maiken1981

brudebuket

24 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Jeg er kommet lidt i tvivl angående brudebukettet. Vil gerne have en enkelt brudebuket med roser, liljer og callaer, men alle de steder jeg har spurgt efter priser så starter det på 1000 kr og op. jeg synes måske det er lidt små dyrt eller er det bare mig????

Hvis der skulle være nogen som kender en blomsterhandler i ballerup området som er gode til bryllupsbuketter så giv lige en lyd.

Håber der er nogen som kan hjælpe???

Knuz fra Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu bor jeg i Roskilde og vi har bestilt buketten i Viby.

Den kommer til at koste ca. 800. Det eneste jeg ved om den er at det er en rokoko buket (rund unden noget der hænger ned).

Buketter ER dyre!!! Rokoko buketterne er som regl lidt billigere.

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det er dyrt.... Vi har sat 1500 af til buket og 2 brystbuketter.... Richard har bestilt og betalt og det blev 1325 ( + måske lige mere ved afhentning )... Jeg har ALDRIG i mit liv brugt så mange penge på blomster før...

0

Del dette indlæg

Hej Maiken.

Acacia på Hovedvejen i Glostrup starter på 800 kr. De er så ikke "blomsterhandlere" men blomsterdekoratører har jeg hørt rygter om, uanset hvad så er deres buketter vanvittig flotte.

Jeg har en veninde der er født i solrød men har hele sit voksende liv boet i indre by, hun har bestilt hos Acacia til hendes bryllup, jeg anede ikke hun kendte butikken, men det mente hun alle gjorde :balloons:

Men jeg ved, at deres enkle brudebuketter koster mellem 800-1100 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gir ikke så meget for en brudebuket - om jeg så selv skal lave den - må nægte... Fik til mine svigerforældres sølvbryllup lavet en kopi af deres buket - det gav vi ikke så meget for - hvorfor skal det være så dyrt, når nu det er en rigtig brudebuket??

Havde håbet at min veninde ville lave den - men hun synes det er for stor en ting at have ansvar for, så hun har meldt fra ØV siger jeg bare...

0

Del dette indlæg

Jo, de er dyre især når man siger ordet bryllup. Jeg havde engang en kollega som fortalte mig, at hun sagde til blomsterhandleren, at hun vil have en buket i rokokostil med brudebånd på som gave til en, prisen var kr. 300 Efterfølgende gik hendes veninde der ind og bad om en brudebuket i samme stil, men så var prisen lige pludselig kr. 800

Jeg skal ikke kunne sige om denne historie vil holde i byretten, men det er ret tankevækkende synes jeg. Hun havde i hvert fald en super flot buket for kr. 300.

Min buket koster også kr. 1000 skal have de samme blomster i som dig undtaget roser. I min fam. er den en tradition at smide buketten til de ugifte piger, hvilket jeg gør gerne. Men det er dyrt når man ved, at det kun skal bruges for én aften.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Vi skal regne med ca. 15-1800 bare for min buket fordi den er lidt mere speciel. I starten syntes jeg det var vildt dyrt, men har siden set hvad andre skal give og syntes nu det er en okay pris også fordi jeg kan gemme den bagefter. Det er kun calla'erne som går til mens resten sagtens selv kan tørre ind..... så spare udgiften til at få den tørret hos en proff :hug:

jeg ved ikke hvordan jeg indsætter et link så du kan se min buket på min planlægningstråd, men håber at løse problemet, sådan lige pludselig :whistle:

:balloons::bearhug:-HAHA-

Se min planlægningstråd her

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Kender desværre ikke nogen forhandlere i dit område, men vil da lige sige som de andre at brudebuketter ER dyre..

Min kostede 945 kr, den var også rigtig flot så derfor var det okay, men jeg vil nok sige at i forhold til at skulle kaste den, synes jeg det er for dyrt. Min blev lagt på min fars grav..

Man skal lige huske at pynten i kirken, hvis man selv skal stå for det, også er dyrt..

Vi gav ca 350 for pynten til kirken, og det var bare 2 alterbuketter og pynt til stolerækkerne.. Og det var en udgift vi slet ikke havde tænkt på..

Men her er min buket..

Min gemal havde alene valgt den.. lige efter mit hjerte..

brudebuket.jpg

post-17040-1146326881.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, det er mandens opgave at sørge for buketten. Min kommende mand kommer også til at stå for det. Med helt frie hænder. Og det vil han også meget gerne. Han ved også hvad jeg kan lide, selvom jeg ikke har sagt noget til ham om det. Så glæder mig bare til om tre måneder så jeg kan se, hvad han har købt til mig :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmm...så har min buket da godt nok været billig :carrot:

Jeg havde givet min mand små hentydninger om hvad jeg godt kunne li' og det bestilte han ud fra, så det er ikke engang fordi vi ville spare på det.

:balloons: Min kostede 600 kr. og brystbuketterne kostede 30 kr. stykket :bearhug:

post-6654-1146413278.jpg

0

Del dette indlæg

Nu bor jeg i Roskilde og vi har bestilt buketten i Viby.

Den kommer til at koste ca. 800. Det eneste jeg ved om den er at det er en rokoko buket (rund unden noget der hænger ned).

Buketter ER dyre!!! Rokoko buketterne er som regl lidt billigere.

Jepper - UNDTAGEN for os stakler" der skal giftes dagen før Mors dag, hvor roser VANVITTIGT DYRE i ALLE farver (??? Jeg kan forstå de røde, men de andre???). Derfor har jeg sat et loft på, hvad buketten må koste, max. 800,- så må hun putte ranunkler i, i stedet for roser. Det vil jeg ligeså gerne have. Og jeg gider altså ikke at buketten pludselig koster flere hundrede kroner mere end budgetteret. jeg er stensikker på at den bliver ligeså flot med knap så mange roser i! Grunden til at jeg satte en max.pris er, at blomsterdamen var MEGET vævende og mente ca. 1000,- I JYLLAND!!!!! (!!!) for en rokokobuket. Jeg mener så KUNNE den jo let komme til at koste 1200,- og det vil jeg/vi ikke betale, brudebuket eller ej - sagde JYDEN ;).

:balloons:

0

Del dette indlæg

Har du forhørt dig hos Blomster på Striben? Hun kreerer ikke blot buketter - men kunstværker. Jeg kender ikke prisen for brudebuketter - men er sikker på at hun kan finde på noget flot til dig!

Hej fra knirke, som altid køber buketter der. blomster på striben

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg bestiller min brudebuket hos blomster handleren ved Brønshøj torv (mener den hedder blomster hytten)

Jeg har vidst billeder af den buket jeg kunne tænke mig og han sagde at det blev ca. 1000kr for den og i hvert fald ikke over det. Brystbuketterne for jeg for 25kr stk.

Bordekoratioinerne kommer til at koste 200kr stk hvilket jeg også synes ser rimelige ud.

Her har du de billeder af blomsterne jeg viste ham som han satte prisen efter:

post-4228-1146464027.jpg

post-4228-1146464109.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg havde givet min mand små hentydninger om hvad jeg godt kunne li' og det bestilte han ud fra, så det er ikke engang fordi vi ville spare på det.

:bearhug: Min kostede 600 kr. og brystbuketterne kostede 30 kr. stykket :bearhug:

Det var godt nok billigt.. Har set en der ligner din MEGET og det kostede 1000 :biggrin:

0

Del dette indlæg

:biggrin:

hej hej allesammen.

Jeg vil gerne lige forsvare blomsterdekoratørernes priser lidt. Jeg lavede nemlig min svigerindes brudebuket sidste år - hvor hun så selv købte blomsterne. Og jeg kan godt forstå de er dyre - det tager nemlig rigtig lang tid. Normalt tråder man alle blomsterne der skal i buketten: klipper hovedet af blomsterne og vikler ståltråd om. Så der er et hav af forberedelser inden man kommer igang med at binde buketten. Det gør man jo ikke med en almindelig buket - der binder man den bare. Derfor har brudebuketter et tyndere håndtag - end almindelig buketter.

:bearhug:

Min egen buket er meget specil og bliver nok lidt dyr - men jeg betaler gladeligt pengene for det er bare min brømmebuket :bearhug:

post-17901-1146473655.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Min kostede 600 kr. og brystbuketterne kostede 30 kr. stykket :biggrin:

Det var godt nok billigt.. Har set en der ligner din MEGET og det kostede 1000 :biggrin:

Han må sørme ha' gjort det godt :bearhug:
0

Del dette indlæg

Undskyld jeg spørger, men er det med brudebuketten ikke mandens opgave (selvfølgelig med diskrete hints ang. ønsker :biggrin: )??? Så behøver vi vel ikke bekymre os om prisen, men bare være glade for det han finder på??

Det kan da godt være det i princippet er mandens opgave, men hvis man har fællesøkonomi kommer pengene jo samme sted fra!

Jeg synes også brudebuketterne er meget dyre (for dyre :bearhug: ). Min kommende mand står IKKE for min buket (har ikke det mindste forstand på blomster), det sørger min mor for der selv binder den.

Håber du finder en løsning og ikke kommer til at betale det vide ud af øjnene for din buket :bearhug:

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

:bearhug: Shiese siger jeg bare, godt det er mig der følger med herinde, og ikke gemalen! Han ville gå baglæns hvis han vidste hvor meget nogen ender op med at give!

Jeg ved i hvert fald så meget, at jo HAN sørger for bukketten, stil og pris, og det hele, men ender det op i et helt sindssygt prisleje, tja, så ender det nok med at jeg selv må binde den!

Nej, så slemt går det nok ikke, men hellere det, end at han følger sin onkels eksempel, og for bundet en buket af mælkebøtter! Heldigvis er de sværre at opdrive i november :biggrin:

Blomster er dyre, og ja det tager meget meget lang tid at binde en brudebuket, men 1200 og 1000 kr er også helt afsindige priser, selvom det tager lang tid! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke tænkt på hvad den højst må koste, men vi har da sat 1500 kroner af til buketter og kirkedekoration.. Vi køber dog selv blomsterne på grønttorvet til kirken og til bordene, og lader blomsterbutikken om min buket og kærestens brystbuket.

Jeg må så sige, at det undrer mig lidt, at noget af jer siger, at prisen ikke lader jer gå på, for det er manden der sørger for det.. Men det er vel også JERES økonomi er det ikke?

Jeg mener, det er da jeres begge to's pengepung der bliver berørt, hvis blomsterne koster mange tusinde kroner... Jeg vil ikke sige, at jeg vil blive rasende eller noget, hvis buketten bliver dyrere end budgettet, men vil måske bare synes det er lidt spild af penge... (VORES penge.. ikke kun hans... vel at mærke)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer