. Selvom det er svært at spare lige nu og her :balloon::balloon:

0

Del dette indlæg

Zennie

Der er også kun 12 år til :balloon: Så jeg holder dig på ordet *FNIS*

Det er da bare i orden (y)

Klapper lige mig selv på skulderen..... :balloon:

Zennie

SÅDAN :birthday: skal det gøres ;) Klapsalve til dig fordi du tænkte længere end din egen næse. Vi har også lavet en konto KUN med det formål at spare op til ungerne (når der er flere *SS*) Konfirmationer - extra udgifter osv.... Det er rart at vide der står en sum når de skal konfirmeres mm. Vi gider nemlig heller ikke have gæld. Selvom det er svært at spare lige nu og her :balloon::balloon:

Bent var da også glad, da vi nærmede os konfirmationerne, ikke at han havde noget i mod at betale, for han vidste jo den dag ville komme, men det glædede ham da, at jeg havde været så forudseende. De kostede 30.000,- kr. at holde pr. stk.

Faktisk er det hold nr. 3 af medarbejderaktier det betaler bryllupet, vi fik et tilbud, da Lufthavnen blev solgt til et Australsk firma, om at de gerne ville købe dem for 2000.- kr. stykket og når man så har 50 stk. så bliver det jo til en net sum, når man også tager det med, som vi havde på kistebunden :birthday:

Jeg nægtede at bruge deres børneopsparing, for jeg havde ikke selv nogen da jeg flyttede hjemmefra og den situation skal min børn ikke stå i.

Et godt råd, blive ved med at sætte til side og noget helt andet, skriv ned hver gang din søn laver noget sjovt, for man glemmer det, den dag man skal skrive en tale til dem.

Jeg har altid skrevet ting ned, så som, da min datter første gang selv var ude og købe tøj. Alle de gange vi var på skadestuen grundet deres sport eller de bare var klodset.

:balloons: Zennie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer