Pentonella

17 Juni-brude

62 indlæg i dette emne

Efterhånden mere ustadigt!!!! Det skal blive løgn! Arh begynder at fortryde, at vi ikke valgte den 10 juni :) Men men, de kan nå at ændre vejrudsigten mange gange endnu, det er jo sket før.

9 dage tilbage!!! uh får sommerfugle i maven!!

Skal mødes med præsten idag kl 17 - glæder mig helt vildt!!

Det er bare skønt at have nogen i samme båd at dele glæden og nerverne med. Tusind tak for godt søsterskab 17. juni brude :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:

Har I set vejrudsigten.... øv bøv mega skod.... Nå det kan nå at blive bedre....

I dag har jeg fået lavet hårpynt.... Lægger billeder ind i kreativt også af vores blærerække.... Ellers fik jeg tip af makeupstylist i matas i fredags.. købt lækker makeup, så nu skal jeg liiige prøve at se om jeg kan lægge den ligeså pænt som han kunne.....

Bordplanen er stort set på plads.....

Mangler: Øve brudevals, smykker, strømper, lånt, blåt, ringe præst, Jimmys sko og bælte.... og ve skal vist begge finpudse talen....

Ellers tror jeg vi er med... meen der er jo ikke lang tid til heller.... :super:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:unsure:

Har I set vejrudsigten.... øv bøv mega skod.... Nå det kan nå at blive bedre....

I dag har jeg fået lavet hårpynt.... Lægger billeder ind i kreativt også af vores blærerække.... Ellers fik jeg tip af makeupstylist i matas i fredags.. købt lækker makeup, så nu skal jeg liiige prøve at se om jeg kan lægge den ligeså pænt som han kunne.....

Bordplanen er stort set på plads.....

Mangler: Øve brudevals, smykker, strømper, lånt, blåt, ringe præst, Jimmys sko og bælte.... og ve skal vist begge finpudse talen....

Ellers tror jeg vi er med... meen der er jo ikke lang tid til heller.... :pokey:

:super:

Jeps vejrudsigten er spottet :pokey: og det er da næsten ikke til at holde ud....det er simpelthen utroligt at vi hver måned skal gå fra efterår over i forår og så snupper vi en uges tid med sommer og SÅ er vi tilbage til efteråret igen....ja ja vinteren har vi da fået lov til at springe over i den senere tid,men alligevel...træls er det!!

Jeg håber og krydser ALT hvad jeg kan for at det ændrer sig til det bedre!

Du har da rigtig fået nået nok i de sidste par dage :denmarkflag::biggrin:

Det er bare SÅ dejligt når mre og mere kommer på plads!

Vi er i denne weekend gået igang med at finde der sager vi skal have med når vi kører afsted på tirsdag og imorgen skal vi lige have fundet noget mere......

Derudover har vi idag -for sidste gang inden DAGEN - øvet brudevalsen med instruktør på og det gik bare superfint :carrot: :unsure: :carrot:

Det var lidt morsomt,hun optog os på mobilen så vi kunne se os selv og hvis jeg må prale lidt,så så det faktisk ret godt ud :whistle:

Nu er dagen jo gået og jeg burde nok bare gå i seng og sove,men det er som om at jo nærmere vi kommer dagen,jo mindre søvn får jeg...ikke fordi jeg har meget jeg skal for det har jeg bestemt IKKE,men fordi jeg er så spændt på hvordan det hele kommer til at gå på lørdag.....hvordan har i det med det??

Nå,nu må jeg hellere smutte igen....hov lige et spørgsmål her på falderebet....på min huskeliste står der at jeg skal huske at købe læbestift og mascara i samme nuance som brude make-uppen...hvordan kan jeg købe det når jeg ikke ved,hvad jeg får på på selve dagen?? Hvad har i gjort??

:unsure: fra Anja

Wauuuuuuuuuuuu,nu er der UNDER 1 uge til vores store dag!!

0

Del dette indlæg

:denmarkflag:

Jeg har købt en rimelig neutral til læberne, da jeg bliver for klovneagtig med for meget på læberne. I øvrigt kan jeg anbefale...Lancomes juicy wear som er en farve og en gloss i samme. Farven er kysseægte og glossen surplerer man med... Den snakkede ham makeuppen meeget om da jeg fik lagt i fredags og den måtte jeg eje så....

Af mascara mente han en mørkebrun ville være bedst men jeg bruger min sorte vandfaste jeg allerede har da jeg nu ikke mener det gør det vilde....... :blushsmiley:

Hvordan jeg har det med lørdag :bask: :pokey: :banned: :unsure::unsure:-HAHA-:unsure: :puke: :biggrin::pokey::super::pokey:

Ca. sådan................

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se der er godt nyt på vejrfronten til os....jahhhhhhhhhhhhh,det kan vi lide at se :super:

Tænk..nu er vi HELT færdige og klar til at drage mod vores første stop,nemlig Fyn!

Jeg må sige at min ro over det hele lige nu bliver sat på en MEGET stor prøve...jeg har ikke været i min kjole længe nu og jeg aner ærlig talt ikke hvordan den sidder :baa: Så jeg har virkelig den helt store sommerfuglefarm i maven nu!

I eftermiddag skal jeg lige gøre et par indkøb og så skal jeg ellers ud og danse i aften og ja,når jeg står op og kører på arbejde imorgen....så kommer jeg ikke hjem igen før jeg er GIFT!! Det er altså vildt at tænke på :unsure::denmarkflag:

:biggrin: fra Anja

post-11458-1150090097.jpg

0

Del dette indlæg

PS: Hvad har jeg glemt, tøser? Jeg er kommet dertil, hvor jeg sådan set er helt klar, og så bliver jeg pludselig sikker på, at der er noget, jeg har glemt......kom med tips til småting, jeg måske kan have glemt, please!!!!! :kiss:

Hvad du har glemt...ja,jeg må sige at jeg ikke engang selv at stensikker så jeg tror ikke jeg kan råde desværre :kiss:

Jeg ahr lidt selv følelsen af at mangle noget hele tiden,men samtidig med aner jeg ikke HVAD det skulle være jeg ikke lige har fået tænkt på,så det må være et godt tegn :heart: (ja,man har da lov at håbe i hvert tilfælde)

Vejret...jamen jeg jublede jo nærmest da jeg så vejrudsigten imorges :carrot: :carrot: :carrot:

Jeg fik hentet Christians morgengave igår og det er bare blevet hammerflot så nu glæder jeg mig helt tosset til han skal have dem!!

Jeg kan desværre ikke lægge et billede ind af dem,da jeg kun har min mobil at tage billeder med og de er simpelthen så blanke at man ikke kan se dem tydeligt da telefonen spejler sig i dem....desværre :blush:

Men manchetknapper i guld,med initialer og en lille diamant i det ene hjørne.

:bearhug: Fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PS: Hvad har jeg glemt, tøser? Jeg er kommet dertil, hvor jeg sådan set er helt klar, og så bliver jeg pludselig sikker på, at der er noget, jeg har glemt......kom med tips til småting, jeg måske kan have glemt, please!!!!! :heart:

En lille strikkepind... til at klø hårbunden med, så det smukke hår ikke bliver ødelagt... er bare SUPER at ha' med sig... og så især når det bliver så smukt og varmt som det gør på lørdag :carrot:

Jeg ønsker ALLE 17. juni :blush: en fortryllende dag

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

:heart:

Nej er godt tip... med den strikkepind der......

I dag har jeg fået købt ørenringe, så smykker er på plads... Byttet den BH som jeg synes ikke sad godt nok...

Min kommende har fået sko.... mangler bælte...

Købt ind til gæstebog.. den fikser jeg færdig i aften... Så mangler jeg kun at finpudse talen og vi skal øve den vals....

Feeeeeeedt med vejret på lørdag :bearhug:

:blush:

Redigeret af Nipnap
0

Del dette indlæg

Det ser bare perfekt ud med vejret!!!! også fedt at det ikke bliver så varmt som idag for pyhaa.

Mangler at øve brudevals og et par indkøb men vi er ved at være i mål.

Kan i sove om natten?? Jeg sover færre timer end jeg plejer. Kan simpelthen ikke sove selvom jeg er træt.

Jeg glæder mig faktisk til at få det "overstået". Jeg tror først, at jeg kan slappe rigtigt af når det er overstået.

0

Del dette indlæg

Ingen problem med at sove.... min lille dreng holder mig igang så jeg er naturlig træt, og skal jo også ammes om natten, så jeg går omkuld når jeg endelig ligger i sengen.. men jo... det er begyndt at tage lidt længere tid at falde i søvn om aftenen..... Jeg er sikker på jeg har glemt et eller andet... :bask:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss: jeg kender alt til det med at sove mindre end man plejer!!

Jeg har ikke nemt ved at falde i søvn om aftenen og jeg vågner før fanden får sko på hver dag!!

Idag stod jeg op omkring kl. 5.00...jeg vågnede og var lysvågen og tænkte nårh,ja jeg skal op i bad osv. så jeg kan lige så godt stå op og hygge mig *gg*

Det er helt utroligt for jeg er ellers den vildeste sovetryne,jeg kan nærmest sove på en sten...men ikke lige for tiden!!

Ihhh,jeg glæder mig bare sådan!!

Jeg troede at vi var HELT og aldeles KLAR da jeg gik i seng søndag aften....men NEJ NEJ NEJ!

Såeee,jeg starter lige forfra med bordplanen og ja,jeg starter da lige med at lave ALLE vores menúhæfter om også (den indeholder også bordplan) såeee...jeg er absolut IKKE tilfreds på nogen måde!

Min mor ringede til mig igår eftermiddags,mes jeg stod midt i H&M og hun lagde så ud med at sige...hmm,jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal sige det... ALARM ALARM klokkerne ringede i hovedet og div. tanker farede lige igennem!!

Nå,men fact er at min papsøster og hendes ene datter IKKE kommer til brylluppet alligevel.

Øhhh,nå siger jeg bare....her har jeg været henne og sørge for vegetarmad,hotelværelse osv. til dem og så brænder de os af 5 dage før!!

Og vil i tænke jer hvad årsagen var..... hendes lillebror kunne alligevel ikke køre hende fra Faaborg og til Aalborg og kommunen ville ikke betale hendes togbillet!!

Come on siger jeg bare...hvad f er det for en undskyldning at komme med?!! Hun har vidst i over 1 år at det er på lørdag osv. osv. men nej....hun kommer ikke såeee. ja som skrevet så starter jeg da lige min ferie med at lave de forskellige ting om!!! :bask: :baa: :heart::blush: :puke:

Men ellers er vi KLAR!!! Jesus,det virker lidt hult når der er så meget jeg skal have lavet om :kiss:

Derudover har jeg fået købt mascarra,læbestift,fotohjørner til gæstebogen osv. osv. igår så nu er der intet der mangle at bliver handlet osv. DEJLIGT!!!

:bearhug: fra Anja - som har spottet at vejret stadig er med os på lørdag *gg*

0

Del dette indlæg

Hvad er fotohjørner?

Du får lige et :yllove:

De der ikke kommer til din fest står med problemet - det skal I ikke lade jer gå på af - når de ikke kan prioritere jeres bryllup er de det ikke værd! Sådan har jeg det:-)

Ja det bliver næsten for varmt på lørdag, nej ikke brokke, men jeg har da i hvert fald droppet det med strømper................

0

Del dette indlæg

Hvad er fotohjørner?

Du får lige et :yllove:

De der ikke kommer til din fest står med problemet - det skal I ikke lade jer gå på af - når de ikke kan prioritere jeres bryllup er de det ikke værd! Sådan har jeg det:-)

Ja det bliver næsten for varmt på lørdag, nej ikke brokke, men jeg har da i hvert fald droppet det med strømper................

Fotohjørner er sådan nogle små klister-trekanter som man kan klistre på alting og så er der i dem ligesom lavet plads til at man kan skubber hjørnerne af et billede ind i så de sidder fast,men uden at man behøver at lime billeder fast f.eks.

De koster næsten ingen penge....jeg fik 500 for omkring 30 kr. og så kan de købes i fotoforretninger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss: jeg kender alt til det med at sove mindre end man plejer!!

Jeg har ikke nemt ved at falde i søvn om aftenen og jeg vågner før fanden får sko på hver dag!!

Idag stod jeg op omkring kl. 5.00...jeg vågnede og var lysvågen og tænkte nårh,ja jeg skal op i bad osv. så jeg kan lige så godt stå op og hygge mig *gg*

Det er helt utroligt for jeg er ellers den vildeste sovetryne,jeg kan nærmest sove på en sten...men ikke lige for tiden!!

Ihhh,jeg glæder mig bare sådan!!

Jeg troede at vi var HELT og aldeles KLAR da jeg gik i seng søndag aften....men NEJ NEJ NEJ!

Såeee,jeg starter lige forfra med bordplanen og ja,jeg starter da lige med at lave ALLE vores menúhæfter om også (den indeholder også bordplan) såeee...jeg er absolut IKKE tilfreds på nogen måde!

Min mor ringede til mig igår eftermiddags,mes jeg stod midt i H&M og hun lagde så ud med at sige...hmm,jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal sige det... ALARM ALARM klokkerne ringede i hovedet og div. tanker farede lige igennem!!

Nå,men fact er at min papsøster og hendes ene datter IKKE kommer til brylluppet alligevel.

Øhhh,nå siger jeg bare....her har jeg været henne og sørge for vegetarmad,hotelværelse osv. til dem og så brænder de os af 5 dage før!!

Og vil i tænke jer hvad årsagen var..... hendes lillebror kunne alligevel ikke køre hende fra Faaborg og til Aalborg og kommunen ville ikke betale hendes togbillet!!

Come on siger jeg bare...hvad f er det for en undskyldning at komme med?!! Hun har vidst i over 1 år at det er på lørdag osv. osv. men nej....hun kommer ikke såeee. ja som skrevet så starter jeg da lige min ferie med at lave de forskellige ting om!!! :bask: :baa: :blush::kiss: :puke:

Men ellers er vi KLAR!!! Jesus,det virker lidt hult når der er så meget jeg skal have lavet om :kiss:

Derudover har jeg fået købt mascarra,læbestift,fotohjørner til gæstebogen osv. osv. igår så nu er der intet der mangle at bliver handlet osv. DEJLIGT!!!

:heart: fra Anja - som har spottet at vejret stadig er med os på lørdag *gg*

Hihi det med at lave bordplan om... den kører vi også her... Tænk at det kan være så svært at sætte folk sammen helt perfekt...

Sikke noget med din pap der.... Tænk at folk overhoved kan være sådan.. det er mig en gåde :bask:

Jeg tror faktisk kun vi mangler at finpudse taler og øve den vals...... Så mon ikke det går...

Jeg drømte om festen i nat.. sjovt.. jeg gik under en tale fordi jeg skulle tisse, men ikke på toilettet.. nej jeg gik udenfor og ledte efter en busk.. :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej Anja

Jeg ville bare ønske dig og Christian en rigtig god dag på lørdag. Glæder mig til at høre om det bagefter, og ikke mindst se billeder. ;)

Ang de der fotohjørner.

Kan man bare gå ind i alle fotoforretninger og spørger efter dem. Eller er det ikke alle der sælger dem?

0

Del dette indlæg

Kan i sove om natten?? Jeg sover færre timer end jeg plejer. Kan simpelthen ikke sove selvom jeg er træt.

Jeg glæder mig faktisk til at få det "overstået". Jeg tror først, at jeg kan slappe rigtigt af når det er overstået.

Indtil videre går det meget fint med at sove, men jeg drømmer om alle de ting der kan gå galt til vores bryllup :kiss:

Vi er ellers godt med.....mangler bare at handle (jeg skal selv lave maden) og det praktiske omkring borddækning, men det sætter jeg mændene til :kiss:

Jeg glæder mig så meget nu :bearhug::heart::blush:

0

Del dette indlæg

Ja, det er godt at man har købt fine, dyre nylonstrømper i denne hedebølge :heart:

Jeg dropper helt sikkert også strømperne, jeg tror det bliver varmt nok bar med kjolen :bearhug:

Men hvor er det da bare fantastisk at vejret bliver så dejligt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer