Pentonella

17 Juni-brude

62 indlæg i dette emne

Hejsa

Ja,nu nærmer dagen sig med hastige skridt og imorgen lørdag er der kun 14 dage tilbage til vi skal skride op ad gulvet....uhhh,får helt sommerfugle i maven ved tanken :thanks:

Er i ved at være parate??

Vi fik igår lavet bordplanen og det gik faktisk rigtig godt med at få den passet til....det var en STOR lettelse da vi begge havde forventet ramaskrig over den,men nej det gik bare :super:

Derudover så tager Christian lige og printer/kopierer al "indmaden" til vores bordkort/menúhæfter idag og så skal de bare samles i weekenden.

Salmehæfterne er også næsten klar,de skal bare lige have bundet en sløjfe på og så er de fit to go også :carrot:

Lørdag skal Christian en tur til Greve til vores faste guldsmed og aftale omkring morgengave...uhhhh spændende,siger den MEGET MEGET MEGET nysgerrige Anja-Panja (jeps det er mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif )

Sidst men ikke mindst så mangler Christian stadig sokker,men der har han også et eller andet i "ærmet" såeee,det må jeg ikke blande mig i :blink:

Jo selvfølgelig er der også lige nogle tlf.opkald vi skal have foretaget med hotellet,musikken,fotografen osv. men det bliver i næste uge.

Ugen op til brylluppet,der tager vi til nordjylland tirsdag og så har vi simpelthen lavet en plan for hver dag for at undgå at Christian for stress og bliver en surmule :) (han er ikke så god til at vi skal 1000 ting på en dag så vi deler det op over de dage vi nu har)

Se,det er sådan set det vi mangler for at være tip top klar...det synes jeg da er meget godt og tænk...kun en lille bitte bitte smule stress,men ikke over ting vi skal nå,men over at jeg ikke har været i kjolen i lang tid og ikke kommer til at se den før tirsdag inden DAGEN - og lige nu ligger den hos en skrædder i Odense - såeee,det kan godt give lidt sommerfugle i maven,men hvad...det skal nok gå alt sammen,sidst jeg havde den på sad den bedre end forrige gange og jeg har da tabt mig en del siden da såeee.....vi tar en slapper *gg*

Håber der er andre 17 juni-brude som har lyst til at dele med mig hvor langt de er....

:bearhug: Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Tiden nærmer sig med hastige skridt :thanks:

Jeg fik sat prøvehår igår, det blev rigtig flot. Passer lige til mig og kjolen, glemte desværre kameraet...øv øv...

Jeg synes også vi mangler en del...

Vi troede vi havde bordplanen på plads men nu skal vi ha et E bord i s http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif tedet for 4 borde, så det er en OMMER....

Min kommende mangler sko og bælte...

Jeg mangler at finde ud af hvilke smykker og undertøj jeg skal ha på... og strømper.... Det lånte, det gamle mangler også.....

Telefon samtale med musikken, ringe de sidste salmer ind til præsten, bestemme indhold i kagen via feststedet. Chauffør til bilen (vi kører i egen), Ringe og høre om location til fotos... indmad til menukort...

Jeg tror det var det.... som om det ikke var rigeligt.... Jeg er ved at være en smuuule stresset men glæder mig rigtig meget..... HOV..... TALEN til min mand...... AARRGGHHHH..... Den mangler også..... den må jeg klare imorgen... der skal han på polter.. så har jeg fred til det....

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også være med :)

Vi er egentlig rimelig godt med.

Vi skal lige tale med fotografen (som er et familiemedlem), jeg skal op og hente min kjole i eftermiddag.

Jeg mangler bare lige at købe noget solskinsvejr......... :whistle:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: Jeg melder mig under fanerne! Vi er så godt som klar - kjolen hænger og venter, min kommende henter sit tøj i dag (syet i Italien, så det har bare at passe!!!!!), sko, undertøj mm er der styr på - faktisk mangler vi så lidt, at jeg bliver helt nervøs for, om jeg har glemt noget! Hvad kan jeg mon have glemt Vi skal lige tale med musikken, men ellers regner jeg med, at der er styr på det hele.

Lad os alle tnke på 17 og solskin i en og samme tanke de kommende 15 dage!!!! Det SKAL bare blive godt vejr:-)!!!!!

0

Del dette indlæg

:loveshower: Jeg melder mig under fanerne! Vi er så godt som klar - kjolen hænger og venter, min kommende henter sit tøj i dag (syet i Italien, så det har bare at passe!!!!!), sko, undertøj mm er der styr på - faktisk mangler vi så lidt, at jeg bliver helt nervøs for, om jeg har glemt noget! Hvad kan jeg mon have glemt Vi skal lige tale med musikken, men ellers regner jeg med, at der er styr på det hele.

Lad os alle tnke på 17 og solskin i en og samme tanke de kommende 15 dage!!!! Det SKAL bare blive godt vejr:-)!!!!!

Jeg krydser bestemt ALT hvad jeg kan for godt vejr!!

Jeg har netop tjekket DMI og de siger faktisk sådan her:

Torsdag og fredag:

Efterhånden mere stabilt vejr med lidt stigende temperaturer.

Såeee,vi håber og krydser ALT for at de får ret og at vi får bragende solskin og skyfri himmel!!

:) Anja

0

Del dette indlæg

Jeg krydser bestemt ALT hvad jeg kan for godt vejr!!

Jeg har netop tjekket DMI og de siger faktisk sådan her:

Torsdag og fredag:

Efterhånden mere stabilt vejr med lidt stigende temperaturer.

Såeee,vi håber og krydser ALT for at de får ret og at vi får bragende solskin og skyfri himmel!!

Vi skal giftes i haven, så det skal bare blive godt vejr :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja please bare ikke regn bare ikke regn bare ikke regn!!!

vi skal være i en dejlig have med pool og det er ligesom slet ikke det samme hvis det øser ned :bearhug: .

Jeg er med på at være optimist:-) :) Jeg tror på godt vejr. Nu har det været lortevejr så længe at det gode vejr må være lige om hjørnet.

Uhh jeg får helt sommefugle i maven af at tænke på det:-)!

0

Del dette indlæg

Åh ja please bare ikke regn bare ikke regn bare ikke regn!!!

vi skal være i en dejlig have med pool og det er ligesom slet ikke det samme hvis det øser ned :hug: .

Jeg er med på at være optimist:-) :balloons: Jeg tror på godt vejr. Nu har det været lortevejr så længe at det gode vejr må være lige om hjørnet.

Uhh jeg får helt sommefugle i maven af at tænke på det:-)!

Jeg synes også at efter idag,hvor vejret har været skønt at jeg begynder at turde tro lidt på at vejret vil være med os om små 14 dage!! Vi krydser ALT hvad vi kan sammen,så er jeg sikker på at det går!!

Lige lidt update fra mig omkring hvordan "verden" ser ud hos os...ALLE kirkehæfter OG menúhæfter er nu FÆRDIGE :bearhug::bearhug:

Jeg var dog lige ved at begå mord igår...min veninde hjalp mig med det sidste og pludselig ser jeg til min skræk at hun kommer til at vælte en cola UD OVER VORES BORDPLAN!!!!!! Arggggg,jeg kunne have skreget for i fredags brugte jeg bare oceaner af tid på at få den ordnet så den kunne printes ud i A3 osv. såeee...jeps ærgelig er bestemt et ord jeg ville bruge om det oplevelse!!

Så medbrude.....PAS PÅ!!! :hug:

:bearhug: fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmm...jeg mangler stadig at skrive talen til Jens :bearhug:

Jeg synes altså det er svært at få formuleret hvad jeg føler for ham, så det bliver tilpas romantisk men heller ikke pladder romantisk.

Men det er da egentlig den eneste ting jeg kan få stress over lige nu..... :bearhug:

Jeg troede faktisk at jeg ville være dybt stresset på nuværende tidspunkt, men det er jeg ikke...jeg glæder mig bare :balloons:

0

Del dette indlæg

:balloons:

Jeg mangler også at finpudse talen.... fik skrevet den da han var på polter i lørdags... meeeen den skal altså lige pudses...

Ellers er vi ikke nået meget længere end sidst...

Jeg mangler smykker, undertøj, make-up, strømper, noget lånt, noget blåt, noget gammelt, finde location til foto, ringe til præst ang salmer.

Min kommende mangler sko, bælte, ringe til feststedet ang blomster.

Sammen mangler vi bordplanen, øve brudevalsen....

Jeg tror det var det hele... men det er også rigeligt..... Bordplanen laver vi i aften og der bliver ringet rundt imorgen når det er hverdag igen.. det letter noget på listen...

0

Del dette indlæg

Tror sgu lige jeg har fundet min gamle...... Et guldarmbåndtur jeg har arvet af min fars faster..... Det er lidt for romantisk til min kjole, men hvis jeg vender det om så låsen vender udaf... så ligner det bare et guldarmbånd i en lidt mere rå stil ligesom mit look....... :balloons::bearhug::bearhug:

Så er det på plads......

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejh jeg er bare så bange for, at det bliver skide godt vejr i weekenden, og så når at blive dårlig vejr igen til d. 17!! :)

Vi skal mødes med præsten på torsdag - glæder mig!!

Vi er blevet lidt bedre til brudevalsen -men tænk lige pludselig bliver vi i tvivl, om vi holder hinanden forkert!!! Altså er det højre eller venstre hånd, som jeg har på hans skulder???!! :)

0

Del dette indlæg

Ejh jeg er bare så bange for, at det bliver skide godt vejr i weekenden, og så når at blive dårlig vejr igen til d. 17!! :balloon:

Vi skal mødes med præsten på torsdag - glæder mig!!

Vi er blevet lidt bedre til brudevalsen -men tænk lige pludselig bliver vi i tvivl, om vi holder hinanden forkert!!! Altså er det højre eller venstre hånd, som jeg har på hans skulder???!! :balloon:

Nej nej,nu ingen bad vibes om vejrfronten unge dame *gg* VI TROR PÅ DET :)

Mht. brudevalsen,så har Christian og jeg fået undervisning nogle gange nu og vi har fået besked om at jeg har min VENSTRE hånd på hans skulder.

:) fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det :balloon: Kender I det, når man bliver i tvivl om de mest basale ting!?

Selvfølgelig tror vi på vejret - vi tror vi tror vi tror og vi giver aldrig op!!

Ja,du kan tro jeg kender til det med at komme i tvivl om sådan nogle ting *gg*

Jeg er stensikker på at jeg har husket ALT for sådan er jeg bare,men samtidig med er jeg også super usikker på at jeg nu også HAR husket dit og dat hele tiden....mystisk!!

Men godt vi fik det på plads,så kan i slå jer løs i brudevalsen hjemme på stuegulvet de næste mange dage inden DAGEN *gg*

Vi har jo som skrevet været igang noget tid og jeg må sige....Christian har virkelig overrasket mig....bare i den forkerte retning :)

Jeg var stensikker på at han ville være hammergod til det og jeg ville være en torsk til det,men det har vist sig virkelig at være den anden vej rundt....han er bare en klovn til det og min tålmodighed kan ligge på et meget lille sted såeee......men NU er det lykkes for første gang igår at danse HELE valsen uden at stoppe så det er jo et kæmpe skridt på vejen...så der er håb forude :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

:):balloon:

Uhaaaa... vejret lover godt.. meeen de snakkede om måske ustadigt vejr i næste weekend :blink:

Meen det tror vi ikke på....

Jeg har fået handlet de sidste ting til at få lavet menukort færdige.... vi løb tør for transparent papir :bearhug: Så det bliver lavet færdigt i aften....

Vi har fået location til fotos... og jeg har simpelthen fået købt undertøjet i dag også :)

Nu ligner det noget.....

:balloon:

Redigeret af Nipnap
0

Del dette indlæg

:):balloon:

Uhaaaa... vejret lover godt.. meeen de snakkede om måske ustadigt vejr i næste weekend :bearhug:

Meen det tror vi ikke på....

Jeg har fået handlet de sidste ting til at få lavet menukort færdige.... vi løb tør for transparent papir :) Så det bliver lavet færdigt i aften....

Vi har fået location til fotos... og jeg har simpelthen fået købt undertøjet i dag også :)

Nu ligner det noget.....

:balloon:

uhhh,nu sker der da godt nok noget hos dig hva´!! Det er bare SÅ skønt når man kan se at det begynder at klappe det hele!

Jeg fik lige besked fra min mor igår....Min kjole er færdig og skal hentes på lørdag :carrot: :carrot:

Det var en rigtig god besked at få!

Det er lidt vildt...den er blevet lagt op,lagt lidt ud,fået 3 stropper til at binde den op med under dansen og fordi der var røget lidt perler af da hun lagde den ud,ja så har hun sørme også siddet og broderet perler på.....og vil i tænke jer hvad jeg skal betale for det????

225 kr.

Jeg synes jo bare det er rørende at jeg slipper SÅ billigt,så jeg klager bestemt ikke :blink:

Jeg kan faktisk godt se at de ikke lover vildt vejr til næste uge på trods af at der er hel sol på "plakaten" men vi giver ikke op,vi krydser ALT hvad vi kan lige til det sidste!!

Tænk sig....nu er der kun 9 dage tilbage (min ticker tæller ikke DAGEN med som en dag)...nu er det ikke engang 2-cifrede antal dage der er tilbage....waauuuuuuuuuuuuuuuuuu siger jeg bare!!

:bearhug: fra Anja

0

Del dette indlæg

Det ender da med hedebølge den 17:-) Jeg GLÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig så meget nu - mangler også at øve på talen, men den er færdigskrevet og klar! Til gengæld er min kommende mand ikke begyndt på sin endnu - typisk ikke? :)

God solskinsdag til alle17. juni'er - vi skrives ved!

0

Del dette indlæg

uhhh,nu sker der da godt nok noget hos dig hva´!! Det er bare SÅ skønt når man kan se at det begynder at klappe det hele!

Jeg fik lige besked fra min mor igår....Min kjole er færdig og skal hentes på lørdag :carrot: :carrot:

Det var en rigtig god besked at få!

Det er lidt vildt...den er blevet lagt op,lagt lidt ud,fået 3 stropper til at binde den op med under dansen og fordi der var røget lidt perler af da hun lagde den ud,ja så har hun sørme også siddet og broderet perler på.....og vil i tænke jer hvad jeg skal betale for det????

225 kr.

Jeg synes jo bare det er rørende at jeg slipper SÅ billigt,så jeg klager bestemt ikke :balloon:

Jeg kan faktisk godt se at de ikke lover vildt vejr til næste uge på trods af at der er hel sol på "plakaten" men vi giver ikke op,vi krydser ALT hvad vi kan lige til det sidste!!

Tænk sig....nu er der kun 9 dage tilbage (min ticker tæller ikke DAGEN med som en dag)...nu er det ikke engang 2-cifrede antal dage der er tilbage....waauuuuuuuuuuuuuuuuuu siger jeg bare!!

:) fra Anja

:)

Hvor viiildt billigt.... det er bare dejligt..... 9 dage tilbage.... hvir mærkeligt er det... :bask:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer