Guest Lakridspigen

Sladder!

35 indlæg i dette emne

Altså...nu er det sådan at jeg KØBER og LÆSER sladder blade, og i denne uge så jeg at Kronpinsessen var til bryllup i en smuk kjole, nuvel! Men den var meget hvid! lidt sort mønster på overdelen og langt, hvidt skørt...GYS! Stakkels brud, tænkte jeg! Hvem kan konkurrere med Mary, selv på sin bryllupsdag??

Se billederne på billed bladets hjemmeside.post-15806-1147910742.jpg

Redigeret af Lakridspigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan godt være det er sårlig stil :shooter: , men er der ikke noget med at de kongelige gerne må bære hvidt ved bryllupper????

:iloveyou: Lone

Jo...jeg mener altså også at have hørt at de kongelige gerne må bære hvidt til bryllupper. Og altså hun har bare en hvid nederdel på....det er jo ikke ligefrem en brudekjole. Så måske var der ingen grund til at hidse sig sådan op over det.

Redigeret af StineW
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmm...jeg synes nu ikke den nederdel er så passende :shooter: Den er smuk, men meget brudeagtig efter min mening (mere end brudens egen nederdel.....).

Synes ikke den er så godt valgt til lejligheden, men den med opmærksomheden tror jeg nu nok brudeparet havde overvejet i forvejen :iloveyou: .....Mary kunne være kommet i hvad som helst.....og netop derfor synes jeg hun skulle have taget en anden kjole på.

Men hun er smuk som altid.... :angry:

Ulla

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uanset om man må bære hvidt eller ej som gæst til et bryllup... Kongelig eller ej, så synes jeg altså også det er for dårligt, at hun valgte den nederdel.

Toppen er okay, da der er andre farver på.. Men helt ærligt!

Det kan godt være vi er nogle stykker der hidser sig op over ingenting, men hvad ville kronprinsessen ikke selv sige til, hvis samtlige kvinder til hendes bryllup bar hvidt???

Det må kongelige jo godt, så det kunne de i teorien have gjort.. !

Bare lige en kommentar fra mig :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Det ville ikke gøre mig ked :angry:

En hel hvid kjole ville jeg synes var upassende, men det er den jo ikke...

:iloveyou: Tina

:pokey: Det kunne jo også være, at Mary har spurgt bruden om det er ok? Ligesom i altid opfordrer andre til at gøre.

Synes hun er supersmuk :D

Jeg er helt enig med Jer... Hun kan være iklædt en sort sæk og stadig tage opmærksomhed - jeg tror helt ærligt det er ret underordnet hvad hun har på.

:shooter:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som gæst må man gerne bære hvidt til bryllupper, så længe der er noget til at bryde det hvide. Mary har jo en overdel på med mørkt mønster, altså bryder hun ikke nogen etikette.

Til vores bryllup havde jeg meddelt de kvindelige gæster, at det var helt i orden at troppe op i hvidt, for det er ikke noget jeg går op i.

Til gengæld er det helt 100 at jeg var røget i det røde felt, hvis mine øvrige gæster havde kommenteret mine hvid-klædte gæsters påklædning :iloveyou:

Natasha

Redigeret af Natashas
0

Del dette indlæg

Som gæst må man gerne bære hvidt til bryllupper, så længe der er noget til at bryde det hvide. Mary har jo en overdel på med mørkt mønster, altså bryder hun ikke nogen etikette.

Til vores bryllup havde jeg meddelt de kvindelige gæster, at det var helt i orden at troppe op i hvidt, for det er ikke noget jeg går op i.

Til gengæld er det helt 100 at jeg var røget i det røde felt, hvis mine øvrige gæster havde kommenteret mine hvid-klædte gæsters påklædning :shooter:

Natasha

Jeg kan sagtens følge dig - specielt omkring det sidste du skriver... Det overraskede mig lidt at man kan hidse sig så meget op over Kronprinssessens påklædning. Fair nok man har en holdning, men det er jo heldigvis ikke vores hovedpine hvordan hun har valgt at klæde sig til et bryllup.... Bare min holdning.

:iloveyou: for Marys påklædning.

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det kan ihvertfald ikke få mig til at kløjs i aftenkaffen, I mine øjne tager hun ikke det fjerneste rampelyset væk fra bruden....Bruden ligner en brud og Mary ligner.... ja.... Mary :shooter:

Det må jeg give dig fuldstændig ret i!!! Og jeg er ellers top royalist...

Men lige meget hvad Mary ville haft på til det bryllup ville hun have taget opmærksomhed fra bruden/brudeparret...

Knus Nanna.

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

:angry: Alexandra lavede det samme stunt da hun lige var kommet til landet- og hendes kjole var HELT HVID- hun fik godt nok også en over næsen i sladderbladene. :bask:

Tror bare ikke vores "farvetradition" gælder i de engelsktalende lande, ellers ville de da kende den?

:shooter: Rosen(som i hvert fald IKKE møder op til Lambadabamses bryllup i morgen i hvidt) :shooter:

0

Del dette indlæg

Helt ærligt så syntes jeg ikke at der er nogen tvivl om hvem der er bruden og hvem der ikke er :shooter: . Og det er vel det det handler om når man taler om at gæster ikke må komme i hvidt.

Jeg syntes absolut ikke at der noget galt i hendes påklædning og selvom Mary altid stråler så har hun fået kamp til stregen af bruden som jeg syntes ser meget smuk ud på det billede der er sat ind her :shooter: .

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer