Magleby

Jeg er så såret

14 indlæg i dette emne

Ja så fik vi 8 afbud i dag til vores bryllup!!

Ingen fra min kommende mands familie kommer til bryllupet...

Hans søster skal arbejde ( hun har fået nyt arbejde)

Hans far kommer heller ikke ( ved ikke hvorfor)

Min morbror, hans kone og 2 børn, kommer heller ikke ( de vil drosle ned for aktiviteterne)

Ja så i ALT 13 afbud!!

24 mennesker kommer...........

Jeg ved godt at en god fest ikke har betudning om der kommer 24 eller 37 mennesker, men for helvede hvor er jeg såret over folk!!!

Vi skal netop giftes fordi jeg har forstadiget til Sklerose ( en synsnerve betændelse)

og derfor vil sikre hinanden inden der sker mig noget, ja og selvfølgelig fordi vi elsker hinanden og har en dejlig søn sammen

men jeg er såret og ked af det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det rigtig øv. Jeg kan kun sige at jeg er sikker på at I får en dejlig dag alligevel. Men tænk sig at melde afbud til et bryllup fordi man vil drosle ned i aktiviteterne. Den tror jeg nok jeg havde tygget lidt på og så derefter givet dem min ærlige mening.

Nyd hinanden og de gæster der kommer fremfor at bruge energi på dem der ikke kommer. De går bare glip af en fantastisk dag.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Føler med dig :bearhug::bearhug:

Vi har inviteret 9 foruden os selv og vores børn, så vi ville blive 16 i alt, men min søster meddelte mig for ca. 1 måned siden over en sms at hun desværre måtte melde afbud fordi hun skulle noget der var vigtig for hendes fremtid!!! Nå tænkte jeg lige :bask: Hvad kan være mere vigtig en hendes søsters bryllup??? Har ikke haft lyst til at ringe til hende for at få af vide hvad hun mener er mere vigtig end mig. Jeg skrev bare til hende at vi netop havde inviteret de personer med som stod vores hjerter nærmest til den store dag, som betyder meget for vores fremtid.

Så ja jeg kan sgu godt forstå du føler dig dybt dybt såret, især nu hvor du også kæmper med dit helbred.

Sender en masser knus, hviket nok ikke helt hjælper på din vrede, men så ved du at jeg i det mindste føler med dig

:(:(:(:bearhug:

0

Del dette indlæg

Masser af dem her til dig søde :bearhug: og du kan få mange mere... Synes det er en luset holdning... Men kender det godt selv... jeg kommer ALTID gerne og tager en plads ved bordet det ved du jo :(

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld men hvad fanden bilder folk sig ind.

I min verden er de nogle kæmpe egoister.

Jeg sidder lige og bliver pisse skuffet på jeres vegne.

Jeg har en fætter og kone der har meldt fra pga. en 40 års fødselsdag og selv hans mor er sur på ham for hele familien mener ikke der er noget der er støre end et bryllup.

De andre der har meldt fra hos os er fordi de bor i udlandet.

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

:bearhug::(:(:(:bearhug:

MVH AM

0

Del dette indlæg

Føj, hvor skulle de skamme sig skulle de!!! Tænk at opføre sig sådan... At din egen søster ikke kanm komme, fordi hun skal ARBEJDE... Helt ærligt, så er hun s.. da ikke en ret sød søster....

Men nyyyyd dagen, og de dejlige gæster, der vil dele denne skønne dag sammne med jer - det bliver en vidunderlig dag for jer :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja så fik vi 8 afbud i dag til vores bryllup!!

Ingen fra min kommende mands familie kommer til bryllupet...

Hans søster skal arbejde ( hun har fået nyt arbejde)

Hans far kommer heller ikke ( ved ikke hvorfor)

Min morbror, hans kone og 2 børn, kommer heller ikke ( de vil drosle ned for aktiviteterne)

Ja så i ALT 13 afbud!!

24 mennesker kommer...........

Jeg ved godt at en god fest ikke har betudning om der kommer 24 eller 37 mennesker, men for helvede hvor er jeg såret over folk!!!

Vi skal netop giftes fordi jeg har forstadiget til Sklerose ( en synsnerve betændelse)

og derfor vil sikre hinanden inden der sker mig noget, ja og selvfølgelig fordi vi elsker hinanden og har en dejlig søn sammen

men jeg er såret og ked af det....

Hej Søde :bearhug:

Jeg kan godt forstå at du er skuffet, det er da nogle dårlige grunde, sorry men jeg synes bare ikke at begrundelsen " vil skrue ned for aktiviterne" er holdbar, man bliver da kun gift en gang. :(:bearhug:

Han søster skulle måske lige prøve at mande sig lidt op, ja ja hun har et nyt arbejde, men tror nu nok at chefen ville være forstående når det er hendes bror, som skal giftes øv altså på dine vegne, det er alligevel surt.

Men det er jo dem som går glip af en vidunderlig dag og jeg er sikker på at jeres fest bliver uforglemmelig uanset :(

Vi har lige sendt ud, så vi har ikke rigtig fået nogle afbud endnu, kun min gudmor i schweiz, men det anede vi allerede, det var mere for at vise hende en gestus.

Men jeg kan godt blive lidt nervøs når læser folks grunde herinde, så er det at jeg er glad for at vi i hvert fald har reddet nogens deltagelse ved at sende et save the date kort ud, ikke fordi man behøver at gøre det, slet ikke, men vi har nogle meget travle familiemedlemmer(som har arbejde i weekenden).

Må jeg spørge dig om du har fået diagnosen sclerose??

eller har du synsnervebetændelse hvor lægerne har sagt at der så er en risiko for at det er sclerose???

Får du noget imod synsnervebetændelsen??

Nu skal vi så ikke lige giftes fordi jeg har sclerose, men fordi vi har været sammen i 11 år og har lyst til at fejre vores kærlighed, plus gøre det officielt, he he som om det ikke allerede er det når vi har en dreng på 2 og nok gerne vil have en til.

Jeg havde mit første symptom tilbage i 95, og fik diagnosen i 1999.

Sygdommen er jo som du måske allerede har læst total individuel og meget forskellig fra person til person, så man kan ikke sammenligne.

Nu har jeg diagnosen sclerose i en mild form, men det er jo også indtil videre, så det er jo en ekstra bonus at man bliver mere sikret når man bliver gift, og ja især når man har en sygdom og et barn sammen :bearhug:

Hvis du har lyst til at skrive til mig så er du mere end velkommen til at sende mig en pm. Eller hvis du har nogle spørgsmål ang. sclerose.

:( Sarah

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg

Må sige at jeg er lettere rystet over jeres familie. Ens nærmeste familie kan og skal være for en på sådan en dag. Og dem du har skrevet op her er meget nær familie til jer to. Kan godt forstå du er såret. Det er du i din gode ret. Jeg vil også være meget, meget skuffet og ked af det resten af dagen.

Så må jeg sige, at jeg er meget heldig at alle vores 48 gæster har sagt ja tak.

Mange :bearhug::(:( fra Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af :bearhug: til dig. Er ked af at høre, at der er så mange der har meldt afbud - med nogle tynde undskyldninger.

Men om ikke andet - de der kommer til jeres bryllup er dem der virkelig gerne vil og vil gøre alt for at I får den helt perfekte dag.

0

Del dette indlæg

:bearhug::(:(:(:bearhug: En masse af dem fra mig også.

Nogle gange er familie ikke hvad familie har været og jeg kan godt forstå I er skuffede. Men nyd dagen og husk at de som ikke kommer selv har valgt at gå glip af den dejligste dag i jeres liv. Det er dem som går glip af noget, ikke jer.

0

Del dette indlæg

Men tænk sig at melde afbud til et bryllup fordi man vil drosle ned i aktiviteterne. Den tror jeg nok jeg havde tygget lidt på og så derefter givet dem min ærlige mening.

Knus Pia

Ja det er jeg sikker på du ville Pia :( dejligt med nogle der siger sin mening, det er jeg selv alt for dårlig til. Kan lære noget af dig!!!

Træls situation med de afbud, men måske er de slet ikke værd at have med i sidste ende! I skal nok få et super bryllup alligevel

knus SIGNE :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke skrive andet end at jeg virkelig godt forstår dig!!

Vi skal heller ikke være specielt mange til vores bryllup, og derfor betyder det ekstra meget for os med de gæster, som kommer - fordi vi VIRKELIg gerne vil se dem.

Så kan godt forstå du er super skuffet - det er jo nogle af de aller nærmeste der har meldt afbud!

Med nogle meget tarvelige begrundelser, hvis du spørger mig!!

Hvad siger din kæreste til alt det her?? Og hvad med din mor?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi, min mand, min mor og jeg er stadig rystet over folks afbud, og det har virkelig gjort ondt i vores hjerter, men som de der kommer til festen siger, ja så vil de ihvertfald sørge for at vores dag bliver rigtig god :-)

Jeg har haft en synsnerve betændelse som er forstadiget til Sklerose, jeg har ikke fået konstateret Sklerose endnu, men som lægerne siger så kan man jo ikke forudsige fremtiden...

Vi bliver selvfølgelig gift fordi vi elsker hinanden højt.

Men den gang hvor jeg sat og havde mistet synet 100% på højre øje, og min kæreste sad og hulkede som et lille barn fordi han var bange for hvad fremtiden bragte os, den gang hvor vi begge sad og græd og besluttede os for at vi skulle giftes.....og da cheken kom ind af døren ( kenneths erstatning for en rygskade på arbejdet) den dag han smed den på borderet og besluttede af vi skulle giftes for de penge, skønt de penge var fordi han havde perioder med smerter i ryggen......den dag vi besluttede at vi skulle giftes så vi kunne skire hinanden....................

HVORFOR støtter hans familie os ikke???? Det er DET jeg er så frygtelig ked af... det er DET der rammer mig, når de bare melder afbud....

Forstå mig, vi gifter os af kærlighed til hinanden og fordi vi har Janus sammen, men også fordi jeg er blevet syg..........

Kan sku mærke at jeg får en klump i halsen igen.....

0

Del dette indlæg

Jeg forstår dig i mere ned én forstand...................

Min kommende mands familie (21 mennesker) kommer heller ikke til brylluppet - de skal bare allesammen noget andet............de eneste der kommer er hans forældre, hans søster og hendes kæreste samt svigermors barndomsveninde med mand og deres søn og hans pige.............. og det er jo ikke direkte familie................

Michael er bare SÅ ærgelig - og har derfor ytret at han ikke gider den familie mere (jo - kun dem der holdt konfirmation her i bededagene - de er hammer søde)............. Han er bare glad for at at gifter sig ind i en familie der ynder at se hinanden meget og gerne dropper noget andet for at komme til en fest i famliens skød................

Summasumarum er at jeg ved hvordan I har det................. og det er en ret kedelig følelse at der er nogen der ikke kan eller vil(?) fejre en på en af de vigtigste dage i ens liv.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer