Guest bianca

Øreringe!!!

26 indlæg i dette emne

Så er jagten gået efter et par øreringe. Havde egentlig købt et par men de holdt ikke helt i stilen. Har nu besluttet at det skal være med perler, da der er nogle perler sat i min top. MEN har været ude og kigge lidt i dag, og der var ikke meget.

Det skal ikke være ørestikker, men nogen som hænger , og ikke for tøsede...hvis i forstår?? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Er der mon nogen der har set mine kommende øreringe???

:bearhug: Kram herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhhh - :bearhug: en chance for at vise mine frem igen :blush:

post-5883-1146224769.jpg

carres smykker

De har nogle virkelig smukke perlesmykke i alle afskygninger http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er god tilhænger af carre, men endnu større af smykkedesigneren Henrik fra "Green Door" som er hans butik i Kbh C.

Der har jeg i gave fået de yndigste enkle perleøreringe fra min kære forlovede, og nu har han lavet en 1.80 m. lang perlehalskæde til mig i præcis samme perle og guld... Og prisen er god og servicen er helt i top! Han kan lave hvad du ønsker; sådan har jeg i hvert fald oplevet det:-)

Har desværre ikke endnu fået taget billeder af disse, men det skulle man måske gøre i nær fremtid.

Du kan altid slå et smut forbi og kigge; tror ikke du vil blive skuffet.

Vh Banditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Jeg vil bare lige sige, at jeg kender dine kommende øreringe :balloons: Jeg har selv lige købt et par magen til...

Det er fra Rabinovich's nye kollektion. De forhandles ikke så mange steder, men jeg ved, ar Knud Pedersen i Århus C, samt guldsmede-butikken "Mørup", som blandt andet ligger i Silkeborg og Randers Storcenter har dem.

Jeg kan desværre ikke sætte et billede ind af dem, men jeg kan sætte et billede ind af andre ting fra kollektionen. Jeg får mine egne tilsendt om små 14 dage - og hvis du er interesseret, vil jeg gerne lægge et billede ind af dem.

Øreringene er ligesom kollektionen på billedet med sten (bare en hvid ferskvandsperle), en brilliant samt to små sølv-hjerter. De er som du søger "hængeøreringe" m. krog. De koster 475 kr.

Jeg har selv købt armbåndet og øreringene m. hvid sten istedet for rød. Derudover var jeg så heldig, at armbåndet var et led for stort, hvilket gjorde, at jeg fik lavet ledet om til et vedhæng til en halskæde - så nu har jeg simpelthen et helt sæt, som jeg er SÅ glad for.

Held og lykke med jagten :bearhug:

Venligst Helle

smykker1.bmp

0

Del dette indlæg

:biggrin: Hej Bianca.

Jeg tror jeg ved lige hvad du søger.... :bearhug:

Har selv de sødeste "bøjleøreringe" (eller hvad det nu hedder) i sølv, hvor der for enden sidder en dråbeformet hvid perle.

De er så søde... og billige.

Jeg har købt dem inde i Sct. Mathias Ure Guld som ligger i Bruuns Galleri i Århus, og de kostede blot 100 - 110 kr. pr. par. Kan ikke huske prisen helt præcist, men det er i hvert fald billigt, og de er brudeagtige uden at være "fimsede." Desværre har jeg ikke et billede af dem, og der ligger ikke noget på butikkens hjemmeside.

Men det var bare et lille tip, håber du finder noget.

Ellers er der salling, de har også flere øreringe med perler, men jeg synes ikke de er så brudeegnede... Dog flotte alligevel.

Mange hilsner fra Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer