Pentonella

17 Juni-brude

62 indlæg i dette emne

Hej Anja

Jeg ville bare ønske dig og Christian en rigtig god dag på lørdag. Glæder mig til at høre om det bagefter, og ikke mindst se billeder. ;)

Ang de der fotohjørner.

Kan man bare gå ind i alle fotoforretninger og spørger efter dem. Eller er det ikke alle der sælger dem?

Hej Tina

Tak for din søde hilsen :kiss:

Fotohjørnerne,jeg vil tro at man bare kan spørge i en tilfældig fotoforretning om de har dem.

Jeg gik i vores lokale her i Herlev og forsøgte at forklare,hvad det var jeg søgte og vupti så havde han fundet en pakke frem til mig :bearhug::heart:

Jeg er ret overbevist om at alle har dem for det hører jo ofte sammen med at få fremkaldt billeder....

God jagt :kiss:

:blush: Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk, jeg er lige blevet ringet op at kirken. Nogle kommunikations studerende fra Roskilde Universitet vil gerne filme, når vi kommer ud af kirken. De skal bruge det til en opgave om Danmark og danskere. Det skal ikke offentliggøres.

Skal vi sige ja til det??

Om i skal sige ja eller ej....lige da jeg læste det,var min første tanke..hvorfor ikke!?

Man kan sige at det kunne være meget morsomt for jer at have det på dvd (det må de kunne lave til jer,hvis i stiller jeg til rådighed) men sådan lidt ved nærmere eftertanke...har i lyst til at lade fremmede stå og filme løs på jeres dag,hvor i nok mest har lyst til bare at være sammen med jeres gæster??

Jeg tror jeg selv ville svare ja,med mindre de sådan ligefrem stiller krav om at vi skal gå ind og ud flere gange for at det skal være ordenligt også sådan....hvis det var mig og jeg havde sagt ja,så tror jeg det ville være med besked om at de kun har det ene forsøg på at få det optaget og lykkes det ikke...så er det bare ærgeligt for dem....

Knus Anja

0

Del dette indlæg

3 dage tilbage!!!

og vejrudsigten er stadig perfekt! kan næsten ikke gå galt nu :loveshower:

Vi sagde ja til at blive filmet på betingelse af, at de står i baggrunden og ikke blander sig med gæsterne. Og at vi får en kopi at det, det er jo sjovt for os at have.

Idag er min første feriedag udaf 3 1/2 uges ferie :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Fedt nok at få det på film... Godt valg... ja vejret kan ikke gå galt længere....... PERFEKT.

Igår fik vi rigtig øvet den vals med musik og det hele.... Hvorfor har vi dog ikke gjort det før, vi var helt knækkede af grin... Det var virkelig sjovt at humpe rundt der og jokke hinanden over tæerne :denmarkflag: Nej det gik ok... den skal vi nok vinge....

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og endnu engang har de ændret vejrudsigten til det værre!!

Jeg sagsøger snart DMI :banned: Næste gang jeg kigger på deres hjemmeside, har de fanme sikkert skrevet heldagsregn!!!

Det er for frustrerende - først lover de os strålende sol og 25 grader og så tager de det fra os ligeså stille. Øvøvøvøvøvøvøv :blush::bearhug:

Men det skal selvfølgelig ikke ødelægge vores dag som bliver fantastisk ligegyldig hvad

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Lige præcis...... vil nu være ærgerlig hvis det bliver regn.. vores bil er en åben vogn... kan IKKE laves lukket...... og vores fotoshoot er et udendørs sted.... :denmarkflag:

Nååååå... det skal nok blive godt....

Hvordan går det ellers med nerverne... de er ved at melde sig her -HAHA-

:blush:

0

Del dette indlæg

Jeg synes nu godt, at jeg kan begynde at mærke en hel flok sommerfugle flyve rundt derinde :blush:

I dag skal jeg have lavet al maden til lørdag -HAHA-

Det er ikke så slemt som det lyder :bearhug:

Jeg tror nu stadig at vejret bliver okay på lørdag, så længe det holder tørvejr, så er jeg tilfreds :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer