pernille25

Hvor kan man købe et billigt bordstaffeli ????

20 indlæg i dette emne

Hej :balloons:

Ja, så står jeg og mangler et billigt bordstaffeli.....

Nogen som ved hvor man købe det henne ??? Og jeg vil helst ikke give mere end 100 kr for det :bearhug:

Og det behøves ikke være særlig stort....

Kom frisk tøzer :carrot:

Pernille :balloons:

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I søstrene greene har de bordstaffelier i forskellige størrelser. Ved altså ikke hvad de koster, men er nok ikke alverden når det er derinde. De står sammen med al malingen og lærrederne. :balloons:

:balloons: Så vil jeg smutte forbi søstrerne på torsdag :carrot:

0

Del dette indlæg

Hvorfor er det lige at I alle bor i nærheden af de gode butikker?!!! :balloons:

Der er altså ikke lige en søstrene Grene i Holbæk!! :balloons: Nå men hvis du når frem til at de har i denne butik, og prisen er ok, så må jeg jo prøve at se om jeg kan finde en sådan butik et sted.

Af ren nysgerrighed, hvad str. regner du med at skulle lave bordplanen i? A4? og skal jeres ligge ned eller stå op(altså papiret)

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at I alle bor i nærheden af de gode butikker?!!! :balloons:

Der er altså ikke lige en søstrene Grene i Holbæk!! :bearhug: Nå men hvis du når frem til at de har i denne butik, og prisen er ok, så må jeg jo prøve at se om jeg kan finde en sådan butik et sted.

Af ren nysgerrighed, hvad str. regner du med at skulle lave bordplanen i? A4? og skal jeres ligge ned eller stå op(altså papiret)

Sikke noget :bearhug: Jeg skal nok lige skrive hvad jeg finder ud af på torsdag :bearhug:

Jeg har købt et lærred (staves det ikke så'n!) Det er lidt større end et stykke A4 ark, vores bordplan ligger ned på papiret.

0

Del dette indlæg

Jeg har set et i Søstrene Grenes. Det var godt nok i Lyngby Centret, men mon ikke, at du kan finde det i din "lokale" Søstrene Grenes? Det har lige en passende størrelse til en bordplan i A4 :balloons:

Staffeliet koster 29,95 :bearhug:

:balloons:

Charlotte

Redigeret af Charlotte_H_P
0

Del dette indlæg

Jeg har set et i Søstrene Grenes. Det var godt nok i Lyngby Centret, men mon ikke, at du kan finde det i din "lokale" Søstrene Grenes? Det har lige en passende størrelse til en bordplan i A4 :balloons:

Staffeliet koster 29,95 :bearhug:

Charlotte

Eiiij, det er jo lige hvad jeg har ledt efter!!

Gad vide om jeg kan lokke min kæreste med til "stor-byen" i weekenden!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at I alle bor i nærheden af de gode butikker?!!! :bearhug:

Der er altså ikke lige en søstrene Grene i Holbæk!! :bearhug: Nå men hvis du når frem til at de har i denne butik, og prisen er ok, så må jeg jo prøve at se om jeg kan finde en sådan butik et sted.

Sikke noget :hug: Jeg skal nok lige skrive hvad jeg finder ud af på torsdag :biggrin:

Jeg har købt et lærred (staves det ikke så'n!) Det er lidt større end et stykke A4 ark, vores bordplan ligger ned på papiret.

Hvordan gør du så med lærred? sætter du A4 papiret derpå?(med hvad?) :bearhug:

Hvad kostede lærredet?Hvor købte du det.

Jeg har set et i Søstrene Grenes. Det var godt nok i Lyngby Centret, men mon ikke, at du kan finde det i din "lokale" Søstrene Grenes? Det har lige en passende størrelse til en bordplan i A4 :heart:

Staffeliet koster 29,95 http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Charlotte

Se det var jo lige sådan en pris jeg ledte efter.

0

Del dette indlæg

Hvordan gør du så med lærred? sætter du A4 papiret derpå?(med hvad?) :balloons:

Hvad kostede lærredet?Hvor købte du det.

Jeg købte lærredet i Metro til omkring 25 kr. men det kan købes alle steder.

Jeg regner med at lime A4 arket med vores bordplan fast på lærredet, det kan man vel godt, også dekorere kanter og sidderne fint med tyl.

Ved ikke om det lykkes med det er da forsøget hver :bearhug:

Det skulle meget gerne komme til at se nogen lunde sådan her ud !

post-9893-1143638952.jpg

Tror måske jeg vil købe noget creppapir (stav selv) og sidde i sidderne!

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg

HVor ligger disse metro butikker endelig henne? Har aldrig hørt om dem..

elisa

Metro er butikker for moms registreret folk og firmaer...Nogen gange kan man være heldige at finde mange billige ting derude, nogen gange kan dog kun købe dem i colli vis :balloons:

I jylland ligger der metro i kolding og Århus, hvor de ligger på sjælland ved jeg ikke !

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bor i aalborg og kommer ikke lige forbi Århus el.kolding... Desværre man er jo nysgeri hvad de har... Men måske en dag kommer jeg forbi hvem ved..

knus

elisa

Du skal så lige huske at du skal have et metro kort :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Fandt lige dette på Ikeas hjemmeside, som før omtalt til 5 kr.

HVORFOR er det lige at jeg bor i en by UDEN Søstrene Grene og 1000 kilometer fra en Ikea?? :balloons:

post-17029-1143662803.jpg

Højde: 29 cm.

Jeg fristes til igen at bede om hjælp...

Nogle der alligevel lige skal i Ikea og gider købe det for mig OG sende det til mig?

Jeg betaler naturligvis alle omkostninger...

Redigeret af Idonno
0

Del dette indlæg

Fandt lige dette på Ikeas hjemmeside, som før omtalt til 5 kr.

HVORFOR er det lige at jeg bor i en by UDEN Søstrene Grene og 1000 kilometer fra en Ikea?? :balloons:

post-17029-1143662803.jpg

Højde: 29 cm.

Jeg fristes til igen at bede om hjælp...

Nogle der alligevel lige skal i Ikea og gider købe det for mig OG sende det til mig?

Jeg betaler naturligvis alle omkostninger...

Jeg vil også gerne have sådan et men bor også lang væk.. Er der nogen som vil købe et og sende til mig betaler selvfølgelig porto...

knus

elisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer