Guest Signe Opstrup

KAGESTATIV

9 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Har lige snakket med min mor - vi mangler et kageopsats/stativ til bryllupskagen....faktisk 2 stk. - vi bliver jo mange mennesker. Det skulle gerne være et enkelt stativ med plads til 4 lag. Hun har forhørt sig hos de lokale bagere, men nej, og det er DYRT at købe.

Hvor finder vi et sted vi kan LEJE 2 stk. kageopsatser/stativer til receptionen?????? Brylluppet holdes i Maribo på Lolland, men ikke noget problem at skulle køre til Falster (evt. Sydsjælland) eller hvis nogen kender et godt sted i Sønderjylland (omkring Agerskov/Tønder) eller Odense eller KBH.

Håber I kan hjælpe mig????? :biggrin:

knus SIGNE :biggrin:

post-18861-1147691990.jpg

Redigeret af Signe Opstrup
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej allesammen,

Har lige snakket med min mor - vi mangler et kageopsats/stativ til bryllupskagen....faktisk 2 stk. - vi bliver jo mange mennesker. Det skulle gerne være et enkelt stativ med plads til 4 lag. Hun har forhørt sig hos de lokale bagere, men nej, og det er DYRT at købe.

Hvor finder vi et sted vi kan LEJE 2 stk. kageopsatser/stativer til receptionen?????? Brylluppet holdes i Maribo på Lolland, men ikke noget problem at skulle køre til Falster (evt. Sydsjælland) eller hvis nogen kender et godt sted i Sønderjylland (omkring Agerskov/Tønder) eller Odense eller KBH.

Håber I kan hjælpe mig????? :heart:

knus SIGNE :bearhug:

hej signe

jeg er selv konditor og ved at mange supermarkeder f.eks føtex ofte har en form for stavil liggende som de selv bruger som engangs stativ.. det er in form for papplade og nogle plastik ben man bruger til den slags.. du kan evt. tage sådan et sted han og høre om ik man kan få sådan et til en fornufitg pris.. ellers har mange bager bryllupskage stativer op til 5 etager.. mon ik det er noget man kan leje fra dem..

hilsen camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer