arno

Hvor kan man få printet i farver?

7 indlæg i dette emne

Sidder og nørder med mine eksamensopgaver, og har to forsider som jeg gerne vil have printet ud i farver (enten fra CDrom eller memorystick). Vi har ingen printer, og jeg kan heller ikke printe ud i farver på seminariet.

Er der nogen som ved om der er et sted hvor man kan gøre det? Feks i Bog og Idé, i fotoforretninger eller lign? Og evt hvor meget det koster?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg stod i fotoforretning printede vi ikke ud, men tog kun farvekopier mv. Men vi var da til at snakke med, så kunne sagtens overtales til at gøre det for en kunde hvis det var. Så prøv om ikke andet at tage ned i din lokale fotobutik og spørg dem ad. Desværre er "min" gamle butik lukket...

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Hvis du en dag er i Århus aligevel er der en milliard steder du kan gøre det. Der er det der projekthus nede ved mølleparken, frederiksbjerg kopicenter (lidt nede af vejen fra DSB) og en hel del indvandrer butikker hvor du kan få det gjort...

He, he... Meget fint, men jeg skal aflevere mine eksamensopgaver i morgen (mandag). Men ellers tak for tippet!!

...er forresten lige blevet færdig med begge opgaver! Troede slet ikke at jeg ville nå det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bog&Idé her hvor vi bor ... de gør det gerne så mon ikke de gør det i din del af landet også ... men ellers hvis i har en pc forretning i nærheden så plejer de at være hjælpsomme ... har du ingen naboer eller familie med farveprinter ?

Håber du finder ud af det

:bearhug:

Lene

Har ingen familie i Silkeborg, og mine naboer ejer vist ikke engang en computer :bearhug: Så den vinkel HAR jeg checket. Har lige haft ringet til Bog og Idé, men der er ikke nogen som tager telefonen. Sidder og overvejer om de kunne tænkes at holde fri i dag - i anledning af 1. maj??

Ellers har jeg SMSet med en som er på seminariet, og hun siger at der er mulighed for at udskrive i farver på seminariet - hvis man væbner sig med stor tålmodighed, og en lille bunke penge. Rart at vide...

0

Del dette indlæg

Det endte med at jeg fik fat i Bog og Idé på Vestergade her i Silkeborg. De kunne printe ud i farver til 9kr per side (havde 9 sider). Een enkelt side koster 10kr.

Det kostede mig 81kr, men de ser så også BARE godt ud!

Så jeg fik afleveret mine to opgaver kl 14:30 i dag, og har så ellers brugt dagen på at S O V E. Havde noget jeg skulle have indhentet :bearhug:)

0

Del dette indlæg

Og her sidder jeg og Googler for dig og så har du allerede aflerevet - DOH, skulle have læst videre.

Men til en anden god gang slå "kopicentre" op i telefonbogen.

Jeg fandt blant andet Det her i første forsøg :)

:oops:

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer