Guest Svale

Glennie & Martin

19 indlæg i dette emne

Kære Glennie & Martin!!

Jeg tillader mig at ligge disse billeder ind af jer!!! Håber jeg er tilgivet!!!

....hvor var det bare smukt!!! Kunne næsten føle din lykke Glennie, fra du kom ind i kirken til I kørte derfra....åhh smukt smukt smukt!!! Blev rørt flere gange....det var virkelig bare smukt!!

Endnu engang STORT tillykke fra mig af :bearhug:

Svale

post-7716-1145190762.jpg

post-7716-1145190779.jpg

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er helt tilgivet :biggrin: - det er rigtig skønt at se nogle billeder fra dagen :carrot:

Vi er nu lige kommet hjem fra brunch, og skal til at have det hele på plads, men vi havde en helt vidunderlig dag...ALT var bare perfekt :loveshower:

Jeg skal nok skrive en beretning senere :biggrin:

Tak fordi du har lagt billederne herind :bearhug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lidt forsinket tillykke med bryllupsdagen. Men det er skønt at høre at I havde en perfekt dag.

Så er det bare om at gå idag og huske alle de sjove og dejlige oplevelser I havde.

Jeg glæder mig meget til at høre nærmere beretning. (også gerne om bandet da de også skal spille til vores bryllup :bearhug: )

Smukke og lykkelige ser I ihvertfald ud.

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres hilsner :biggrin::bearhug:

Musikken var helt fantastisk - kunne slet ikke blive bedre :carrot: De blev virkelig rost til skyerne af alle :biggrin: Dem kan i sagtens være helt trygge ved.

Jeg har lige fundet ud af, at der er taget lidt billeder med mit digi kamera, så dem vil jeg da lige ligge ud, hvis i vil se :blush: som en lille appetitvækker :biggrin:

Her det mig på vej ind i bilen, på vej til kirke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres hilsner :biggrin::bearhug:

Musikken var helt fantastisk - kunne slet ikke blive bedre :carrot: De blev virkelig rost til skyerne af alle :biggrin: Dem kan i sagtens være helt trygge ved.

Jeg har lige fundet ud af, at der er taget lidt billeder med mit digi kamera, så dem vil jeg da lige ligge ud, hvis i vil se :blush: som en lille appetitvækker :biggrin:

Her det mig på vej ind i bilen, på vej til kirke

post-6654-1145265673.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilykke med dagen og wauuw hvor vari smuk - og så dejlig at se at den 15.4 kan være og se ud som en smuk sommerdag. Hvor i dog konkurrerer med solen hvem der stråler mest - men på trods af de gode vejr - må jeg sige i vinder stort. Hvor ser i glad ud.

Waaauu, fra Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer