Forlovet

Veteranbil/klassisk bil til kørsel.

5 indlæg i dette emne

Hvem har erfaring med kørsel fra kirke til fest i klassisk/veteran-bil? anbefalinger/priser modtages med kyshånd!

Jeg aner ikke hvad prislejet er - men ville gerne finde nogen, hvor det ikke koster en bondegård.

Vi skal giftes i Indre København og holde festen et andet sted i Indre Kbh ca. 3½ km derfra. Bryllupsbilledet skal tages under 1 km fra feststedet - så det er ikke ligefrem de store distancer vi taler om :-)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke sidder inde med "egne" erfaringer indenfor området, men derfor kan jeg jo godt prøve at hjælpe alligevel :blushsmiley:

Her er i hvert fald et par links til udlejning af "klassiske biler" i Kbh og omegn:

Bryllupsbilen

Veteran biludlejning

0

Del dette indlæg

Hvis det kun er kørsel fra kirke til fotograf og så videre til feststed, kan du måske nøjes med at leje på timebasis. De fleste af de steder vi havde kig på i københavnsområdet kostede 1500 - 2500 kr i timen (2. time er væsentlig billigere) afhængigt af bilen. Men hvis I ikke kan nå det på 1 time, så har de fleste firmaer en samlet bryllupspakke hvor bruden hentes, der ventes ved kirken, kører derefter til fotograf og derefter videre til festen. Dette koster mellem 2500 og 3500 og er sat til 2½ time. Flere af de steder vi adspurgte kørte kun bryllupskørsel (eller hele dagen) i de måneder hvor der er mange bryllupper. Da vi har reception efter kirken, skulle vi give 4000-5000 da det hele ikke kunne nås inden for 2½ time. Vi har derfor droppet det indtil videre da jeg synes det er for mange penge.

Ang. biler kan du kigge på

http://www.limo4u.dk/

Mange af firmaerne har klassiske biler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer