Lenemus

Anna Pihl

29 indlæg i dette emne

Uh hvor er det bare en dårlig serie.

Jeg bliver hidsig hver gang. Det er utrolig hvad hun slipper afsted med.

Og ja, jeg kan bare lade være med at se den, det ved jeg godt, men kæresten ser den.

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, Lars og jeg er så to af dem godt kan li serien og vi ser den trofast hver mandag aften. Men vi har jo heldigvis forskellige holdninger og der er jo så mange andre programmer man kan se på, hvis man ikke bryder sig om at se serien (y) Man kan jo også bare lade være med at se fjernsyn og være på Bryllupsklar i stedet... :balloons::balloons:

:balloons:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ser den også af og til og er meget farvet af min kærestes mening... Han er politibetjent, og han HADER serien!!! Han mener overhovedet ikke den har noget med virkeligheden at gøre, men det tror folk jo!!!

:bask:

0

Del dette indlæg

Nej den er langt fra det virkelige liv...og hva så...hvor mange serier rammer præcis...min stedfar er også politimand så allerede i første afsnit vidste jeg at han sad derhjemme og krummede tæer...man skal ikke sammenligne den med det virkelige politi...og hvis man lader vær med det ja så synes jeg faktisk det er en okay serie...sidder der i hvert falt trofast hver mandag :balloons:

0

Del dette indlæg

Ti hi.. jeg glæder mig til, når der kommer en serie om en "stakkels" folkeskolelærer ude i det virkelige liv. Der foregår skam også nogle gode dramaer rundt omkring i klasseværelserne... Ej, spøg til side... vi ved jo alle, at det ikke er sådan det foregår i det virkeligheden. Men det er da fin underholdning... vi ser det skam også, hvis vi er hjemme.

0

Del dette indlæg

Jeg sidder også fast foran skærmen mandag aften for at se Anna Pihl :balloons: ......... den ene dag om ugen er det i hvert fald far, der putter Frederik :balloons:

....... jeg synes den er okay - det hele skal jo bare tages med et gran salt. Men kan da godt undre mig over, at hun kan dumme sig SÅ MEGET :balloons:

/Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker danske film og danske serier, så jeg kan slet ikke lade være med at se den! I virkeligheden handler den bare om alle de samme ting alle andre serier handler om, nemlig kærlighed og problemer, og så er det pakket ind i en politiserie. - Og så har den en meget meget meget lidt klog hovedperson :balloons: Men charmerende - det er hun da trods alt!?

Kender godt det med at krumme tæer. Gør det selv, når jeg ser 24 timer og ser alt det de kan gøre på ingen tid med deres computere.... ahhhh.... det er nok heller ikke liiiiiiige helt så troværdigt :bask:

0

Del dette indlæg

Jeg syntes det er en fed serie. Desværre nåede jeg ikke at se den i dag da jeg skulle ud og stille anlæg op til i morgen + ud til en kunde; På vores "15 års bryllupsdag". Er man så populær :balloons: Zelina siger så til sin mor: Så må vi fejre det i morgen: Der er far ude og spille :balloons:

Jeg kan ikke se hvorfor en TV serie altid behøver at være virkelig. Det er jo i bund og grund fiktion, og hvad så :balloons:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Og ja, jeg kan bare lade være med at se den, det ved jeg godt, men kæresten ser den.

Lene

-HAHA- Jeg har det ligesom dig, jeg bliver sååååå irriteret over alle de latterlige og dumme ting hun foretager sig :bask: Jeg kunne jo ozz bare lade være med at sidde og glo på hende, men den er åbentbart ikke slem nok til at jeg slukker eller laver noget andet :balloons:

Mie

0

Del dette indlæg

Lene

Er det værre end "serier" om folk, der har for lidt viljestyrke til at tabe, lever som svin eller bare generelt er talentløse håndværkere/ægtemænd/bilister m.m.????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lene

Er det værre end "serier" om folk, der har for lidt viljestyrke til at tabe, lever som svin eller bare generelt er talentløse håndværkere/ægtemænd/bilister m.m.????

JA :balloons::balloons::bearhug:
0

Del dette indlæg

Jeg sidder osse KLISTRET til skærmen.Og JA den har sikkert IK meget med den virkelige POLITIVERDEN,at gøre :bearhug: ...men hva , derfor er den efter min mening RET go alligevel ;) .Og så KAN jeg altså ik lige stå for Claes Bang "Martin" han er da LIDT for lækker , lækker lækker... :carrot: :carrot: :carrot:.

Og til dig Disko Bent TILLYKKE med 15 års :hug: dagen igår.

:balloons::balloons::bearhug:

*PinkyL der osse sidder klisteret til skærmen om søndagen når TV3 viser "Prison Break"... :bearhug: *

0

Del dette indlæg

Jeg så den også i går ( ligesom de andre Mandage) og jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvor naiv hun er. Når man så bagefter ser station 2 og efterlyst så må jeg trække på smilebåndet over stakkels naive Anna Phil og endnu mere dumme Mikela.

Men det er jo underholdning og hvis jeg ikke gider spilde min tid med Anna Phil, kan jeg da gudskelov bare tænde computeren og muntre mig med BK.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ti hi.. jeg glæder mig til, når der kommer en serie om en "stakkels" folkeskolelærer ude i det virkelige liv. Der foregår skam også nogle gode dramaer rundt omkring i klasseværelserne... Ej, spøg til side... vi ved jo alle, at det ikke er sådan det foregår i det virkeligheden. Men det er da fin underholdning... vi ser det skam også, hvis vi er hjemme.

Ditto og bingo :balloons:

beatles

0

Del dette indlæg

Det kan sgu godt være at Martin ser godt ud......men ham der Kim kan blive en rigtig god mand i hænderne på den rette kvinde - også selv om han er nørdet......

Såååååå jeg er nok den eneste der er på Kim holdet.......men jeg synes altså at han er sød.

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt, som dem der "hader" serien, alligevel får den set! :balloons::balloons::toot:

Det kan sgu godt være at Martin ser godt ud......men ham der Kim kan blive en rigtig god mand i hænderne på den rette kvinde - også selv om han er nørdet......

Såååååå jeg er nok den eneste der er på Kim holdet.......men jeg synes altså at han er sød.

Beatles

Nej, du er ikke den eneste...hverken min mand (!) eller jeg kan stå for ham! Han ER bare for cute... :super:

0

Del dette indlæg

Beatles

JAAAAAH...Kim er da for nuser... :balloons:

0

Del dette indlæg

Beatles

Ham synes jeg ogsåvmest om, han er også med i krønniken. der er han Emma´s mand

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer