Guest TinaA1

Jeg er SÅ tosset.

9 indlæg i dette emne

Jeg er bare SÅ tosset lige nu. :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/angry.gif :blush:

Først går det slet ikke som forventet med min kjole. Var til 1 tilretning i dag, og der var sket et eller andet jeg ikke lige ved hvad, men nu skal den ligges 8 cm ud, og det er kun liiige at det kan lade sig gøre.

I kan læse mere om det under kjolesnak - "kjoletilretning i dag"

Nå men vi skulle jo så også have en smagsprøve på vores bryllupskage i dag. Og det havde jeg jo også glædet mig til.

Efter vi har spist kører jeg over for at handle og hente kagen.

MEN den avr sørme ikke lavet. :blink:-HAHA-

Han havde ikke råvarerne hjemme. Men jeg kunne komme på onsdag så ville han lave en til os. Ja flot det er 1½-2 uger siden vi aftalte det, og jeg så at han skrev det i kalenderen.

Jeg er bare SÅ TOSSET lige nu.

De får sq da varer en gang om ugen, og helt ærligt mange af varerne bruger de jo i mange af det andre kager de sælger hver dag.

Men nu kan jeg så snakke med ham på mandag. Ved ærlig talt ikke om jeg tør bestille kagen ved dem til brylluppet, for glemmer han også noget der, eller hvad????

Han sagde at det var tidligt nok at bestille den 1-2 uger før, men det er det jo så åbenbart ikke. :hug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/angry.gif Shit jeg er gal.

Redigeret af TinaA1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan en :angry: Skynd dig at finde en anden til at lave din kage... han skal da ikke tjene penge på dig, når han er sådan. Sæt han ikke har kagen klar til dit bryllup...

Ang. kjolen???... øhh 8 cm.? Er det ikke nemmere at få en størrelse større?...

Knus :hug:

Anja

0

Del dette indlæg

puhhh ha.... du har vist haft en af de dage hvor man bare har lyst til at råbe, skrige og smadre den første og bedste person man møder!

Nu skal du bare tænke, sådan en Nar, fandme nej om han skal have mine penge, i stedet ringer jeg til den konkurrende bage og får den kage jeg vil have.! :bask:

og vil vædde med at de kan give dig en smagsprøve inden ugens udgang!

Mht. kjolen er det godt nok træls... synes godt nok der er mange der er ude for at de gør noget lort under tilretningen, de kære syfolk!

Håber du kommer lidt op med humøret.... lægger lige et link til en sjov side, der er måske noget der kan få smilet frem på din læbe!

Knus :hug:SJOV

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar. Dejligt at høre at det ikke bare er mig, der ville blive toosset.

Ang kagen fik e´vi en smagsprøve i torsdags. MEN ja det skulle jo være en hård bund og så lagkagebund øverst. Men det var to lagkagebunde.

Og så skulle det være chokoladecreme og friske jordbær. Det var -tror jeg- jordbærcreme og frisk jordbær. Den smagte godt, ingen tvivl om det.

Men jeg/vi vil jo have noget med chokolade.

Så nu er det besluttet at det bliver IKKE ved ham. Det tør jeg simpelthen ikke.

Ang kjolen, så kan jeg ikke bar efå en anden et nr større. For når den er lagt op, er der ikke noget at gøre. For så er det ikke alle der kan passe den. Men er nu noget spændt på om det er tydeligt at den er lagt så meget ud.

Skal afsted den 30.5.

Knus Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer