Anime

ÅH NEJ ÅH NEJ

13 indlæg i dette emne

ÅH NEJ.... Jeg har lige ringet til guldsmeden og rykket for ringene som er sent til gravering, og fik så at vide at de er blevet væk i posten, BLEVET VÆK I POSTEN!!!!! Jamen vi skal bruge dem på lørdag, nu får jeg stress, det er ellers gået så fint indtil nu. Men hun sagde så at de har bestilt et par nye, som vi har inden weekenden...

Hvor uheldigt er det lige??? :bearhug: de skulle fame have nogle bank post dk. :bask: , sådan nogle bonderøve...

:bearhug:

Anime

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh, hold da op hvor irriterende :bearhug::bearhug: Ja, posten skulle godt nok have smæk! :blush::blink: Måske blev den arme postmand betaget af de smukke ringe, hm...

Det er virkeligt sådan noget, der ikke må ske. Men godt at damen så har bestilt nye, men situationen var sikkert nok lige til at få stress niveauet til at stige... Det kan jeg godt forstå!

Du får lige et sympati kram

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjah, jeg kan kun sige POST DANMARK STINKER.

Jeg håber virkelig snart der kommer noget konkurrence til det skod firma.

Er de da ikke sendt som værdi post?

Knus Pia

Helt enig. Jeg havde dem engang mistænkt for at spille frisbee med en pakke med en dobbelt cd afspiller - jeg havde solgt/sendt og som var totalt smadret da den nåede frem. Tror I Post Danmark dækkede tabet og gav erstatning :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer