Guest pjevs

Jeg er sgu sur

32 indlæg i dette emne

AAARGH.

Jeg har en veninde. Hun bor på Sjælland. Har ikke set hende i et år, men inviterer hende selvfølgelig til brylluppet. Sidst vi så hende havde hun en sød kæreste. Men da jeg taler med hende for ½ år siden er det forbi. Jeg sender derfor kun en invitation til hende. Indenfor de sidste 6 måneder har hun så haft 3 forskellige kærester, fair nok. I går sender hun så en sms vedr. hendes nye kæreste. Hun skriver så at DE gerne vil komme til brylluppet.

Jeg skriver pænt til hende at vi altså har valgt kun at invitere dem vi kender, da det betyder meget for os at vi kender dem der er med til brylluppet. Jeg ville helt ærligt føle det MEGET mærkeligt at der var nogen som jeg overhovedet ikke havde set før.

Men jeg skriver til hende at hvis vi kan arrangere at vi møder ham imden, så ser vi på sagen.

Tænk sig så skriver hun at hun så nok må trække hendes ja tilbage for hun har først ferie til Oktober. Helt ærlig, hvis hun ikke engang kan afse en weekend til at komme herover og præsentere den mand hun vil have med til VORES bryllup, så gider jeg sgu ikke se ham.

Og de har allerhøjst været sammen i 3 uger.

Uha jeg syntes virkelig mange mennesker skulle skamme sig over den måde de tillader sig at behandle os. Vi har bare været så frække at inivitere dem til vores bryllup, hvilket jeg efterhånden har fortrudt bittert.

DUMME.

Surt opstød fra Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Det er sq da næsten for komisk Pia -ja undskyld - men HELT VILD MÆRKELIGT, at hun bare tror hun kan "slæbe" ham med uden at tale med jer om det først. OG så trækker hun sig ovenikøbet bagefter :bearhug: Ej undskyld jeg griner - men nogen mennesker ER sq da for latterlige!!!!!
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØJ!! Hvor er hun bare sur :)!

Hvordan ER det dog folk opfører sig??! :bearhug::blush: Jeg forstår SIMPELTHEN ikke, at man kan få sig til det...bare det at skrive at DE gerne vil komme!!! :biggrin: Altså helt ærligt?!! :blink:

En invitation skal man da være taknemmelig for...det er ikke lig med at man kan skabe sig og stille krav!!! :bearhug:

Jeg synes ihvertfald IKKE det er dig der er noget galt med! :bearhug::)

0

Del dette indlæg

Jeg forstår simpelt hen ikke at folk kan få sig selv til det... Jeg ville aædrig selv tro at min kæreste inge havde mødt skulle med til en venindes bryllup... Og jeg ville da helt sikkert heller ikke melde afbud fordi han ikke skulle med... Synes tilmed du har været larg ved at give hende muligheden for at lade jer møde ham så han kan komme med... Nogle gange er folk sq så små at de ikke kan se udover deres egen næsetip...

Du er helt i din gode ret til at brokke dig *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Ja, folk er sku underlige!!

Min fætter ringede en time før vi skulle i kirken og spurgte om han måtte tage en legekammerat med?! :bask:

Øhh, nej - det må du ikke!! Hvad havde du regnet med? :blush:

1. En time før kirken

2. En vildt fremmed legekammerat bare sån lige fordi han var på besøg..

NUL!!

:bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syns hun er skide fræk at skrive at de gerne vil komme, det mindste hun kunne gøre var sgu da at ringe og spørge om hun måtte tage sin kæreste med.

Jeg syns dit/jeres krav om at kende dem der skal med til jeres bryllup skal være nogle i kender eller i alle fald har mødt.

Til vores bryllup spurgte en af gæsterne om hun måtte få hendes kæreste med, det sagde vi ja til, men vi ville altså møde ham før festen, og det var kæresten sådan set også selv interesseret i.

:bearhug:

Mie

0

Del dette indlæg

AAARGH.

.....Hun skriver så at DE gerne vil komme til brylluppet. .......iver pænt til hende at vi altså har valgt kun at invitere dem vi kender,

DUMME.

Surt opstød fra Pia

Bare jeg kunne gøre det samme - men det kan jeg bare ikke, og det har så resulteret i 3 ekstra på vores gæsteliste.....3 personer som jeg ALDRIG har mødt. Men kan godt forstå at du er sur....

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Ved du hvad. Glem alt om veninden. Hun skal selvfølgelig ikke med. I hr gjort det helt rigtige, nemlig at tilbyde at I kan mødes inden, så I kan få oprettet en relation til kæresten. Det vil hun ikke, så som hun selv er inde på, så må hun bare blive væk.

Ja hun er bare endnu et skarn af bryllupsgæster, som vi skal stå model til.

Knus fra Xzenia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pia, du har gjort det helt rigtige og vi gjorde præcis det samme til vores bryllup... Dem der havde faste kærester vi kendte blev inviteret med ledsager og resten uden, der var så en der i mellemtiden fik en fast kæreste og de flyttede sammen, så vi sagde at hun naturligvis gerne måtte komme med men at vi gerne ville møde hende inden og så arrangerede vi bare et par aftener hvor vi kunne ses selv om vi bor næsten 100 km fra hinanden... enten betyder folk noget eller også gør de ikke, det finder man ud af ved sådan en lejlighed! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kommendes forlover har længe været singel. Vi bor jo her i Danmark, forloveren bor i Norge, og til overmål fant han en pige der bor 600 km væk fra sig :iloveyou: De har havet et afstandsforhold hele tiden, men besøger hinanden så tit de har mulighed. I påsken tog de bægge hit ned på besøk, var her i 5 dage hvor vi blev kendt og hyggede rigtig meget. Siden det er min mands bedste ven og de har etableret et fast forhold over tid, (han har definitivt ikke skiftet kæreste i tide og utide) ville vi ha inviteret hende uanset. Men jeg var meeeeeget glad over at vi fik møde hende inden brylluppet. Det var hun selv også.

Men med sådanne afstander er det anderledes. Din veninde? hun opfører sig som en :shooter:

0

Del dette indlæg

Jeg sender derfor kun en invitation til hende. Indenfor de sidste 6 måneder har hun så haft 3 forskellige kærester, fair nok. I går sender hun så en sms vedr. hendes nye kæreste. Hun skriver så at DE gerne vil komme til brylluppet.

Jeg skriver pænt til hende at vi altså har valgt kun at invitere dem vi kender, da det betyder meget for os at vi kender dem der er med til brylluppet. Jeg ville helt ærligt føle det MEGET mærkeligt at der var nogen som jeg overhovedet ikke havde set før.

Men jeg skriver til hende at hvis vi kan arrangere at vi møder ham imden, så ser vi på sagen.

Tænk sig så skriver hun at hun så nok må trække hendes ja tilbage for hun har først ferie til Oktober. Helt ærlig, hvis hun ikke engang kan afse en weekend til at komme herover og præsentere den mand hun vil have med til VORES bryllup, så gider jeg sgu ikke se ham.

Surt opstød fra Pia

Din fremgangsmåde er :shooter: OK - ville ha' gjort det samme. Invitationen lyder på én person, nemlig din veninde - rigtigt flot gået :angry: ... og hvis ikke hun vil komme på besøg en weekend, så I kan møde ham, så er det 'bare ærgeligt, Sonny-boy' :iloveyou:

Tak skal I havde tøser.

Jeg har sendt hende en sms hvor jeg skriver at jeg er skuffet over hende, så må vi se hvad hun siger til det.

Er nu også spændt på at høre reaktionen...

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hej du,

Da jeg nåede til "jeg har sendt hende en sms"...hoppede hjertet lige - handlekraftig, det kan vi lide....det bliver spændende at høre, hvad hun har at sige......

Og som Kalland skriver; så har du været mere end large ved at tilbyde at møde vedkommende, så jeg synes du har handlet rigtigt - pip pip herfra

:iloveyou:

Linda, der håber I finder en løsning

0

Del dette indlæg

Jeg synes også du er i din gode ret til at holde på at det kun er veninden der er inviteret. Det ville ligesom være noget andet, hvis de boede sammen.

Der kommer rent faktisk folk til vore bryllup, som jeg ikke kender:

Kristians tante, som jeg aldrig har set til familiefest da hun og Kristians morbror er skilt. Vore bryllup er den første fest hvor de skal være der med deres nye kærester SAMMEN! (GYYYS) ;) Kald os bare provokatører. Min kusines kæreste har jeg heller aldrig mødt, men da de har boet sammen i over et år skal han med. Og så har Kristian en kammerat som ENDELIG har fået en kæreste sidste år. Kristian har mødt hende, så hun fik også en stol.

Men jeg vil huske kommentaren: Ja, jeg er så bruden - og du er?.... :iloveyou: DEN synes jeg er sjov!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skrev at jeg var skuffet over at hun trak sit ja tilbage. Til det svarede hun at hun havde sagt måske ( som om det er bedre).

Hun er så skuffet over at hun ikke må tage ham med, hvilket jeg udemærket forstår men de har jo fået muligheden for at komme med, bare vi ser ham inden.

Nå men hun siger så at eftersom hun har skiftet job og er gået 6000 ned i løn, vil hun have svært ved at skrabe de 2000-3000 sammen sådan en weekend koster. Hvis hun skal alene afsted.

Jeg skrev så at det da vist er en temmelig overdrevet pris for at komme fra Sjælland til Hadsten og retur. Det har hu så ikke kommenteret.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Jeg ville godt nok også være p...e sur, hvis det var min veninde. Jeg synes faktisk, at du har håndteret det supergodt, idet du tilbød hende, at han kunne komme med, hvis I mødte "månedens hit" inden. Om jeg fatter, at han selv gider med til en fest, hvor han ikke engang kender brudeparret. Det er altså utroligt, så mange brugere herinde, der får problemer med besværlige gæster. Hvorfor kan folk ikke bare være glade over at blive inviteret i stedet for at stille alle mulige krav.

0

Del dette indlæg

Det er da kun fair nok at I ønsker at se påhænget til veninden inden festen. Ikke mindst for hans egen skyld.

Hej Pia.

Jeg syntes bestemt også at det er helt fair at i ønsker at se ham inden bryllupet, men var det ikke en mulighed at i tog over og besøgte dem, hvis det er pga. pengende at de ikke kan komme her over til det Jyske? Bare en lille tanke :shooter:

Mennn, i har vil efterhånden slet ikke lyst til at se dem, har i? Ja det tror jeg i hvertfald ikke at vi ville have lyst til efter alt dette hurlumhej.

:shooter:

0

Del dette indlæg

Det er da kun fair nok at I ønsker at se påhænget til veninden inden festen. Ikke mindst for hans egen skyld.

Hej Pia.

Jeg syntes bestemt også at det er helt fair at i ønsker at se ham inden bryllupet, men var det ikke en mulighed at i tog over og besøgte dem, hvis det er pga. pengende at de ikke kan komme her over til det Jyske? Bare en lille tanke :angry:

Mennn, i har vil efterhånden slet ikke lyst til at se dem, har i? Ja det tror jeg i hvertfald ikke at vi ville have lyst til efter alt dette hurlumhej.

:shooter:

Det kunne vi måske godt, men vi var derovre sidst og hun har sådan set aldrig været her i vores hus. Vi har boet her i over et år. Og rent principielt mener jeg at hun må bevæge sig herover med ham hvis hun vil have ham med. :shooter:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer