Guest Jules

Kjolen

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kjole blev set af min mor, far, bedste veninde og min tante idet hun hjalp med at sy den til. Ville også have at det skulle være en stor overraskelse på selve dagen

:-) Er idag glad for at ikke flere fik den set.

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Min veninde/brudepige har set den.......... ikke engang jer herinde.. men det er kun fordi jeg ikke tør tage billeder af den med vores kamera, da min kommende er den der styrer det herhjemme............ Jeg er sikkert et fæ og glemmer at slette billederne fra kameraet eller fra computeren..... :bask: Det går jo slet ikke..........

Men flere spørger til kjolen og jeg vil helst holde heeelt tæt, men det er svært når man gerne vil dele sin glæde og høre deres mening... har sagt få detaljer....

:cheerleader3:

Redigeret af Nipnap
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :cheerleader3:

Min mor er indtil nu den eneste der har set min kjole, skal ned og have den tilrettet om 14 dage. og der skal min veninde måske med, så får hun den også at se. Éllers er der ikke andre der får lov til at se den andet end jer selvfølgelig :)

:cheerleader3::balloons:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Mine tre søstre, min mor og en veninde har set brudekjolen. Der er også et par af mine nærmeste kolleger der har set den - de skal ikke med til brylluppet, så de følger med i planlægningen via billeder.

0

Del dette indlæg

Der er kun to stykker, der har set min kjole. Det er min mor, som var med ude at købe den :cowsleep: og min kommende mands søster, som var med til tilretningen.

Min mor har dog sagt, at jeg bliver nødt til at lade min far se mig i den inden selve dagen, da hun ellers er overbevist om, at han vil blive alt for rørt og græde alt for meget, når han skal føre mig op i kirken. Synes det er vildt sødt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere af min ekolleger, en del veninder, samt mor, stedmor og far har set billeder af den. Jeg er så glad for den, og elsker at vise den frem, specielt når man nu ikke kan dele denne glæde med sin bedste ven - den til-kommende...

Jeg tænker, at billederne alligevel vil være glemt, og satser under alle omstændigheder på, at jeg i kjolen "live" vil overstråle det hele :cowsleep:

0

Del dette indlæg

min kommende mand + to veninder, den dag jeg valgte kjolen. Har ikke nogle billeder af kjolen, men ville heller ikke hvis jeg havde vise den til andre. Det skal være en overraskelse. Min mor + søskende får den nok at se inden på selve dagen, nogle skal jo hjælpe mig i den. Nu ser jeg frem til at skulle se den igen i begyndelsen af august, hvor den skal rettes til...hvor tror lige jeg ringer til forretningen og forhører mig om alt er OK!

SIGNE :cowsleep:

0

Del dette indlæg

min kommende mand + to veninder, den dag jeg valgte kjolen. Har ikke nogle billeder af kjolen, men ville heller ikke hvis jeg havde vise den til andre. Det skal være en overraskelse. Min mor + søskende får den nok at se inden på selve dagen, nogle skal jo hjælpe mig i den. Nu ser jeg frem til at skulle se den igen i begyndelsen af august, hvor den skal rettes til...hvor tror lige jeg ringer til forretningen og forhører mig om alt er OK!

SIGNE :cowsleep:

Signe!!!

Har sendt dig en PM med linket til denne Claddagh Tiara:

post-17877-1146035087.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også ved at dø - næsten i hvet fald :cowsleep: - for at vise den frem, men indtil videre har jeg været standhaftig så det kun er min mor og søster som har set den, da de var med ude at købe den og min far + jer herinde har set den på billeder. Og der er ikke flere som får lov at se den inden :bearhug:

Jeg ville vildt gerne vise den til alle veninderne, men jeg er overbevist om at jeg vil fortryde det på dagen hvis de har set den inden.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Tanja

0

Del dette indlæg

Dem der har set MIG i kjolen er min mor og min ene veninde...............

I har "kun" se kjolen med en modellos i og det har svigermor også.............men modellen og kjolen er jo IKKE lille mig, så godt nok kan et billede sige meget, men i den virkelige verden er det noget HELT andet.........og heldigvis for det!

Min veninde der var med til første tilretning sagde at hun manglede ord - så smuk syntes hun kjolen var og hun kunne ikke forstille sig at jeg ku' ha' valgt en anden!!!!!!!

Inden brylluppet får farmand også kjolen og mig at se, da jeg er alene hjemme ved dem inden vielsen.........

/Kira

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De eneste der havde set min kjole var mine to bedste veninder og min svigermor fordi de var med ude og finde den.. Eller det vil sige min svigermor så den først da den skulle rettes til.. Min far så den selvfølgelig også før.. Den hang hos ham til jeg skulle bruge den

0

Del dette indlæg

:bearhug: Mig selv :cowsleep:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Min svigerinde, som var med da jeg købte den

:oops: Min mor

:shooter: Min svigermor

:pokey: Min svigerinde (en anden)

:huh: Min bedste veninde

:td: Min far, som er syg og ikke skal med til brylluppet

Men der er heller ikke flere nu!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer