Britteren

Juhuuuuuu

30 indlæg i dette emne

Jeg vandt - Jeg vandt - Jeg vandt.....

Jeg har tænkt så meget på den kjole siden sidste uge så jeg har fornemmelsen af det er det helt rigtige jeg gør....

Så her er min kjole. Nu skal den bare lige syes og sendes til Danmark. Det kan vel ikke tage så længe ;)

post-9500-1144776518.jpg

:bearhug:

B*, der er SÅ lettet lige nu :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Som før sagt MEGET SMUK KJOLE!!! Troede at den den blev solgt til en anden, men du var måske heldig? :( Glæder mig meget til at se dig i kjolen, du kan da kun blive GUDE SMUK!!! :butterfly:

GOD PÅSKE :):):(

:):):blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige kombineret tøjvask med indkøb til påskefrokost (don't ask) og hele tiden har jeg rendt rundt med et fjollet smil - 'Jeg vandt sq' :blush:

Jeg tabte første auktion med én dollar, men allerede dagen efter kom den på auktion igen. Ja det er altså sådan de handler så det er jo ikke den samme kjole bare samme model. Jeg har gået tålmodigt og ventet i en hel uge på at auktionen ville lukke og denne gang var det mig, der to minutter i lukketid overbød med en sølle dollar. Sur :) for den der så tabte - nu kender jeg jo følelsen.

Et forsigtigt bud på nuværende tidspunkt er at kjolen kommer til at koste cirka 1500 kr. med forsendelse, told og moms. Auktionsprisen endte på 101 dollar, dvs. godt 700 kr. for en custommade kjole i mine præcise mål.

Needless to say - så er jeg bare så glad lige nu... Det var da lige en optur jeg trængte alvorligt til.

Jeanet - nu kjoleejer :)

0

Del dette indlæg

Det var dog den bedste nyhed at komme herind til i aften :bearhug: !!! Hvor er jeg bare glad på dine vegne!! Det fortjener du mere end nogen andre efter alt det, du har været igennem!!

Kæmpe tillykke!!

Glæder mig til at se dig i den!! Håber for alt i verden, at den lever op til dine forventninger!!

Svale :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige kombineret tøjvask med indkøb til påskefrokost (don't ask) og hele tiden har jeg rendt rundt med et fjollet smil - 'Jeg vandt sq' :(

Jeg tabte første auktion med én dollar, men allerede dagen efter kom den på auktion igen. Ja det er altså sådan de handler så det er jo ikke den samme kjole bare samme model. Jeg har gået tålmodigt og ventet i en hel uge på at auktionen ville lukke og denne gang var det mig, der to minutter i lukketid overbød med en sølle dollar. Sur :) for den der så tabte - nu kender jeg jo følelsen.

Et forsigtigt bud på nuværende tidspunkt er at kjolen kommer til at koste cirka 1500 kr. med forsendelse, told og moms. Auktionsprisen endte på 101 dollar, dvs. godt 700 kr. for en custommade kjole i mine præcise mål.

Needless to say - så er jeg bare så glad lige nu... Det var da lige en optur jeg trængte alvorligt til.

Jeanet - nu kjoleejer :)

:loveshower: TILLYKKE :loveshower: TILLYKKE :loveshower: TILLYKKE :loveshower:

Hvor er det bare dejligt :):blush: ..... og hvor er den dog bare smuk. Jeg glæder mig til at se billeder af DIG i kjolen.

:)

Charlotte

0

Del dette indlæg

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :)

DET var dog dejligt!!!

Lige et lille godt råd: Kan du ikke få én til at tage dine mål, der har god forstand på den slags? Min skrædder gør det nemlig noget anderledes end jeg selv kan....

Så skal den nemlig nok ikke ændres (ret meget) når du får den hjem.

Men du skal nok regne med at den skal rettes en smule til. Jeg prøver normalt kjole mindst 4-5 gange når noget bliver syet til mig - selvom det er skrædderen selv, der tager målene.

Jeg er sikker på at du bliver vildt smuk i den kjole. Den er en drøm, og faconen og blondeærmerne er helt rigtige til dig!!

Glæder mig meget på dine vegne!!! :bearhug:

Ulla

PS. Bliver nu stadigvæk ked af det når jeg læser, at du vil sidde og gemme dig på lørdag i en kjole du føler dig utilpas i :)

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :)

DET var dog dejligt!!!

Lige et lille godt råd: Kan du ikke få én til at tage dine mål, der har god forstand på den slags? Min skrædder gør det nemlig noget anderledes end jeg selv kan....

Så skal den nemlig nok ikke ændres (ret meget) når du får den hjem.

Men du skal nok regne med at den skal rettes en smule til. Jeg prøver normalt kjole mindst 4-5 gange når noget bliver syet til mig - selvom det er skrædderen selv, der tager målene.

Jeg er sikker på at du bliver vildt smuk i den kjole. Den er en drøm, og faconen og blondeærmerne er helt rigtige til dig!!

Glæder mig meget på dine vegne!!! :)

Ulla

PS. Bliver nu stadigvæk ked af det når jeg læser, at du vil sidde og gemme dig på lørdag i en kjole du føler dig utilpas i :)

Jeg havde også tænkt mig at finde en med et professionelt målebånd. Firmaet har godt nok leveret en temmelig omfattende guide til alle de mål de skal bruge - but better safe then sorry right?

Og hvor er jeg glad for at høre det om blondeærmerne for om noget er det det jeg har været usikker på. Om de mon nu blev for meget... Men i sidste ende blev jeg enig med mig selv om at hvis den kom frem og ærmerne lignede noget der var løgn så ville det være relativt enkelt at få ændret på det.

Jeg svæver stadig på en lyserød sky og må indrømme at da jeg hertil morgen tændte for computeren og så min kjole mærkede jeg et voldsomt sug i maven med en enkelt tåre der lige pressede sig på... Jeg føler mig så sikker på at jeg har gjort det rigtige :blush:

0

Del dette indlæg

Hej søde,

:) :carrot: :):blush::bearhug::) :yay: :loveshower:

Hvor er det bare fantastisk at høre - og sikke en superpris - håber at susen bliver til en rigtig storm i maven når først kjolen er hjem hos dig og du står i den. Tilykke med kjolekøb - er meget spændt at se den på dig.

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE med det! Hvor er det bare fedt. Især når du nu ikke vandt første gang. Glæder mig sindsygt til at se dig i den. Med alt det bøvl du har haft med kjole fortjener du virkelig at ende som den prinsesse du er! :smilie_oster03: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Tak alle sammen - glæder mig at høre der er andre der kan lide min fine kjole :bearhug:

Super stort tillykke med den! har selv prøvet at vente på at en auktion slutter og det er lidt spændende...SS du bliver den smukkeste brud i den kjole! glæder mig til at se dig i den!

Ida

ja - det er noget underligt noget sådan en auktion. Jeg endte med at gå 10 dollars over det jeg havde sat som max, men jeg måtte bare have den. Og i sidste ende - hvad er sølle 10 dollars i den store sammenhæng.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer