Guest Katharina Stendys

Vil i se mine smykker?

20 indlæg i dette emne

:bunny_4: Ja nu skal i jo ikke bedømme mit udseende! Det er sq ikke lige til et stuuurt fem tal! Men derimod synes jeg mine smykker er umådeligt smukke!

Det er på ingen måde ægte, men det er flot! Hvis den er lidt utydelig, kan jeg sige at det er ægte uægte perler! Købt til min galla sidste år!

De kostede egentlig en del på trods af de ikke var ægte, men synes bare de er så smukke, det samme med øreringene!

Hvad synes i???? :) (ved godt jeg ser lidt sur ud, men er så absolut glad :blush: )

post-19375-1148815759.jpgpost-19375-1148815772.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke frembringe bedre billeder af øreringene! Det er ski svært at tage billeder af sådan nogle! De vil ikke helt som jeg vil!

Jeg skyder skylden på kameraet! :)

Tak for de søde kommentarer... Kom endelig gerne med flere! Har været en smugle i tvivl om de ville passe, men synes bare de er så smukke!

Men det bliver helt klart dem!

0

Del dette indlæg

Du bliver jo bare smuk, var lige inde for også at se din kjole og det hele bliver jo en smuk helhed.

:blink::) :carrot:

:bunny_4: Sarah

Tak skal du have!

Jeg går bare og venter på at mit lingeri kommer hjem! Så skal jeg lige ned og i kjolen igen! Så må jeg lige have kameraet med endnu en gang! :blush:

0

Del dette indlæg

Ehj, hvor er den flotte. Din halskæde er bare skøn :) og øreringene ser umiddelbart også helt vildt flotte ud :bunny_4:

Den kan du sagtens være bekendt :blush:

:butterfly: Brosid, der er på vej ind i din tråd for at se din kjole...

Redigeret af brosid
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer