24072006

Bryllupsrejse til Caribien

20 indlæg i dette emne

Vi kan ikke rigtig beslutte os for hvor vi skal tage hen på bryllupsrejse.

Vi er kun blevet enige om at det skal være en stor-badeferie et lækkert (billigt) sted med dejlige strande, og vi har planlagt at være væk i 14 dage.

Den Dominikanske republik ser lækkert ud, er der nogen der har erfaringer fra det område????

Glæder mig til at høre fra jer :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :bearhug:

Jeg har været i Caribien - og mange gode eksotiske badeferiesteder iøvrigt.

Hvad vil du gerne vide???

Det vigtigste er nok tidspunktet for jeres bryllupsrejse.

Hvornår tager I afsted? Caribien i efteråret skal man nok overveje en ekstra gang pga. orkan/tornado-fare.

Spørg løs :biggrin:

:balloon:

Ulla

0

Del dette indlæg

DET MEST FANTASTISKE STED - paradis på jord.....er uden tvivl Maldiverne!!!!

Hvis årstiden er rigtig - dvs. når der ikke er regntid, ville jeg til enhver tid anbefale det som det bedste bryllupsrejsested i verden.

Det er VILDT romantisk og smukt. Meget bedre end de steder jeg har besøgt i Caribien......

Maldiverne - her var jeg sidste år - se billederne!!!!!

Ulla

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DET MEST FANTASTISKE STED - paradis på jord.....er uden tvivl Maldiverne!!!!

Hvis årstiden er rigtig - dvs. når der ikke er regntid, ville jeg til enhver tid anbefale det som det bedste bryllupsrejsested i verden.

Det er VILDT romantisk og smukt. Meget bedre end de steder jeg har besøgt i Caribien......

Maldiverne - her var jeg sidste år - se billederne!!!!!

Ulla

Hvornåe er der regntid?

Vi skal giftes 9 september og vil rejse korttid efter

0

Del dette indlæg

Hej igen - skulle lige kigge i min rejseguide.

Regntiden er kraftigst fra juni - august. Spørg evt. også på jeres rejsebureau.

Jeg ville altså være lidt nervøs for Caribien i september....men det ved de sikkert også alt om når I skal snakke rejse på tirsdag.

Grunden til at jeg synes Maldiverne er bedre er, at det er mini-små øer - totalt romantisk. Sand så fint som mel, ikke så overfyldt, rent, smukt.

Man flyver med vandflyver fra hovedøen, hvor man lander - en stor oplevelse at lande i en turkisblå lagune, og gå i land på en tømmerflåde, hvor man så bliver hentet af en lille båd. Man kan spise candlelight-dinners alene i strandkanten og få massage og rigtig nyde hinanden. Man går kun på bare fødder, der er intet "kryb".

Derimod var jeg lidt skuffet over Caribien. Havde troet det var så fantastisk som navnet lyder, men der var meget turistet der hvor jeg var.....

Knus

Ulla

0

Del dette indlæg

Maldiverne ligger i Det Indiske Ocean, sydvest for Indien og Sri Lanka. Det tager nogenlunde lige lang tid at flyve dertil som til Caribien.....

Er en øgruppe, med 1190 små øer. De fleste har kun ét hotel / resort på hver, og der er MEGET rent og uspoleret. Man bygger kun lave bygninger, og der er ikke overfyldt....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fandt jeg det på kortet, det var lidt svært for det er jo ikke det der fylder mest på sådan et verdenskort, men tak for hjælpen. Det lyder som et sted jeg gerne vil til, må bare se hvad David mener

0

Del dette indlæg

Der er SKØNT!!

Har du set billederne??

Min kæreste spillede fodbold og volleyball med de lokale om aftenen, dykkede, trænede på stranden og læste.

Jeg var til alle mulige spa-behandlinger, massage, ansigtsbehandlinger mv. Og tog et prøvedykkerkursus og læste 3 bøger :bearhug:

Og "vores" ø var italiensk ejet - hvilket vil sige: Superlækker mad!!!!

Men der sker jo selvfølgelig ikke så meget på sådan en bounty-ø. Det er mere forkælelse og afslapning end barer og action. Det skal man gøre sig klart....

Synes bare lige jeg ville fortælle om Maldiverne som et fantastisk alternativ til Caribien.

Glæder mig til at høre hvad I bestemmer jer for.....også til dig, der oprettede tråden :biggrin:

Ulla

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg

Der er SKØNT!!

Har du set billederne??

Min kæreste spillede fodbold og volleyball med de lokale om aftenen, dykkede, trænede på stranden og læste.

Jeg var til alle mulige spa-behandlinger, massage, ansigtsbehandlinger mv. Og tog et prøvedykkerkursus og læste 3 bøger :bearhug:

Og "vores" ø var italiensk ejet - hvilket vil sige: Superlækker mad!!!!

Men der sker jo selvfølgelig ikke så meget på sådan en bounty-ø. Det er mere forkælelse og afslapning end barer og action. Det skal man gøre sig klart....

Synes bare lige jeg ville fortælle om Maldiverne som et fantastisk alternativ til Caribien.

Glæder mig til at høre hvad I bestemmer jer for.....også til dig, der oprettede tråden :biggrin:

Ulla

David synes også det ser skønt ud, men han er bange for at vi kommer til at kede os, så snakker lige med rejsr bureauet på tirsdag om det.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh Maldiverne det lyder lækket men økonomien rækker ikke til så meget så øv det kunne være fedt at komme på bryllupsrejse der.

har set billederne ulla har sendt men man jo ønske at der var nogle som gav en sådan bryllupsrejse.

:bearhug: ann marie :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jo, jeg tror faktisk det er lidt dyrt, men jeg kan desværre ikke sige hvad rejsen koster. Det var en overraskelse fra min kæreste (JA, jeg er en heldig kartoffel!!!!) - og bestilt på et tysk rejsebureau.

Men Caribien er jo heller ikke billig.....faktisk koster alt i Caribien MEGET. Jeg var chokeret over hvor dyrt der faktisk var.....

Prøv at ringe til Nyhavn Rejser. De arrangerer i hvertfald rejser til Maldiverne. Der er mange øer, og de er ikke alle lige dyre - men heller ikke lige dejlige. Spørg bare mig igen hvis du/I vil vide mere.....

:bearhug:

Ulla

0

Del dette indlæg

Jeg har være i den dom. rep 2 gange, begge gange i Nov og der er det helt perfekt vejr.

Og det er slet ikke så dyrt, 18.000 ca. gav vi pr. person for 14 dage på et rigtig luksus hotel med all inclusive. og det var rigtig rigtig lækker mad og drikke

Kik lidt på Bountyclub.dk, det var dem vi rejste med.

God tur :bearhug:

Redigeret af karinadahl
0

Del dette indlæg

Hejsa

Synes Den Dominikanske Republik er et fantastisk sted at tage hen på bryllupsrejse. Der skal Boris og jeg nemlig også til (2 august til 16 august).

Grunden til at vi rejser dertil er at jeg har været der for 5 år siden og det han har hørt mig fortælle er han blevet helt forelsket i. Det er et fantastisk sted at være. Folk er så søde og venlige og ikke mindst fantastisk smukke - de fleste er mulatter med den dejligste chokoladebrune farve.

post-16886-1145218846.jpg post-16886-1145218964.jpg

Har vedhæftet et par billeder af strandene dernede, som skulle være nogen af verdens smukkeste. Og jeg er helt enig. Og helt fantastiske at bade ved.

Prismæssigt giver vi 32.000 for 15 dage med alt betalt. Er et luksus hotel med All Inclusive, så det synes jeg faktisk ikke er dyrt. Vi skal ikke have pungen op af lommerne en eneste gang mens vi er dernede, menmindre vi skal med på udflugter og til drikkepenge.

Hvis der er noget du vil vide om det, så skriv endelig :-)

:bearhug: Dorthe

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lige i tanke om en enkelt ting mere. Der er stort set lukket for alle rejser dertil fra september og tre måneder frem, på grund af orkansæsonen. De fleste rejsearrangører lukker allerede i august og derfor var det også svært for os at finde nogen der havde rejser dertil, men det lykkedes - Gate Eleven, som så er blevet lavet om til My Travel Tango. Men prøv at tale med dem om det

Dorthe

0

Del dette indlæg

Vi rejser med Falk Lauritsen til Isla Margaritha 27.7 i 14 dage - der er super lækkert iflg et hod venner som også var der på bryllupsrejse..

Pris for all inclusive på et 3 * hotel(Hotel Pueblo Caribe) i 14 dage incl diverse forsikringer 22.900 for to personer - ikke galt, syntes vi..

Vi glæder os for vildt!! :bearhug::biggrin::biggrin:

:biggrin::blush::biggrin::kiss:

0

Del dette indlæg

Og det er slet ikke så dyrt, 18.000 ca. gav vi pr. person

årh hvad!!! det er godt nok flere penge end vi har til hele vores reseption!!!

:bearhug::biggrin:

Romance1

Hehe - alt er relativt, ik? :biggrin:

Vi skal give ca 12.000 pr person plus lommepenge - meen da det er alt inclusive så er det ikke nødvendigvis mad vi skal bruge pengene på..

:biggrin::biggrin::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer