dinah31

Morgengave

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min morgengave til ham bliver et medlemsskab i golfklubben, da han har snakket om dette så længe nu. Men synes desuden han skal have en mindeværdig gave så kommer en god flaske whisky, hvor jeg får indgraveret noget personligt i flasken - også fordi jeg ved at pengene til medlemsskabet i golfklubben bliver brugt før eller siden, så kan jeg lige så godt give startskuddet :)

Ved ikke om dette kunne give dig lidt ideer til at arbejde videre på :bearhug:

0

Del dette indlæg

Måske en personlig gave i form af et maleri. Jeg giver selv min kæreste (kommende mand:-)) tre malerier, som skal symbolisere ham som henholdsvis min bedste ven, far til vores børn, samt jordens dejligste kæreste/mand. Jeg er ikke selv vildt kreativ, men jeg har tænkt mig male noget baggrund med forskellige effekter i lyse/beige farver. Ovenpå vil jeg så skrive nogle af de digte, han har skrevet til mig i årenes løb - som netop relaterer til de tre forskellige ting ved ham, som jeg sætter så stor pris på. Digtene bliver så skrevet på forskellige måder. På et af billederne kommer et digt til at fylde det hele. På et andet bliver det måske tre små digte - og på det sidste en tredje variation. Det hele er stadig inde i mit hoved, så det er lidt svært at forklare.

Hvis de ikke bliver så pæne, så er de om ikke andet personlige :bearhug:

Vh Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er med på billeder - de gav stor glade til hans fødselsdag (har lagt en par under billeder - andre bryllupsrelaterede billeder hvis du vil se)

i morgengave får han et gavekort til tandemfaldskærmspring da han er vildt med det.

Tænk på hvad din søde er vild med - er det motorsport så kunne racerbilkørsel eller billet til les mans være det rette. Er han til fodbold nogle vm biletter. Elsker i bare at være sammen og romantisk - en lille weekendsopholdt et sted. Eller ved specielle interesser kan man jo arrangere alt fra fisketur til koncertaften.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Da min kæreste lejer alt hans tøj osv til bryllups, synes jeg at han skulle have noget på den dag som han altid ville kunne eje og måske give videre en dag. Så jeg har valgt at købe manchetknapper, dem får han så godt nok dagen før....

Hilsen Tina :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En god flaske whiskey, hvor du selv har kreeret en etikette eller bare et kort....

"En god whiskey bliver bedre med årene, og det samme håber jeg med vores ægteskab - jeg vil glæde mig til denne flaske er blevet endnu 12 år og en sjat, så vi sammen kan nyde den til vores kobberbryllup!"

Er økonomien bedre, så er en smuttur til en storby altid en god idé!

Er han vild med fodbold kunne det var et par billetter til en af de større kampe i Europa!

En koncert med hans yndlingskunstner....

Ja, håber du måske kan bruge det til noget...

0

Del dette indlæg

ja min mand ved jeg ikke helt hvad skal have. han kan ikke lide fodbold, er ikke til højder eller noget med vand, så det kan være det bliver et weekend ophold et eller andet sted ved det ikke i nu men tænker på det.

:bearhug: ann marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt flybilletter til Tyrkiet - vi har lejlighed dernede.

Vi skal derned på sommerferie og har lidt ærget os over ikke at kunne nå en bryllupsrejse uden børn.

Jeg var ind og se og fandt lige 2 billetter til 995,- pr. stk.

Vi tager afsted weekenden efter brylluppet.

Så får jeg jo også lidt ud af gaven. Der er 24 grader iøjeblikket.

:smilie_oster02:

Lind@

0

Del dette indlæg

Klaus får en skulptur af Keld Moseholm, og af polterpigerne får han en stripe billeder :griner:-

Uhhh det ville jeg også rigtig gerne have givet Christian, men synes at det blev lige i overkanten for dyrt.. Desværre.

Får istedet en kunstner til at male et par billeder specielt til os. :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan også vælge at give et ur, med en lille personlig hilsen indgraveret.

Kan også huske at der var een der i en tidligere tråd skrev at hun havde fundet en hjerteformet nøglering med mulighed for billede på den ene side, og personlig gravering på den anden side.

Men hvad tænker du af prisleje?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[b]Hejsa...jeg har selv gået og brudt mit hoved i virkelig lang tid over morgengaven, men SÅ besluttede jeg at give ham et fladskærms tv...

Nu har jeg så ombestemt mig, og giver ham tvét i fødselsdagsgave (dagen før dagen) og i morgengave får han i stedet en MEMOZZ...

Jeg synes selv at det er en rigtig god idénår han nu ikke mangler noget som helst!!!

Du kan prøve at kigge her ---> www.memozz.dk

Knus Anne[/b]

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer