Guest mhhon

Hvor sover I?

57 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg ved at traditionen siger at man skal sove hver for sig natten op til brylluppet.

Problemet er bare at jeg er vant til at have nattevagt og her har vi erfaret at min kæreste sover rigtig dårligt når jeg ikke er der :biggrin: og bliver hurtigt træt aftenen efter.

Jeg ville gerne holde traditionen, men omvendt vil jeg finde det meget trist hvis gommen går kold kl 22!!!! :biggrin:

hvad gør I?

Hilsen Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand sov hjemme, men fik besøg om aftenen af sin bror,som også var forlover for lige at dulme nerver og snakke.. :biggrin:

Jeg tilbragte natten ude hos min far... hyggeligt og dejligt afslappende.

Men som man siger: ude godt men hjemme bedst!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marianne.

Selvom min kæreste og jeg heller ikke er vandt til, at sove væk fra hinanden så gør vi det alligevel :biggrin:

Min kæreste sover ved hans forældre, og jeg sover i vores lejlighed med min søster og veninde.

/Gitte

0

Del dette indlæg

Vi sover hver for sig, da min kæreste (desværre) har fast nattevagt er vi begge vant til det, så det bliver nok ikke så slemt.

Han sover hjemme med hans forlover og jeg sover hos min mor sammen med tre dejlige veninder der også skal være brudepiger :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ingen af os kan lide at sove alene, dvs. uden den anden, så lige dén tradition springer vi altså over!

Og nu har vi sovet sammen stort set hver eneste nat i over syv år, så kan vi sgi også gøre det aftenen før vores bryllup!

Der er rigtig mange af de der traditioner som stammer fra den tid hvor brudeparrene ikke havde sovet sammen overhovedet inden brylluppet, og langt de fleste af traditionerne er meget romantiske, det er denne her da også, men vi (især jeg) ville simpelthen have det SÅ skidt med at skulle sove alene...

Desuden egner vores forældres (splittede) hjem sig heller ikke rigtig til at have overnattende gæster i - det var noget andet hvis man havde sit ungdomsværelse stående! Men igen - jeg havde ikke gjort det :biggrin:

Håber I finder en god løsning!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sover hjemme sammen med min datter. Min mor og et par veninder kommer med hjem efter vi har pyntet op og så hygger vi lidt inden sengen kalder. Richard sover ved Bestman, hvor de skal hygge med en stor cigar og whisky.... nice... :bearhug:

Vi har også aftalt sms-forbudt.... Altså ingen kommunikation´før kirken overhovedet om lørdagen.

0

Del dette indlæg

Vi sov hver for sig, jeg sov hjemme hos mine forældre og min mand sov hjemme i vores hus.

Jeg har normalt meget svært ved at sove når ikke han ligger ved siden af, men jeg var bare sååå træt så jeg sov faktsik super godt, trods alt :loveshower:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover også bedst sammen - men den aften følger vi traditioner - jeg sover hjem hos os og han sover sammen med hans forlover. Hvis det bliver svært med at falde i søvn må the og sovepiller frem.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Vi sover hver for os. Havde egentlig tenkt at jeg skulle sove hjemme og min kære hos en kamerad, men har efterhånden vendt lige om. Jeg har nemlig tit svært for at sove, mens min mand sover på kommando. Og siden vi holder havefest hjemme aftenen inden, og bægge vores forældre skal sove hjemme hos os, regner jeg med at jeg ikke ville få sove overhovedet. Når gæstene tager afsted, kender jeg min mor og svigermor - da skal der ordnes til laaaangt på nat....dessuten skal min mand pyntes hjemme, mens jeg skal ud på dagen inden kirken. Det jeg så vil have svært med, er at jeg ikke får se min søn HVOR ER GRÆDE HELT HEMNINGSLØST-SMILYEN??

Hmmmm.... Jeg tenker fortsat på alternativet at jeg sover hjemme, spiser morgenmad med vores søn, tager afsted - og så kan min mand komme hjem. Så får vi bægge lidt tid med ham...

0

Del dette indlæg

Vi sover også hver for sig.

Men det er ligeså meget for at gøre oplevelsen ENDNU større når vi ser hinanden om lørdagen.

Kim er væk hele ugen op til brylluppet, så jeg tror det bliver VILDT fedt ikke at se hinanden før i kirken.

Han sover herhjemme og jeg sover hos min bedste veninde.

Hun har sagt at hvis hun ikke lige er flyttet tilbage til sin lejlighed endnu ( den er fremlejet)

så tager vi på fint hotel sammen og overnatter der..... :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi sover sammen! Jeg vil ikke undvære ham - og da bestemt ikke dén nat; vil ligge og putte og snakke om alle de ting der skal ske :bearhug:

Til gengæld skal jeg finde ud af hvor jeg skal klæde om på dagen, da hele vores hus er fyldt med overnattende gæster. De skulle jo nødigt se mig i kjolen (og jeg ville ikke få ro til at forberede mig) så jeg grubler lige i øjeblikket! :bearhug:

:bearhug:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den tradition holder vi os ikke til. Vi er jo hjemme fra Bruxelles i forbindelsen med brylluppet og overnatter sammen hos mine forældre i mit gamle værelse og min gamle seng. Selve bryllupsnatten skulle oprindeligt også være der, men vi har fået tilbudt brudesuiten gratis på et hotel i Maribo - så det sagde vi ja tak til - ligger kun 2-3 min gang fra feststed og 5-6 min gang fra mine forældres hus, så det er jo nemt.

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Jeg kommer oprindelig fra Jylland, men vi skal giftes nær Hvalsø hvor vi bor idag. Så derfor sover jeg hjemme i huset sammen med min papdatter/bonusdatter - og er lige nu ved at overveje HVEM jeg skal have til at hjælpe mig i kjolen.

Jesper sover hos sine forældre - det er faktisk en aftale vi uden at snakke om det, har indgået! :bearhug:

:bearhug: Lise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Jeg sover herhjemme sammen med min bedste veninde.

Om aftenen kommer der yderligere to andre veninder. Så bestiller vi pizza og drikker champagne!

Rasmus sover i hytten med sin bedste ven. Det er Rasmus´fødselsdag, så mon de ikke kigger forbi hos Rasmus ´forældre, der kun bor 1 km derfra.

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

I MIN SENG...

Jeg bliver hjemme, sammen med My (Katten) og mon så ikke jeg også finder nogle søde veninder der synes det kunne være sjovt at varte mig op dagen efter..

David bliver sendt til Fyns land, over til sine forældre

Det er såmen ikke noget vi har snakket så meget om, david gik ud fra at det var sådan det blev og så er det sådan det bliver :bearhug:

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hey...

Vi sover også hver for sig! Jeg regner med at jeg smutter ud til min svigermor og sover (min mor bor i Århus ca. 125 km herfra) og det samme gør min brudepige, og så tager vi en rigtig hyggeaften inden, hvor vi slapper af med et godt glas rødvin (regner jeg med)

Mht. din mand har jeg et godt råd, jeg har selv lidt en del af urolig og besværet søvn i nogle perioder, og gik så i Matas og snakkede med dem, der fik jeg baldrian og humle piller, og der hjælper fantastisk!

Det er et naturmiddel og er på ingen måde skadeligt, det er ikke noget man mærker dagen efter, men man får til gengæld en fantastisk søvn! Det pillerne gør er at de virker afslappende, og ved større dosis meget søvndyssende!

Prøv at få din mand ned i matas og snak med dem, så kan han eventuelt prøve dem næste gang du skal på nattevagt! De koster faktisk ikke særlig meget, og er godt givet ud i forhold til en dårlig nat! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi sover også hver for sig. Jeg sover i vores lejlighed, hvor min veninde også sove - dog på gæsteværelset, da hun snorker en del og jeg håber på bare lidt søvn den nat :bearhug:

Boris sover enten oppe hos hans forældre, som bor to opgange ved siden af os, eller han sover hos hans bedste ven, som også er hans forlover. Han har ikke helt fundet ud af det. Tror det bliver sidstnævnte.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer