Metteapril06

Kunstige Negle

5 indlæg i dette emne

Tjo

Overskriften siger hvis sig selv....

Nu er jeg vel ovre vores fantastiske bryllupsdag..... :bearhug:

og så er det, jeg gerne vil have mine meget meget flotte negle af igen - men hvordan??

Det er acrylnegle - hvis det er nogen hjælp....

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den bedste måde at få dem af på er ganske forsigtigt at file igennem acryl-laget - der hvor overgangen mellem den kunstige negl og din egen naturnegl er. Men vær meget opmærksompå at være forsigtig når du filer - sådan at du ikke filer i naturneglen - og derved skader det øverste lag på neglen.

Derefter sætter du fingerspidserne i blød i acetone i ca. 10 min. Herfter er det så muligt med en rosenpind - tilskåret træpind som kan købes i MATAS - at "skubbe/skrabe" den kunstige negl af uden at ødelægge dine egne negle. Hvis du møder modstand undervejs skal du igen sætter fingrene i acetone nogle min. eller 10.

Det tager desværre noget tid - regn med min. 1 time for ale 10 negle - men på den måde ødelægger du ikke naturneglen. (Det er også sådan jeg gør når mine kunder skal have fjernet deres kunstige negle).

Husk dog at bruge masser af fed creme/håndlotion på hænder/fingre/negle bagefter - da acetonen er meget hård mod huden og fjerner alt naturligt fedt

God fornøjelse...

Badutski

0

Del dette indlæg

Hvorfor beholder du dem ikke på???? det har jeg da tænkt mig at gøre efter mit bryllup :biggrin:

det ser jo vildt godt ud :bearhug:

anime

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at de ser vildt flotte ud - og jeg er også MEGET glad for dem....

Men som sygeplejerske er de ikke just særlig prakstiske ej heller hygiejniske... så derfor vil jeg have dem af igen....

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer