arno

Bomulds bryllup d. 8.5.

18 indlæg i dette emne

Ja og hvordan fejrer man så LIIIIIIIIIGE det...?

Det er en mandag. Vi skal begge afsted tidligt dagen efter. Og det med pengene... - dem har vi heller ikke voldsomt mange af.

Og så vil jeg gerne finde en "bomulds-gave" til ham, altså noget "blivende", som han kan kigge på og huske tilbage på vores 2 års bryllupsdag.

Nogle idéer...??? :hug:

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har overvejet om jeg måske skulle få lavet en Tshirt med eet eller andet billede på, til min mand. Men ville det være for kikset...? Billedet kunne evt være af vores marsvin, eller...?

Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.

0

Del dette indlæg

Har overvejet om jeg måske skulle få lavet en Tshirt med eet eller andet billede på, til min mand. Men ville det være for kikset...? Billedet kunne evt være af vores marsvin, eller...?

Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.

Det er da en god ide, du kunne jo også finde et billede af et bomuldstræ istædet for et af jeres marsvin.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva med et billed af jer 2 fra jeres :biggrin: på T-shirten...også kunne der på ryggen evt står et eller andet med bomuld.....

Pøj pøj med det :biggrin:.

:cheerleader3::cheerleader3::balloons:

*PinkyL der netop har haft bomuldsbryllup..uden , at vide det hed det :) *

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En t-shirt ville være sødt :cheerleader3: Eller måske et par sjove boxershorts eller et lækkert slumretæppe.

I kunne evt. fejre det med noget god mad (evt. noget der minder om brylluppet) og en film, lidt hjemlig hygge :cheerleader3: etc.

Trist at det er en mandag, måske I kunne lave noget romantisk i weekenden?

0

Del dette indlæg

...eller et lækkert slumretæppe...

Av dét var faktisk en rigtig go' idé!! Et tæppe kan man altid bruge, og vi har mange - og kan altid bruge et tæppe mere!!

Er der nogen der ved om man kan få "klistret" et billede på en plaid eller lign? Evt bare et lille et i et hjørne?

0

Del dette indlæg

Av dét var faktisk en rigtig go' idé!! Et tæppe kan man altid bruge, og vi har mange - og kan altid bruge et tæppe mere!!

Er der nogen der ved om man kan få "klistret" et billede på en plaid eller lign? Evt bare et lille et i et hjørne?

Desværre ikke :cheerleader3: Det eneste jeg har hørt om, er broderier man kan få lavet på sit tæppe. Evt. monogram (hvis I har et sådan)

0

Del dette indlæg

Hvis du får billedet lamineret og klipper det rent med en rimelig kant, så kan du sy det direkte på tæppet uden de store problemer. Tæppet kan dog ikke rigtigt vaskes bagefter.

Hvis du vil kunne vaske tæppet, så sy en lomme m/plastfront på tæppet, som passer til billedet (en plastiklomme sys fast på stofstykker og derefter syr du det hele fast på tæppet. Den øverste kant kan laves som en klap (evt. m/knapper), så billedet kan udskiftes. Husk at laminere billedet alligevel, da det meget nemt bliver bukket.

Husk at tage billeder af den endelige gave :cheerleader3: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Du kan købe sådan noget papir i Bog og Ide, 100 kr for 5 ark af a4-størrelse.. Så udskriver du motivet, og stryger det bare over.. Det er SÅ nemt, og farverne bliver pæne.. Men man skal nok ikke maskinvaske det...

Anna

0

Del dette indlæg

Hmm... Det lyder altsammen meget godt. Men tæppet skal helst kunne vaskes...

Jeg har tænkt lidt over det med et monogram. Sådan noget fint noget havde vi ikke "dengang i 2004" hvor vi blev gift. Måske skulle jeg få fundet et pænt monogram med DM eller MD (lige meget hvad, så er det nogle dumme bogstaver - det var grunden til at vi ikke brugte monogram til brylluppet), og så på een eller anden kombinere det med noget "bomuld".

Det mest fede ville vel egentlig være håndklæder med monogram - eller sådan noget. Men hvor HULAN kan man få lavet sådan noget...?

0

Del dette indlæg

Hmm... Det lyder altsammen meget godt. Men tæppet skal helst kunne vaskes...

Jeg har tænkt lidt over det med et monogram. Sådan noget fint noget havde vi ikke "dengang i 2004" hvor vi blev gift. Måske skulle jeg få fundet et pænt monogram med DM eller MD (lige meget hvad, så er det nogle dumme bogstaver - det var grunden til at vi ikke brugte monogram til brylluppet), og så på een eller anden kombinere det med noget "bomuld".

Det mest fede ville vel egentlig være håndklæder med monogram - eller sådan noget. Men hvor HULAN kan man få lavet sådan noget...?

Jeg ved at nogle stofbutikker gør det. Ellers kan du måske finde noget HER?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror lige præcis at det skal være håndklæder med monogram - eller vaskeklud, for den sags skyld!

Det var nogle rigtigt go'e links du havde fundet til mig dér! :cowsleep:

Så er spørgsmålet bare om det skal være DM eller MD

0

Del dette indlæg

Ja om det skal være DM (Danmarksmesterskaberne :cowsleep: ) eller MD er jo en smagssag, men prøv evt. at se på de monogrammer der ligger herinde på forum - der ligger dog kun et DM, men jeg kiggede på MP (det tætteste på et D) og det er efter min mening pænere end DM.

Prøver lige at lægge dem ind :bearhug:

post-3642-1146031485.jpg

post-3642-1146031733.jpg

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer