Guest bianca

Jason og Vinca 29/07/06

71 indlæg i dette emne

Så tror jeg også jeg vil prøve at samle alle mine tanker herinde. Nu er jeg alligevel blevet småafhængig af dette forum, og kæresten undrer sig tit over "hvad jeg egentlig laver inde ved computeren hele tiden...."

Vores historie er som følger.

Vi mødtes i London i 2000, da jeg tog derover for at arbejde lige efter jeg blev student. Vi mødtes så på arbejdet, som var en god gammeldags engelsk pub....

Vi var så i London i ca et år, hvorefter jeg så tog det store spring og tog med ham til Australien (hvor han kommer fra) i et år. Puh ha det var længe at være væk hjemmefra, men faldt for alvor for landet kulturen og endnu mere for ham selvfølgelig.

Han friede første gang Nytårsdag 2001, på Hilton hotel i Adelaide, men uden ring...Han friede anden gang (med ring, og ned på knæ...dejligt!) 2 måneder senere. Jeg sagde JA (begge gange...)

Da året (og visa) var ovre, tog vi tilbage til Danmark, hvor vi har boet lige siden. Bor nu i Århus, hvor jeg læser....

Voila - det er os!

Redigeret af bianca
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest skal man have en

KIRKE

Vi skal giftes i Christianskirken i Århus N. Den er ret speciel, og ikke det vi uimiddelbart havde forestillet os, men da vi kom ind og kiggede, og mærkede stemningen der, var det lige os.

Vielsen finder sted kl. 14.00.

Her er et par billeder af kirken...

post-13496-1146053237.jpg

post-13496-1146053264.jpg

0

Del dette indlæg

Efter brylluppet skal man jo også feste lidt.

Vi skal holde vores fest på Restaurant Olive i Århus C, som sørger for alt undtagen drikke varer, som vi selv medbringer.

Festen varer fra 17.00 til 02.00, hvorefter de festglade gæster kan tage i byen hvis de vil. Jeg tror gerne vi vil trække os tilbage til vores hotelværelse der....

Vi overvejede meget (og efter inspiration herindefra) om det var for tidligt at stoppe festen, men blev enige om at det måske ikke lige var den dag vi havde lyst til at feste til den lyse morgen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næstefter dato, er nok det første man tænker på som kommende brud (og bridezilla) KJOLEN!!

Min er en todelt af slagsen, som bliver syet af Ellen Høilund i Århus. Toppen er en halterneck, og nederdelen er ikke så stor, altså falder ned til kroppen.

Prøver lige at ligge nogle billeder ind....

I må endelig sige hvad i synes....

post-13496-1146055144.jpg

post-13496-1146055166.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores invitationer blev sendt ud i februar. Tænkte at det måtte hellere gøres tidligt, når nu brylluppet er i sommerferien.

Sidste svar dag er så d. 01/05/06, og jeg synes godt nok der er mange som ikke har svaret. De fleste er faktisk min familie, hvilket overrasker mig lidt. Synes sgu det er halv-irriterende, meeen de har selvfølgelig lidt tid endnu.

Her er lige et billede af vores invitationer. De blev lavet i 5 forskellige farver, som alle var lyse og fine.

post-13496-1146055767.jpg

Vi kommer dog ikke til at holde dette "tema", da vi har gjort noget helt andet med bordkort. Jeg har nemlig været på E-BAY og spendere...(Er helt klart en "google-zilla)

Men når de kommer med posten skal jeg ligge dem herud også....

0

Del dette indlæg

Hej Vinca

Jeg vil da også gerne byde dig velkommen til. Selvom du jo har været her længe.

Bliver sjovt og følge din plangægning , når jeg jo også kommer til at opleve festen.

Jeg er lige kommet hjem fra arb, nåede lige og se David stå på bussen.

Knus Eva

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa i din helt egen bridezilla-tråd :pokey:

Kirken ser fantastisk ud indvendig; meget smuk og æstetisk (hvilket i høj grad kompenserer for det...ehm....lidt :oops:-syge ydre ;)) :bearhug:

Og WOW en kjole du er ved at få kreeret dér!! :cowsleep:

Du blir' da bare lexi!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

:shooter:

Birgit

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hejsa, og velkommen til.

Den 29 juli er jo den oplagte dato at blive gift, skrider selv op af gulvet den dag.

Man bliver jo lidt afhængig herinde, hvilket du nok har fundet ud af.

Glæder mig til at følge din planlægning, og husk, vi elsker billeder :cowsleep:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Altid dejligt med en ny tråd :bearhug: - så hjertelig velkommen til din helt egen planlægning. :cowsleep:

Hvor mange af gæsterne kommer så fra "Downunder"?

Din kjole ser unik og meget smuk ud - ville dog hellere have haft set dig i den http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Glæder mig til at se mere!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil også lige sige velkommen til :cowsleep: Jeg kan også rigtig godt lide din kjole. Må vi se billeder af den på? Hvad er det med nogen bordkort BILLEDER BILLEDER BILLEDER :bearhug: (kors, hvor jeg lyder krævende...)

0

Del dette indlæg

Tak tak for de fine velkomstner...(hvis det er et ord?) Jeg har da nogle flere billeder jeg lige kan ligge ind, som de kommer.

Bordkortene får jeg imorgen... :bearhug: Pakkeposten kom som kæresten var i bad....hi hi! Så de røg desværre tilbage på posthuset. Glæder mig vildt til at se dem!!

Downunder fra kommer der 8. Vi skal så holde en slags bryllup VERSION2 når vi kommer derned, som hans forældre heeeeelt planlægger (og betaler, jubiii)

Derfor kan jeg få kjolen på igen, hvilket nok bliver dejligt, og vi kan holde festen i gang i flere uger....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil prøve at lave et lille overblik over alle de ting man skal huske til planlægningen....

Dato: 29 Juli 2006

Kirke: Christianskirken, Århus N. Vielsen starter kl. 14.00. Vi har endnu ikke snakket med præsten, ej heller organist angående salmer.

Ringe:Er ikke købt endnu, men bliver sølvringe, for det kan jeg bedst lide.

Fotograf: Tove Muurmand fra Riiskov. Mine forældrer giver os billederne i bryllupsgave.

Reception: Restaurant Olive på Kaløgade. Festen varer fra kl. 17.00 - 02.00

Menu: Er næsten fastlagt, mangler dog enkelte detajler.

Drikkevarer: Skal nok købes i Tyskland...

Bordkort: Er hjemkøbt fra Ebay, det er "favour boxes" som skl have et indhold, nok slik af en art?

Menuer til bordene: Har endnu ikke lavet eller overvejet. Kun at de skal matche bordkort.

Gæstebog: Er indkøbt og modtaget fra ebay.

Kørsel: Min mors veninde kører os i sine fine sorte bil.

Bilpynt: Vi pynter med silkebånd og tyl. (Er lavet, har fået det af en veninde...)

Mit tøj: Er i gang med at blive syet.....Der er billeder.

Håropsætning: Ved Frisør Evanja. Pris ca 400 kr.

Makeup: Gratis hos Salling (kender en der)

Hans tøj: Smoking er købt, det andet køber han selv, og jeg må IKKE være med.

Overnatning: Har en brudesuite på hotel Guldsmeden i Århus C. (Se evt her guldsmeden)

Bryllupsrejse:En måned i Australien. En uge hos hans forældre, hvor vi holder bryllup2, derefter en uge i Queensland, til rigtig bryllupsrejse (på resort, yes!) og derefter 2 uger tilbage i Adelaide.

0

Del dette indlæg

Det er lige ved siden af hvor jeg bor!!! Kirken altså... Lufter tit hunden på græsplænen bag (og JEG er en af dem der samler op efter mig!!!)

Og godt valg med Olive, vi har spist derinde og det var lækkert. Planen var at vi ville fortælle mine forældre at vi skulle giftes over en middag derinde, men så blev min kyllinge kæreste bange for at de skulle have tid til at fordøje nyheden i enrum :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer