Gitte L

tilretning af kjole

22 indlæg i dette emne

Hejsa.

Nu har jeg købt min kjole, og efter mange dejlige kommentarer fra jer herinde er jeg nu, efter at have være i tvivl, HELT sikker på det er min kjole :D

Jeg ringer så ind til lilly idag for at høre om de kan lave en tilretning for mig. Så får jeg sørme afvide at da kjolen ikke er købt i år, men december sidste år, så har de ikke tid til at lave en tilretning for mig.

UNDKSYLD, A HVAD!!?!?!??!

Jeg har da købt og betalt kjolen i en af deres butikker på lige fod med alle andre!!!!

Kan de godt tillade sig det? Jeg blev spist af med, at siden det var højsæson for dem nu så havde de kun tid til at rette kjoler ind der er købt i år.

Har været rundt ved syersker i byen, men siden er snart kommer studenter og galla fester, så er de helt booket og igang med at sy galla kjoler.

Hvad gør jeg dog nu???????????

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD KÆFT HVOR ER DET RINGE !!!

Det mener jeg absolut ikke kan være rigtigt, men jeg kan desværre ikke komme med noget godt råd. Blev bare så forarget da jeg læste dit indlæg om Lilly - så jeg bliver simpelthen nødt til at sende et trøsteknus :cheerleader3:

Redigeret af me0505
0

Del dette indlæg

Jeg skal nok lige huske, at pointere at jeg indtil nu har været meget tilfreds med servicen hos lilly.

De var meget søde, og hjælpsomme da jeg købte kjolen ved dem - også derfor jeg bare blev så ked/sur/hysterisk da jeg nu 2½ måned inden brylluppet ikke har en der kan hjælpe mig med at sy den ind.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Gitte

Det skuffer mig meget den behandling du har fået. Jeg har selv købt min kjole hos Lilly, og skal have den lagt op den 30. juni. Sådan en historie gør mig sku nervøs. Men... hvad nu med dig og kjolen?

Kan og vil de bare ikke gøre noget ved det?

Jeg fik i sin tid anbefalet www. strauss.dk at de skulle være rigtig gode, og at de syer ind/ud osv på kjoler og alt andet tøj inden for 24 timer. Prøv at kontakte dem og spørg, hvad de kan gøre for dig. Jeg har som sagt ingen personlig erfaring med dem, men kun fået dem anbefalet.

Et stort cyber kram til dig :cheerleader3: . Synes f.. det er for dårligt.

Knus fra Krebsen

0

Del dette indlæg

Du trænger da hvis til en masse af dem her :cheerleader3::cheerleader3::balloons:

:):biggrin::biggrin::blink::hug::hug::hug:

Synes nu også det er for dårligt at de ikke vil hjælpe dig...

Men hvor i landet bor du ???

For så ku det jo være vi ku hjælpe dig med at finde en der kunne hjælpe dig...

Gitte81

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hva F***** er det for noget....det syntes jeg bare IK man kan sige eller tillade sig....nu HAR de solgt dig kjolen og så kan du ellers sejle i din egen sø.... :cheerleader3: ....

Jeg kender desværre ikke nogen skræddere eller systuer jeg kan anbefale dig.Men en masse :balloons::):biggrin::biggrin::blink::hug::hug: skal du i hvert fald ha....

0

Del dette indlæg

hej søde lige en masse knuser. Havde en lignende oplevelse fordi jeg ville have tid til tilretning til min brudepiges kjole som er købt og betalt - det måtte ikke være lørdag - men det er den eneste dag jeg og hende kan - efter en del brok i telefonen fik jeg så den gode service og en tilretningstid i bøgerne.

Mon ikke du også kan få en tilretning - ville gå derned personlig og op til højste instanz - det kan man ikke være bekendt før - men fik efter lidt brok som sagt selv god service i lilly og en meget smuk kjole til min brudepige.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg købte min kjole hos Lilly KBH i 2004 omkring påske og havde ingen problemer med at få den tilrettet i butikken i april 2005.

Har du haft den med hjem fra start, eller hænger den i butikken? Hvis du har haft den med hjemme kan måske være derfor, men derfor er det alligevel mærkeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En af mine veninder har været udsat for noget af det samme. Og hun skrev en mail til Lillys hovedkontor og beklagede sig - ikke surt men sagligt. Og det resulterede i at hun blev ringet op og fik en tid til tilretning ugen efter - fordi de jo ikke er interesseret i en masse dårlig omtale.

Så om ikke andet er det da et forsøg værd :cheerleader3:

Knus Malle

0

Del dette indlæg

Hej!

Alt afhængig af hvor langt du er villigt til at køre... så prøv at ring til Salling i Århus! De er mega søde, og du får en rigtig god betjening!

De har syersker derinde, og det er faktisk også forholdsvis billigt! Min mor fik lagt sin festkjole ind og op, og det tog lige godt en uge, så havde hun den igen! det kostede 150 kr.

Du får lige et par trøsterkammere herfra... det er sq surt når man endelig har besluttet sig for at det skal være den at man så får sådan en behandling! :cheerleader3::balloons::):biggrin::biggrin::blink::hug:

Du ser i hvert fald ufatteligt smuk ud i kjolen, så håber du finder et sted hvor de kan rette den til! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Slå koldt vand i blodet :balloons:

Du skal først giftes i juli, såegenlig kan du godt vente med at få tilrettet kjolen til en gang i juni. Der bør ikke være så mange gallafester på det tidspunkt.

Jeg får selv kjolen tilbage 18 dage før brylluppet :cheerleader3:

Egenligt kan jeg godt forstå Lilly. De er nødt til at proitere deres tilretninger. MEN jeg tror faktisk at du vil spare nogle penge ved at der er en skrædder der retter kjolen i stedet for Lilly selv. Slå op i telefonbogen, led på nettet. Jeg er sikker på du kan finde en skræder :)

God jagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey Gitte!

Er ked af og høre du har fået et sådan svar fra dem...

Øhh ved der ligger et skræderi i Odense på Benediktsplads... du kan evt hører dem af?

Ellers ved jeg ikke lige... skal lige høre min svigermor af.. hun er så kendt så kendt i svendborg med alle sådanne steder, så hører hende lige ad om hun kan komme i tanke om nogen der kan hjælpe dig med din kjole...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg i første omgang var ved at købe en kjole via nette kontaktede jeg Brudens butik i hammerlev om hun ville gerne rette den til selvom den ikke var købt hos hende... Prøv at kontakte hende, hun er meget billig gav selv 50kr for at få tilrettet min selskabskjole...

lige et link Brudens Butik

Gitte81

0

Del dette indlæg

Uha sikke en mærkelig besked. Det skulle de måske nok have understreget da du købte den, så du havde haft bedre mulighed for at bestille tid et andet sted. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/angry.gif

Jeg fik min kjole syet ind af en rigtig dygtig syerske i Odense. Hun hedder Ingelise og har telefonnr.: 65930140. Du kan da prøve at ringe til hende, men det kan jo godt være at hun er optaget også.

Held og lykke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg er rystet !! Enormt dårlig service... om ikke andet burde de havde forklaret dig om deres " travle perioder " da du købte kjolen ( hvor jeg går ud fra at i snakkede om din bryllupsdato ), så du havde haft en chance for at få den rettet til inden.

Jeg skal selv ud til Kennedys i Assentoft v. Randers i dag og have tilrettet min kjole - OG JEG HAR IKKE ENGANG KØBT DEN DER... Jeg håber virkelig du finder en løsning søde !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer