Lambada Bamse

1. aprilnar

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Personligt har jeg ikke hørt noget ... (har ihvertfald ikke opdaget det endnu :balloons: ), men min kæreste sidder lige så lystigt på vej hjem i bilen og fortæller hvordan der er nogen der er heldige...

Han har set en annonce i BT eller Extra Bladet om at Netto vil holde en gratis fest (incl. middag, personale/servering og alt andet) for alle der blev gift for 25 år siden og som har sølvbryllup idag. Det skyldes at Netto har 25 års jubilæum...... Underligt siger han pludseligt. De kan jo ikke nå at melde sig til, da det først er idag Netto har annoncen i..... Og så faldt 10-øren :toot:

:balloons: Ida

0

Del dette indlæg

Jeg har hørt to:

I vores lokalradio hernede sagde de at man havde besluttet at sommertiden skulle "aflyses", så at vi skulle sætte urene tilbage igen, så vi fremover kunne følges med resten af verden...

For det første er det godt nok langt ude...

For det andet ER det netop allerede om sommeren at vi følges med resten af verden.

Deruodver hørte jeg i fjerneren at den kamp, der blev aflyst mellem FCK og ??? (nu kan jeg ikke huske hvem de andre var)på grund af frostvejr her den anden dag, at den kamp skulle DBU (tror jeg) nu afgøre hvem der vandt ved lodtrækning - DET må da være en aprilsnar.

Og så var der den med Uffe, ja hehe

0

Del dette indlæg

Politiken havde en historie om et firma, hvor man kan scanne sit pålæg derhjemme og sende scanningen afsted over nettet og så kan de sidde og tjekke om der er for mange bakterier i... den lyder da også som en aprilsnar.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er i Malmö for at besøge et vennepar her i weekenden, og lørdag kørte min kæreste og vennen på sightseing og så skrev de en besked at de var taget en smut til bornholm for at købe fisk til aftensmaden... tænkte slet ikke på datoen så blev lidt muggen over at de kunne finde på at bruge så mange penge på dét. Meeeen så var det bare en aprilsnar...

hjul

0

Del dette indlæg

Har vaeret syg med ondt i maven, svimmel og kvalme det sidste stykke tid, saa jeg sms'et mor og sagde at jeg troede jeg havde fundet ud af hvorfor jeg var syg. Hun skrev fluks tilbage at det var fordi jeg var gravid, jeg spillede med, og ringede til mor. Hun var glad for at hoere det, men tonen blev mere streng da vi begyndte at snakke om bryllupsplanlaegningen. Sagde at vi nok blev noedt til at aflyse, og loed meget ked.......men var llige ved at doe af grin. Hun fattede intet indtil jeg raabte "APRILSNAR"....hun kunne sagtens se det sjove idet, skal siges at de allerede har tre boerneboern., ellers ville jeg ikke have gjort det. Og mine foraeldre er med paa den vaerste seslv.

Det bedste var, at far var ikke hjemme, saa jeg narrede ham senere.....

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Boris prøvede at bilde mig ind, at der var nogen der havde tabt et kæmpe akvarium nede på gaden - meeeen jeg gik bare lige så stille ind til han og sagde "ja, og i dag er det den første april". HAH siger jeg bare.... Han prøvede ellers resten af dagen på at få mig til at hoppe på et eller andet, men helt uden held!
0

Del dette indlæg

Hørte også at politiet ville indføre rygeforbud i bilerne pga at når de skulle tage alkoholtest skulle de skære sig igennem til føreren...og det så jo ligefrem ud som om at der var ild i bilen :bearhug:

Frederik og Mary skulle også have købt sig et fyrtårn som sommerresistens...man havde fået hjemmeværnet til at spære området af, så folk stormede til for at se...men der var bare ingen kronprinsepar at se...og folk nægtede at tro på at det var en aprilsnar...TJAAAA... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer