sannebj

Så blev stakkels sigurd aflivet

39 indlæg i dette emne

Ja så skete det....

Stakkels lille prinsesse sigurd langøre blev aflivet idag.

Nu har jeg tudet i 4 timer og mit hovede er ved at falde af!!!!

Nu glæder jeg mig bare til der er gået tilpas lang tid, så det ikke gør ondt i mit stakkels hjerte mere.

:)

Redigeret af sannebj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor MEGA ØV for dig!!!!

Det gør bare så fandens ondt at miste et kæledyr!!!

Sender dig med det samme en masse :):bunny_4::blush::blink::super:-HAHA-

Knus Nanna.

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

Nej hvor MEGA ØV for dig!!!!

Det gør bare så fandens ondt at miste et kæledyr!!!

Sender dig med det samme en masse :):bunny_4::blush::blink::super:-HAHA-

Knus Nanna.

det er forfærdeligt...... !

Kim og jeg går bare rundt om hinanden og er totalt tudefjæs begge to.

man elsker jo de små pelsbasser som bare fanden!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

søde Sanne,

hvor er jeg ked af at høre om det, håber I snart kommer over det

mange :cheerleader3: Stine

Det gør vi nok, selvom det nok tager lidt tid, hun var jo vores lille prinsesse!

men det er derfor jeg ikke lige synes jeg har lyst til at være social imorgen, det håber jeg du forstår søde:)

pøj pøj med eksamen imorgen! jeg krydsre fingre!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh din stakkel. Det er en helt forfærdelig følelse. Har selv prøvet det med både hest og hund. Det er vel 10-15 år siden og jeg synes stadig det er lidt frygteligt (når jeg kommer til at tænke på det)

Det er utroligt, hvor glad man kan blive for sådan nogle kræ, men med så mange glæder de giver en, må man også være "fair" og sætte en ende på det, hvis dyret lider.

Men derfor må man gerne være ked af det! :cheerleader3::bearhug::bearhug:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Sanne.

Jeg kan godt forstå du er ked, det er så forfærdeligt hårdt at miste de små bepelsede fam. medlemmer. :bearhug:

Der var engang en dyrlæge der sagde, at man skal elske sine kæledyr så meget at man kan give dem feed når den tid kommer, men det er enormt svært.

Og det at I er kede af det viser jo bare at i har elsket jeres kæledyr.

:bearhug::cheerleader3:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanne.

Jeg kan godt forstå du er ked, det er så forfærdeligt hårdt at miste de små bepelsede fam. medlemmer. :bearhug:

Der var engang en dyrlæge der sagde, at man skal elske sine kæledyr så meget at man kan give dem feed når den tid kommer, men det er enormt svært.

Og det at I er kede af det viser jo bare at i har elsket jeres kæledyr.

:bearhug::cheerleader3:

Mie

elsker er ikke et ord der dækker hvor meget jeg holder af den lille ninus.

0

Del dette indlæg

Jeg føler med dig og jeg kender smerten.... Min lille øjesten, Mulle (et marsvin som jeg har haft i 3 år) skal aflives i morgen og det knuser mit hjerte i øjeblikket. Hun har virket trist og ligget meget og ikke rigtig spist eller drukket. Så vi valgte at købe et ung marsvin for at muntre hende op, for det blev vi rådet til. Men ak, det hjalp ikke og vi var til dyrelæge i går, som fortalte at hun ""bare"" er træt og gammel og forberedder sig på at dø. Vi blev rådet til at aflive hende så hun undgår smerter osv... Efter en masse tuden, besluttede vi os for at få min lille prinssesse aflivet, så det sker i morgen :sm:

Masser af :cheerleader3::bearhug::bearhug:-HAHA-:blush: til dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler med dig og jeg kender smerten.... Min lille øjesten, Mulle (et marsvin som jeg har haft i 3 år) skal aflives i morgen og det knuser mit hjerte i øjeblikket. Hun har virket trist og ligget meget og ikke rigtig spist eller drukket. Så vi valgte at købe et ung marsvin for at muntre hende op, for det blev vi rådet til. Men ak, det hjalp ikke og vi var til dyrelæge i går, som fortalte at hun ""bare"" er træt og gammel og forberedder sig på at dø. Vi blev rådet til at aflive hende så hun undgår smerter osv... Efter en masse tuden, besluttede vi os for at få min lille prinssesse aflivet, så det sker i morgen :sm:

Masser af :cheerleader3::bearhug::bearhug:-HAHA-:blush: til dig.

ÅÅÅHH NEJ, ikke også dig søde!!!

Jeg ved LIGE præcis hvordan du har det, jeg sidder jo i akurat samme situation. Min elskede dværgvædder sigurd blev aflivet igår, efter 5 fantastiske år sammen med mig. Jeg savner hende allerede sindsygt meget og tuder stadig, men idag var jeg ude og finde mig en ny lille prinsesse.

Hun skal ikke erstatte sigurd (ja sigurd var en hun ;)), hun KAN ikke erstatte sigurd, men hun skal fylde det tomrum der er kommet, og så skal hun være kærester med vores frederik på 6 måneder. Ham købte vi for at holde sigurd med selskab.

Det er gået rigtig fint selvom han var lidt strid ved den lille nye i starten.

TUUUSIND knus fra mig, som ved præcis hvor ondt du har det !!!!

Her er min lille nye prinsesse Mille :(

post-12018-1148998183.jpg

0

Del dette indlæg

Tillykke med din nye lille Prinsesse Mille!!!!

:bearhug::bearhug:-HAHA-:blush:

Hvor er hun altså bare super fin og kær!!!

Knus Nanna.

:cheerleader3:

Hun er bare SÅ sød. Enormt tillidsfuld og nysgerrig :sm:

Og frederik giver hende allerede masser af kysser!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er trist at miste sit kæledyr, jeg har et lille marsvine op dræt, på ca.11 dyr. så det kan ikke udgås at der dør en engang imellem. men det gør det ikke minder trist. men så glædes jeg over de nye kuld der kommer.
0

Del dette indlæg

Hvor er jeg ked af, at høre Sigurd måtte "rejse" -HAHA- - der er intet i denne verden der kan udfylde det tomrum du nu føler - men hellere have elsket og mistet, end slet ikke at have elsket!

JA - DET GÆLDER OGSÅ FOR PELSDYR :bearhug: efter min uforbeholdne mening :bearhug:

Dejligt at høre I har fået en "lille ny" Tillykke med Prinsesse Mille - hun ser lækker ud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Undskyld jeg først skriver til dig nu, søde... Har været travlt optaget af skriftlig tysk eksamen, men mit hjerte bløder for dig. Måtte selv aflive et af de mest vidunderlige marsvin (Thyra) sidste år, og hun blev slet ikke ret gammel

Ja PUUUUHA, hvor man elsker de kære små pelsklumper!! Jeg har selv fire marsvin, og elsker dem over alt på jorden. Gruer for den dag de skal "over regnbuen", men ved også at når man anskaffer sig et dyr, så anskaffer man sig samtidig en sorg -HAHA-

Er dog MEGET glad for at høre at I har fundet jer en ny prinsesse. Hun ser rigtig sød ud!! Har du også et billede af Prinsesse Sigurd som du kan putte ind her i tråden, så vi kan se hvor fin hun var...?

:cheerleader3::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Undskyld jeg først skriver til dig nu, søde... Har været travlt optaget af skriftlig tysk eksamen, men mit hjerte bløder for dig. Måtte selv aflive et af de mest vidunderlige marsvin (Thyra) sidste år, og hun blev slet ikke ret gammel

Ja PUUUUHA, hvor man elsker de kære små pelsklumper!! Jeg har selv fire marsvin, og elsker dem over alt på jorden. Gruer for den dag de skal "over regnbuen", men ved også at når man anskaffer sig et dyr, så anskaffer man sig samtidig en sorg -HAHA-

Er dog MEGET glad for at høre at I har fundet jer en ny prinsesse. Hun ser rigtig sød ud!! Har du også et billede af Prinsesse Sigurd som du kan putte ind her i tråden, så vi kan se hvor fin hun var...?

:cheerleader3::bearhug::bearhug:

DET kan du tro!!!

Her er min elskede Sigurd, som ingen nogensinde kan erstatte!!!!

Hun var den smukkeste, kærligste, sødeste kanin jeg kunne ønske mig.

Jeg er gået igang med at lave en minde-sigurd-mosaik. Måske synes I jeg er skør, men man jo jo bearbejde det så godt man kan.

post-12018-1149019789.jpg

0

Del dette indlæg

På trods af at jeg savner sigurd ubeskriveligt, så gør det mig altså blød om hjertet at se hvor godt frederik har taget imod Mille. Ligenu ligger de helt tæt op af hinanden og sover. Jeg har bare lyst til at KRAMME dem!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer